abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38772165
quote:
Op maandag 12 juni 2006 10:05 schreef Skanqua het volgende:
Je bent zelf een stommerd!

Ach... zo verschrikkelijk vind ik het nou ook weer niet dat ik het moet missen hoor! Kom ze heus nog wel een keer ergens tegen...

Je houdt niet eens van voetbal, je loopt mee met de meute... allesbehalve indie zou ik zeggen...

Je bent gewoon een voetbalhater-maar-als-oranje-speelt-vind-ik-toch-wel-leuk-nepperd!
lief doen, ja.

Ik houd inderdaad niet van voetbal, maar als oranje speelt vind ik er nog altijd niets aan
Ik vind het wel leuk dat ik oranje ben
voetbalhater is trouwens een groot woord eerder gedesinteresseerd. ofzo.

Nou maar hopen dat zaterdag de 30+'ers bij me wegblijven
Indie, Club Rascal, over 5 dagen

[ Bericht 2% gewijzigd door lienelien op 12-06-2006 10:16:40 ]
  maandag 12 juni 2006 @ 10:16:31 #252
138334 Skanqua
Briefkaart van een Schilderij
pi_38772276
lief doen? nee!

NEP!

Die 30+'ers kun je vast wel wegjagen...
I wrote my feelings down in a rush
I did'nt even check the spelling
pi_38772335
quote:
Op maandag 12 juni 2006 10:16 schreef Skanqua het volgende:
lief doen? nee!

NEP!

Die 30+'ers kun je vast wel wegjagen...
da's ook niet indie.

Ja, volgens Lieke bezit ik nog altijd het talent dat ik ze kan wegjagen
Iets met omgekeerde psychologie, enzo.

ik ben trouwens wel een béétje oranjefan, ik zag gisteren een leuke voetballer Alleen geen idee hoe 'ie heet, hij had iig wel een oranje shirtje aan

deze week lekker de laatste opdrachten afmaken, heel veel in het zonnetje zitten, zaterdag CR, volgende week Paradiso, dan nog even Maxïmo Park, Infadels en Dans Le Rock, en dan 2 weken op vakantie in het Hongaarse zonnetje gaan liggen

edit: en dan vergeet ik The Strokes en Lowlands nog!
ohh, en Nada Surf in Doornroosje

En ik vergat te vermelden dat ik nu heerlijk buiten in het zonnetje zit, jammer genoeg dan wel met dingetjes voor school bezig.

[ Bericht 5% gewijzigd door lienelien op 12-06-2006 10:24:31 ]
  Moderator maandag 12 juni 2006 @ 11:09:33 #254
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_38773436
Ik ga inderdaad naar Franz Ferdinand joechei Wel balen dat het jullie niet gelukt is En zaterdag inderdaad Club Rascal, nog 5 nachtjes slapen Heb een indieshirtje aangeschaft dus dan heb ik een goed excuus om die aan te trekken

Lienelien, hoe kom jij oranje? Ben al een tijdje niet op Fok geweest. Ik schrok eerst, dacht dat je mod was geworden
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_38773572
quote:
Op maandag 12 juni 2006 11:09 schreef MaJo het volgende:
Ik ga inderdaad naar Franz Ferdinand joechei Wel balen dat het jullie niet gelukt is En zaterdag inderdaad Club Rascal, nog 5 nachtjes slapen Heb een indieshirtje aangeschaft dus dan heb ik een goed excuus om die aan te trekken

Lienelien, hoe kom jij oranje? Ben al een tijdje niet op Fok geweest. Ik schrok eerst, dacht dat je mod was geworden
Indieshirtje? rood-zwart of waar hebben we het over?

Uhm, ergens bij het tijdelijke wk-subforum, ofzo. vraag me niet wat ik daar deed...

Ik mod nee sorry, zo graag zit ik nou ook weer niet achter m'n computer, ik kom er de laatste tijd alleen niet onderuit.. vanaf 21 juni eindelijk he-le-maal klaar
  Moderator maandag 12 juni 2006 @ 11:16:57 #256
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_38773640
quote:
Op maandag 12 juni 2006 11:14 schreef lienelien het volgende:

[..]

Indieshirtje? rood-zwart of waar hebben we het over?

Uhm, ergens bij het tijdelijke wk-subforum, ofzo. vraag me niet wat ik daar deed...

Ik mod nee sorry, zo graag zit ik nou ook weer niet achter m'n computer, ik kom er de laatste tijd alleen niet onderuit.. vanaf 21 juni eindelijk he-le-maal klaar
Zwart met witte stippen Heb ook een jurkje in hetzelfde motief

Wat deed je in het WK forum?

