quote:Op maandag 12 juni 2006 10:05 schreef Skanqua het volgende:
Je bent zelf een stommerd!
Ach... zo verschrikkelijk vind ik het nou ook weer niet dat ik het moet missen hoor! Kom ze heus nog wel een keer ergens tegen...
Je houdt niet eens van voetbal, je loopt mee met de meute... allesbehalve indie zou ik zeggen...
Je bent gewoon een voetbalhater-maar-als-oranje-speelt-vind-ik-toch-wel-leuk-nepperd!

da's ook niet indie.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:16 schreef Skanqua het volgende:
lief doen? nee!
NEP!
Die 30+'ers kun je vast wel wegjagen...

Indieshirtje? rood-zwart of waar hebben we het over?quote:Op maandag 12 juni 2006 11:09 schreef MaJo het volgende:
Ik ga inderdaad naar Franz Ferdinandjoechei
Wel balen dat het jullie niet gelukt is
En zaterdag inderdaad Club Rascal, nog 5 nachtjes slapen
Heb een indieshirtje aangeschaft dus dan heb ik een goed excuus om die aan te trekken
Lienelien, hoe kom jij oranje? Ben al een tijdje niet op Fok geweest. Ik schrok eerst, dacht dat je mod was geworden

Zwart met witte stippenquote:Op maandag 12 juni 2006 11:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Indieshirtje? rood-zwart of waar hebben we het over?
Uhm, ergens bij het tijdelijke wk-subforum, ofzo. vraag me niet wat ik daar deed...
Ik modnee sorry, zo graag zit ik nou ook weer niet achter m'n computer, ik kom er de laatste tijd alleen niet onderuit.. vanaf 21 juni eindelijk he-le-maal klaar
![]()

ah, stippen, da's ook indie jaquote:Op maandag 12 juni 2006 11:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zwart met witte stippenHeb ook een jurkje in hetzelfde motief
Wat deed je in het WK forum?![]()
Nog 9 daagjes en dan ben je klaarZullen we dan een keer naar Noodlanding gaan? En we moeten ook even kaartjes aan gaan schaffen voor 5 days off. Denk niet dat het snel uitverkoopt maar zou toch zonde zijn.

Nee heb helemaal mijn eigen jurk aangeschaft (een nog leukerequote:Op maandag 12 juni 2006 11:22 schreef lienelien het volgende:
[..]
ah, stippen, da's ook indie jaMaarre, dat jurkje is toch van je zus?
![]()
Ja, noodlandingVolgende week ga ik waarschijnlijk met een vriendin die helemaal vanuit het verre zuiden komt
Laat maar weten wanneer jij een keertje tijd hebt, en kaartjes voor 5 day off halen ja
![]()

kloptquote:Op maandag 12 juni 2006 10:19 schreef lienelien het volgende:
Ja, volgens Lieke bezit ik nog altijd het talent dat ik ze kan wegjagen![]()
Iets met omgekeerde psychologie, enzo.
Leuke voetballers? Op zich al een contradictio in terminis, maar oké, er zijn uitzonderingen... Maar in het nederlands elftal?quote:ik ben trouwens wel een béétje oranjefan, ik zag gisteren een leuke voetballerAlleen geen idee hoe 'ie heet, hij had iig wel een oranje shirtje aan
![]()
En wat is de constante factor in deze evenementen...? *roffel* Dat ben ik!quote:-knip- Zaterdag CR, -knip-, 6 juli Nada Surf, 11 juli The Strokes en dan 2 weken op vakantie in het Hongaarse zonnetje gaan liggen![]()
en dan Lowlands nog!