Nog 9 daagjes en dan ben je klaar Zullen we dan een keer naar Noodlanding gaan? En we moeten ook even kaartjes aan gaan schaffen voor 5 days off. Denk niet dat het snel uitverkoopt maar zou toch zonde zijn.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_38773816
quote:
Op maandag 12 juni 2006 11:16 schreef MaJo het volgende:

[..]

Zwart met witte stippen Heb ook een jurkje in hetzelfde motief

Wat deed je in het WK forum?

Nog 9 daagjes en dan ben je klaar Zullen we dan een keer naar Noodlanding gaan? En we moeten ook even kaartjes aan gaan schaffen voor 5 days off. Denk niet dat het snel uitverkoopt maar zou toch zonde zijn.
ah, stippen, da's ook indie ja Maarre, dat jurkje is toch van je zus?
Ja, noodlanding Volgende week ga ik waarschijnlijk met een vriendin die helemaal vanuit het verre zuiden komt Laat maar weten wanneer jij een keertje tijd hebt, en kaartjes voor 5 day off halen ja
  Moderator maandag 12 juni 2006 @ 12:29:43 #258
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_38775700
quote:
Op maandag 12 juni 2006 11:22 schreef lienelien het volgende:

[..]

ah, stippen, da's ook indie ja Maarre, dat jurkje is toch van je zus?
Ja, noodlanding Volgende week ga ik waarschijnlijk met een vriendin die helemaal vanuit het verre zuiden komt Laat maar weten wanneer jij een keertje tijd hebt, en kaartjes voor 5 day off halen ja
Nee heb helemaal mijn eigen jurk aangeschaft (een nog leukere ) Ik hoor wel van Noodlanding, heb weer zeeën van tijd de komende paar weken Zal het storm lopen met de MP kaartjes denk je? Ik kan rond de 22ste weer kaartjes aanschaffen schat ik zo in
pi_38777983
quote:
Op maandag 12 juni 2006 10:19 schreef lienelien het volgende:
Ja, volgens Lieke bezit ik nog altijd het talent dat ik ze kan wegjagen
Iets met omgekeerde psychologie, enzo.
klopt
quote:
ik ben trouwens wel een béétje oranjefan, ik zag gisteren een leuke voetballer Alleen geen idee hoe 'ie heet, hij had iig wel een oranje shirtje aan
Leuke voetballers? Op zich al een contradictio in terminis, maar oké, er zijn uitzonderingen... Maar in het nederlands elftal? Van mij mag Spanje of Portugal wel weer een keer zijn gezicht laten zien, die doen toch wel mee hè? Ik heb gisteren geeneens gekeken, wat een schande...
ik vind het trouwens ook uitermate on-indie van je dat je Oranjefan bent , en inderdaad, nog een neppe ook!
quote:
-knip- Zaterdag CR, -knip-, 6 juli Nada Surf, 11 juli The Strokes en dan 2 weken op vakantie in het Hongaarse zonnetje gaan liggen
en dan Lowlands nog!
En wat is de constante factor in deze evenementen...? *roffel* Dat ben ik!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_38782163
quote:
Op maandag 12 juni 2006 13:52 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

klopt
ik al m'n best doen zaterdag
quote:
Leuke voetballers? Op zich al een contradictio in terminis, maar oké, er zijn uitzonderingen... Maar in het nederlands elftal?
Misschien heb ik het wel verkeerd gezien dan, ik weet 't ook niet
sinds wanneer ben jij het met hem/dat eens? ik ben lekker oranje, en ik vermaak me er wel mee. puh.
quote:
Van mij mag Spanje of Portugal wel weer een keer zijn gezicht laten zien, die doen toch wel mee hè? Ik heb gisteren geeneens gekeken, wat een schande...
ik vind het trouwens ook uitermate on-indie van je dat je Oranjefan bent , en inderdaad, nog een neppe ook!
Ja, Figo toch, of hoe het je het mag schrijven Da's een ouwe man
quote:
En wat is de constante factor in deze evenementen...? *roffel* Dat ben ik!
gut, gefeliciteerd. Ik dacht eerder dat de constante factor 'soort van indie' of leuke muziek was...maar goed..
  maandag 12 juni 2006 @ 17:05:53 #261
138334 Skanqua
pi_38783089
dat...

En Figo? Alleen omdat-ie zo lekker kan rollebollen zeker...
pi_38783191
quote:
Op maandag 12 juni 2006 17:05 schreef Skanqua het volgende:
dat...

met 'dat' refereerde ik deze keer niet naar jou

Figo, rollebollen? waar gaat dit nu weer over... Och, liek heeft gewoon een beetje rare smaak
pi_38783315
quote:
Op maandag 12 juni 2006 12:29 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nee heb helemaal mijn eigen jurk aangeschaft (een nog leukere ) Ik hoor wel van Noodlanding, heb weer zeeën van tijd de komende paar weken Zal het storm lopen met de MP kaartjes denk je? Ik kan rond de 22ste weer kaartjes aanschaffen schat ik zo in
hmm, geen idee hoor. Met London Calling ging het dit jaar ook ineens veel sneller. Dan kijken we tegen de tijd dat jij je stufi heb wel even
  Moderator maandag 12 juni 2006 @ 17:33:23 #264
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_38783862
quote:
Op maandag 12 juni 2006 17:14 schreef lienelien het volgende:

[..]

hmm, geen idee hoor. Met London Calling ging het dit jaar ook ineens veel sneller. Dan kijken we tegen de tijd dat jij je stufi heb wel even
Ja das waar, toen dacht ik ook "die kaartjes komen wel" en toen was het mooi uitverkocht Dat mag echt niet gebeuren met Maxïmo Park dan word ik echt gek. Heb er vet zin an namelijk Maar 3 weken vantevoren (dus als de stufi binnen is) moet wel oke zijn toch?
pi_38785539
Ik ga niet naar Franz Ferdinand, wordt me allemaal wat veel met Werchter, 5 Days Off enzo.

Ben wel Oranjefan, dus dat is best indie
pi_38794048
quote:
Op maandag 12 juni 2006 17:33 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja das waar, toen dacht ik ook "die kaartjes komen wel" en toen was het mooi uitverkocht Dat mag echt niet gebeuren met Maxïmo Park dan word ik echt gek. Heb er vet zin an namelijk Maar 3 weken vantevoren (dus als de stufi binnen is) moet wel oke zijn toch?
ehm, ja geen idee hoor. Ik kan ze anders wel halen dat je me dat later terug geeft oid.
Of, als er een vriendin van je meegaat, dat die het kan voorschieten? Mij maakt het niet uit, anders wachten we nog gewoon even
pi_38797071
quote:
Op maandag 12 juni 2006 18:34 schreef Evertje het volgende:
Ik ga niet naar Franz Ferdinand, wordt me allemaal wat veel met Werchter, 5 Days Off enzo.
Idd Franz Ferdinand staat natuurlijk ook al op werchter...

ff off topic: je een andere koper voor mijn radiohead kaartje zoeken, ik ga 16 augustus voor 4 maanden naar zweden, dus kan ik helaas niet mee!
pi_38799280
quote:
Op maandag 12 juni 2006 23:17 schreef Bramm het volgende:

[..]

Idd Franz Ferdinand staat natuurlijk ook al op werchter...

ff off topic: je een andere koper voor mijn radiohead kaartje zoeken, ik ga 16 augustus voor 4 maanden naar zweden, dus kan ik helaas niet mee!
Ow zonde zeg, heb je ze nog niet gezien dit jaar......

Moet toch nog die andere gasten eens emailen wat die met Werchter doen, jij gaat ook neem ik aan?
  Moderator dinsdag 13 juni 2006 @ 11:07:42 #269
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_38805638
quote:
Op maandag 12 juni 2006 22:14 schreef lienelien het volgende:

[..]

ehm, ja geen idee hoor. Ik kan ze anders wel halen dat je me dat later terug geeft oid.
Of, als er een vriendin van je meegaat, dat die het kan voorschieten? Mij maakt het niet uit, anders wachten we nog gewoon even
Ik ga ze denk ik met mijn creditcard kopen, wordt toch pas aan het einde van de maand afgeschreven. Zal ik voor jou ook een kaartje bestellen of koop je zelf? Ik ga het denk ik vanavond bestellen. Het wordt trouwens wel iets duurder zag ik, met de reserveerkosten en alles erbij iets van ¤27,50. Maar daarvoor heb je twee coole bands en een leuk indiefeest als afsluiting
pi_38806101
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 11:07 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ga ze denk ik met mijn creditcard kopen, wordt toch pas aan het einde van de maand afgeschreven. Zal ik voor jou ook een kaartje bestellen of koop je zelf? Ik ga het denk ik vanavond bestellen. Het wordt trouwens wel iets duurder zag ik, met de reserveerkosten en alles erbij iets van ¤27,50. Maar daarvoor heb je twee coole bands en een leuk indiefeest als afsluiting
ik mail je wel even
  dinsdag 13 juni 2006 @ 12:50:30 #271
148691 Asmodian
Vox Populi
pi_38808871
Heb zelf ook helaas net naast Franz Ferdinand kaartjes gegrepen . Franz Ferdinand in m'n eigen stadje en ik kan ze niet eens zien!