ik al m'n best doen zaterdagquote:
Misschien heb ik het wel verkeerd gezien dan, ik weet 't ook nietquote:Leuke voetballers? Op zich al een contradictio in terminis, maar oké, er zijn uitzonderingen... Maar in het nederlands elftal?
Ja, Figo toch, of hoe het je het mag schrijvenquote:Van mij mag Spanje of Portugal wel weer een keer zijn gezicht laten zien, die doen toch wel mee hè?Ik heb gisteren geeneens gekeken, wat een schande...
![]()
ik vind het trouwens ook uitermate on-indie van je dat je Oranjefan bent, en inderdaad, nog een neppe ook!
![]()
gut, gefeliciteerd. Ik dacht eerder dat de constante factor 'soort van indie' of leuke muziek was...maar goed..quote:En wat is de constante factor in deze evenementen...? *roffel* Dat ben ik!![]()
![]()

met 'dat' refereerde ik deze keer niet naar jouquote:Op maandag 12 juni 2006 17:05 schreef Skanqua het volgende:
dat...
En Figo? Alleen omdat-ie zo lekker kan rollebollen zeker...

hmm, geen idee hoor. Met London Calling ging het dit jaar ook ineens veel sneller. Dan kijken we tegen de tijd dat jij je stufi heb wel evenquote:Op maandag 12 juni 2006 12:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee heb helemaal mijn eigen jurk aangeschaft (een nog leukere) Ik hoor wel van Noodlanding, heb weer zeeën van tijd de komende paar weken
Zal het storm lopen met de MP kaartjes denk je? Ik kan rond de 22ste weer kaartjes aanschaffen schat ik zo in
![]()

Ja das waar, toen dacht ik ook "die kaartjes komen wel" en toen was het mooi uitverkochtquote:Op maandag 12 juni 2006 17:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
hmm, geen idee hoor. Met London Calling ging het dit jaar ook ineens veel sneller. Dan kijken we tegen de tijd dat jij je stufi heb wel even

ehm, ja geen idee hoor. Ik kan ze anders wel halen dat je me dat later terug geeft oid.quote:Op maandag 12 juni 2006 17:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja das waar, toen dacht ik ook "die kaartjes komen wel" en toen was het mooi uitverkochtDat mag echt niet gebeuren met Maxïmo Park dan word ik echt gek. Heb er vet zin an namelijk
![]()
Maar 3 weken vantevoren (dus als de stufi binnen is) moet wel oke zijn toch?

Idd Franz Ferdinand staat natuurlijk ook al op werchter...quote:Op maandag 12 juni 2006 18:34 schreef Evertje het volgende:
Ik ga niet naar Franz Ferdinand, wordt me allemaal wat veel met Werchter, 5 Days Off enzo.

Ow zonde zeg, heb je ze nog niet gezien dit jaar......quote:Op maandag 12 juni 2006 23:17 schreef Bramm het volgende:
[..]
Idd Franz Ferdinand staat natuurlijk ook al op werchter...
ff off topic: je een andere koper voor mijn radiohead kaartje zoeken, ik ga 16 augustus voor 4 maanden naar zweden, dus kan ik helaas niet mee!

Ik ga ze denk ik met mijn creditcard kopen, wordt toch pas aan het einde van de maand afgeschreven. Zal ik voor jou ook een kaartje bestellen of koop je zelf? Ik ga het denk ik vanavond bestellen. Het wordt trouwens wel iets duurder zag ik, met de reserveerkosten en alles erbij iets van ¤27,50. Maar daarvoor heb je twee coole bands en een leuk indiefeest als afsluitingquote:Op maandag 12 juni 2006 22:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
ehm, ja geen idee hoor. Ik kan ze anders wel halen dat je me dat later terug geeft oid.
Of, als er een vriendin van je meegaat, dat die het kan voorschieten? Mij maakt het niet uit, anders wachten we nog gewoon even

ik mail je wel evenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga ze denk ik met mijn creditcard kopen, wordt toch pas aan het einde van de maand afgeschreven. Zal ik voor jou ook een kaartje bestellen of koop je zelf? Ik ga het denk ik vanavond bestellen. Het wordt trouwens wel iets duurder zag ik, met de reserveerkosten en alles erbij iets van ¤27,50. Maar daarvoor heb je twee coole bands en een leuk indiefeest als afsluiting![]()

jaaaaa!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:50 schreef Asmodian het volgende:
Heb zelf ook helaas net naast Franz Ferdinand kaartjes gegrepen. Franz Ferdinand in m'n eigen stadje en ik kan ze niet eens zien!
![]()
In beter nieuws: Hebben we allemaal zin in zaterdag?![]()