In beter nieuws: Hebben we allemaal zin in zaterdag?
Sorry jongens, tegen Tazmanian Devil kan niemand op :D -MaJo
Iedereen weet gewoon dat de Asmoclopedie niet is in te halen -Daffodil31LE
pi_38810097
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 12:50 schreef Asmodian het volgende:
Heb zelf ook helaas net naast Franz Ferdinand kaartjes gegrepen . Franz Ferdinand in m'n eigen stadje en ik kan ze niet eens zien!

In beter nieuws: Hebben we allemaal zin in zaterdag?
jaaaaa!
  dinsdag 13 juni 2006 @ 13:43:56 #273
138334 Skanqua
pi_38810482
Ja hoor!

De hele dag naar Festival Mundial. Niet erg indie, maar wel leuk en relaxed!

Ga dit weekend in ieder geval Pete Philly, Opgezwolle en Jawat! zien, verder bekijk ik 't nog wel ff...
  dinsdag 13 juni 2006 @ 13:53:37 #274
148691 Asmodian
Vox Populi
pi_38810782
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 13:43 schreef Skanqua het volgende:
Ja hoor!

Ga dit weekend in ieder geval Pete Philly, Opgezwolle en Jawat! zien, verder bekijk ik 't nog wel ff...
Kan ik hier uit opmaken dat jij op Rascal niet van de partij bent?
pi_38811368
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 13:43 schreef Skanqua het volgende:
Ja hoor!

Staan die ook niet op Indian Summer zaterdag?
En ga je ook naar Kane?
  dinsdag 13 juni 2006 @ 14:18:19 #276
138334 Skanqua
pi_38811645
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 14:10 schreef lienelien het volgende:

[..]

Staan die ook niet op Indian Summer zaterdag?
En ga je ook naar Kane?
Nope, da's tegelijk met Opgezwolle...

Probeer jij nou maar mannen van in de dertig op afstand te houden...
  Moderator dinsdag 13 juni 2006 @ 15:52:18 #277
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_38815067
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 11:23 schreef lienelien het volgende:

[..]

ik mail je wel even
Ik heb nog niets ontvangen

En Asmodian, uiteraard heb ik zin in zaterdag Dacht dat dat inmiddels wel weer duidelijk was Jij bent dus ook van de partij? Kan ik op zoek gaan naar een " " Ik sta weer op de lijst
pi_38827031
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:52 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik heb nog niets ontvangen

En Asmodian, uiteraard heb ik zin in zaterdag Dacht dat dat inmiddels wel weer duidelijk was Jij bent dus ook van de partij? Kan ik op zoek gaan naar een " " Ik sta weer op de lijst
Ik had het druk. Met in de zon zitten.
En asmo wou van naar gaan zei 'ie
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 14:18 schreef Skanqua het volgende:

[..]

Probeer jij nou maar mannen van in de dertig op afstand te houden...
ik ga m'n best doen
pi_38852513
quote:
Op maandag 12 juni 2006 17:05 schreef Skanqua het volgende:
Rollebollen? Ik zou niet weten of-ie dat 'zo lekker' kan.
Maar ondanks de redelijk prominente aanwezigheid van de neus in zijn gezicht vind ik 'm aantrekkelijker dan menig nederlands voetballer. Mediterrane types zijn sowieso

Anyhow, laat ik ook nog maar eens iets ontopics erin gooien: nog 3 nachjuhs!!
Trouwens, leeft die berc eigenlijk nog?
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:06:44 #280
148691 Asmodian
Vox Populi
pi_38919785
Heej iedereen

ff een vraagje aan alle Rascal-gangers: gaan we morgen nog een Fok meeteke regelen? Zo ja, hoe laat ende waar?

Ik ben er in ieder geval. Naar alle waarschijnlijkheid gewoon - nou nog ff kijken of ik de sombrero ergens kan vinden
pi_38926556
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:06 schreef Asmodian het volgende:
Heej iedereen

ff een vraagje aan alle Rascal-gangers: gaan we morgen nog een Fok meeteke regelen? Zo ja, hoe laat ende waar?

Ik ben er in ieder geval. Naar alle waarschijnlijkheid gewoon - nou nog ff kijken of ik de sombrero ergens kan vinden
En je zwembroek+Hawaïblouse!
Zoals MaJo al eerder zei: tussen 01u00 en 02u00 bij de tafels
  Moderator zaterdag 17 juni 2006 @ 01:38:42 #282
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_38936228
Over een paar uurtjes is het weer Wat betreft meeten: lijkt me gezellig. Asmodian, je hebt mijn foto gezien toch? Kan niet missen denk ik Ik zal in ieder geval op zoek gaan naar een
pi_38938476
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:38 schreef MaJo het volgende:
Over een paar uurtjes is het weer Wat betreft meeten: lijkt me gezellig. Asmodian, je hebt mijn foto gezien toch? Kan niet missen denk ik Ik zal in ieder geval op zoek gaan naar een
In die paar uurtjes ga ik op school hard zitten werken aan mijn portfolio Nee, dat kan niet thuis met de laptop in het zonnetje want mijn docent heeft besloten dat het geheel gemaakt moet worden in het een of andere vage programma wat het alleen op school doet

Maar ik heb wel zin in vanavond
pi_38957179
Wij (ik + Lieke_K) gaan nu, tot straks allemaal
pi_38968385
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:06 schreef Asmodian het volgende:

Waar was jouw sombrero?!
Na een mislukte jive met Asmo, vage Saturday Night Fever pasjes met Lieke, en leuke muziek met zo af en toe wat minder leuke muziek ben ik nu moe
Maar het was wel gezellig
En de volgende keer moeten ze maar geen bakjes met zwarte en rode snoepjes meer neezetten De frambozen&bramen, dropveters, aardbeien veters, dropjes (fjördephearden), aardbeienlippen, dropkabels en cola-lollies ( ) waren iets te succesvol

Berc, verwaande tut!
  Moderator zondag 18 juni 2006 @ 22:50:04 #286
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_38986342
quote:
Op zondag 18 juni 2006 13:06 schreef lienelien het volgende:

[..]

Waar was jouw sombrero?!
Na een mislukte jive met Asmo, vage Saturday Night Fever pasjes met Lieke, en leuke muziek met zo af en toe wat minder leuke muziek ben ik nu moe
Maar het was wel gezellig
En de volgende keer moeten ze maar geen bakjes met zwarte en rode snoepjes meer neezetten De frambozen&bramen, dropveters, aardbeien veters, dropjes (fjördephearden), aardbeienlippen, dropkabels en cola-lollies ( ) waren iets te succesvol

Berc, verwaande tut!
Ik vond het ook erg gezellig! Jammer dat de muziek wat minder was dan andere keren, heb eindeloos gewacht op Take me out maar die kwam maar niet Ook apply some pressure moeten missen Oh en Lienelien, je hebt niets meer gemist. Hij draaide nog een hele foute remix van Banquet en daarna iets dat we niet kenden dus toen zijn we hem ook maar gepeerd
Ik heb zelf niets van het snoep gehad, ben het helemaal vergeten
Ons volgende indiefestijn: maxïmo park en infadels Asmo en ik hebben trouwens al kaartjes aangeschaft Dus misschien wel handig om ze ook te kopen voor als het snel gaat. James komt ook
pi_38996706
quote:
Op zondag 18 juni 2006 13:06 schreef lienelien het volgende:

Berc, verwaande tut!
wat

Ben ik vergeten hoi te zeggen?
Sorry ik heb je niet gezien dan denk ik.. Misschien had ik het te druk met ehhh Mauries
pi_39003899
quote:
Op maandag 19 juni 2006 11:32 schreef berc zo ongeveer het volgende:
Ik had het druk met Mauries

Fjördepferden! Die colalollies mogen ook wel blijven
Ik vond idd ook dat naarmate het later werd, de muziek ook steeds minder werd. Terwijl het eerste uur, toen er zeg maar nog niemand was (behalve de échte diehards natuurlijk ), ze echt zóveel leuks hebben gedraaid.
Is die mixtape van DJ BX trouwens wat?
Oh en met MP en Infadels (op de mixtape staat The Infadels ) heb ik geen tentamens! (Ik dacht dat het 24 juni was, of is dat dan Parkpop?! ) Alleen gaan we de 11e al naar The Strokes, dus ik ga gewoon hopen dat MP ook op Lowlands komt..!
pi_39005618
quote:
Op maandag 19 juni 2006 11:32 schreef berc het volgende:

[..]

wat

Ben ik vergeten hoi te zeggen?
Sorry ik heb je niet gezien dan denk ik.. Misschien had ik het te druk met ehhh Mauries
Ja, daar had je het érg druk mee.
Maar ook tegen MaJo deed je helemaal niet lief
pi_39007458
quote:
Op maandag 19 juni 2006 15:26 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Fjördepferden! Die colalollies mogen ook wel blijven
quote:
Is die mixtape van DJ BX trouwens wat?
mwa... paar leuke nummers
quote:
Oh en met MP en Infadels (op de mixtape staat The Infadels ) heb ik geen tentamens! (Ik dacht dat het 24 juni was, of is dat dan Parkpop?! ) Alleen gaan we de 11e al naar The Strokes, dus ik ga gewoon hopen dat MP ook op Lowlands komt..!
Da's Parkpop.
Dus reizen we dan naar Den Haag af?
pi_39008910
quote:
Op maandag 19 juni 2006 17:32 schreef lienelien o.a. het volgende:
Da's Parkpop.
Dus reizen we dan naar Den Haag af?
Uh, nee, want dan heb ik dus wél tentamens!
(tenzij je met 'we' iemand anders bedoelde )
pi_39009004
quote:
Op maandag 19 juni 2006 18:32 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Uh, nee, want dan heb ik dus wél tentamens!
(tenzij je met 'we' iemand anders bedoelde )
oh je hebt het dus niet over de 24ste maar de 12e
pi_39041970
quote:
Op maandag 19 juni 2006 16:18 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ja, daar had je het érg druk mee.
Maar ook tegen MaJo deed je helemaal niet lief
Waarom loop je dan niet naar me toe
en ik deed dik lief tegen majo
pi_39042164
Toch lees ik liever berichten waarin iemand het nieuwe album bespreekt van 'n obscuur bandje waarvan ik nog NOOIT heb gehoord, en dat er dan iemand reageert met "maar de nieuwe van -wederom obscuur, mij totaal onbekend bandje- vind ik beter", en dat er dan iemand meldt dat het lijkt op -twee of drie al even obscure, mij eveneens onbekende bandjes.

Ik kan voor geen meter meepraten, maar het is mij wel zeer dierbaar en ik lees het liever dan deze uitgaansslowchat. Is 'n apart topic geen optie? Want uiteraard gun ik eenieder z'n slowchat van harte
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:41:06 #295
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_39042343
1,000,000 demons can't be wrong...
pi_39042423
pi_39042940
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:34 schreef thaleia het volgende:
Ik kan voor geen meter meepraten, maar het is mij wel zeer dierbaar en ik lees het liever dan deze uitgaansslowchat. Is 'n apart topic geen optie? Want uiteraard gun ik eenieder z'n slowchat van harte
Volgens mij gaat het hier ook over uitgaan, zie OP en TT
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:28 schreef berc het volgende:

[..]

Waarom loop je dan niet naar me toe
en ik deed dik lief tegen majo
Omdat je, zoals je het zelf zei, druk had.
En omdat je Lieke_K en mij duidelijk niet wou zien
Oja, MaJo beweerde toch wel heel wat anders
Ze kwam het helemaal geschokt aan me vertellen
pi_39044954
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:59 schreef lienelien het volgende:
Volgens mij was ik er al achter, zie de twee postings boven de jouwe
pi_39047824
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:59 schreef lienelien het volgende:

[..]

[..]

Omdat je, zoals je het zelf zei, druk had.
En omdat je Lieke_K en mij duidelijk niet wou zien
Oja, MaJo beweerde toch wel heel wat anders
Ze kwam het helemaal geschokt aan me vertellen
wat beweerde majo

en tssss
Ik zag jullie niet
tssss
  Moderator woensdag 21 juni 2006 @ 02:33:12 #300
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_39061556
He hou eens op met die bitchfight Ik had aan Lienelien verteld dat je eerst zei dat je niet berc was, maar ik snap dat dat een geintje was. No hard feelings

Ik weet nog niet of ik zondag naar parkpop ga. 'S avonds naar Death Cab for Cutie dus ik ga alleen als er 's middags iets heel cools is. Iets de moeite waard? En dan de 12e MP Cool dat je ook kunt Lieke, maken we er weer een fokfeestje van En James komt dus ook dus dan wordt het sowieso gezellig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')