Kan ik hier uit opmaken dat jij op Rascal niet van de partij bent?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:43 schreef Skanqua het volgende:
Ja hoor!
De hele dag naar Festival Mundial. Niet erg indie, maar wel leuk en relaxed!
Ga dit weekend in ieder geval Pete Philly, Opgezwolle en Jawat! zien, verder bekijk ik 't nog wel ff...

Staan die ook niet op Indian Summer zaterdag?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:43 schreef Skanqua het volgende:
Ja hoor!
De hele dag naar Festival Mundial. Niet erg indie, maar wel leuk en relaxed!
Ga dit weekend in ieder geval Pete Philly, Opgezwolle en Jawat! zien, verder bekijk ik 't nog wel ff...

Nope, da's tegelijk met Opgezwolle...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Staan die ook niet op Indian Summer zaterdag?
En ga je ook naar Kane?![]()
![]()

Ik heb nog niets ontvangenquote:

Ik had het druk. Met in de zon zitten.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb nog niets ontvangen![]()
En Asmodian, uiteraard heb ik zin in zaterdag![]()
![]()
Dacht dat dat inmiddels wel weer duidelijk was
Jij bent dus ook van de partij? Kan ik op zoek gaan naar een "
"
Ik sta weer op de lijst
![]()
ik ga m'n best doenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:18 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Probeer jij nou maar mannen van in de dertig op afstand te houden...![]()

Rollebollen?quote:Op maandag 12 juni 2006 17:05 schreef Skanqua het volgende:
En Figo? Alleen omdat-ie zo lekker kan rollebollen zeker...

En je zwembroek+Hawaïblouse!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:06 schreef Asmodian het volgende:
Heej iedereen
ff een vraagje aan alle Rascal-gangers: gaan we morgen nog een Fok meeteke regelen? Zo ja, hoe laat ende waar?
Ik ben er in ieder geval. Naar alle waarschijnlijkheid gewoon- nou nog ff kijken of ik de sombrero ergens kan vinden
![]()

In die paar uurtjes ga ik op school hard zitten werken aan mijn portfolioquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:38 schreef MaJo het volgende:
Over een paar uurtjes is het weerWat betreft meeten: lijkt me gezellig. Asmodian, je hebt mijn foto gezien toch? Kan niet missen denk ik
Ik zal in ieder geval op zoek gaan naar een
![]()

Waar was jouw sombrero?!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:06 schreef Asmodian het volgende:
Ik ben er in ieder geval. Naar alle waarschijnlijkheid gewoon- nou nog ff kijken of ik de sombrero ergens kan vinden
![]()

Ik vond het ook erg gezellig! Jammer dat de muziek wat minder was dan andere keren, heb eindeloos gewacht op Take me out maar die kwam maar nietquote:Op zondag 18 juni 2006 13:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Waar was jouw sombrero?!![]()
Na een mislukte jive met Asmo, vage Saturday Night Fever pasjes met Lieke, en leuke muziek met zo af en toe wat minder leuke muziek ben ik nu moe![]()
Maar het was wel gezellig![]()
En de volgende keer moeten ze maar geen bakjes met zwarte en rode snoepjes meer neezettenDe frambozen&bramen, dropveters, aardbeien veters, dropjes (fjördephearden), aardbeienlippen, dropkabels en cola-lollies (
) waren iets te succesvol
![]()
Berc, verwaande tut!

watquote:

quote:Op maandag 19 juni 2006 11:32 schreef berc zo ongeveer het volgende:
Ik had het druk met Mauries

Ja, daar had je het érg druk mee.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:32 schreef berc het volgende:
[..]
wat![]()
Ben ik vergeten hoi te zeggen?
Sorry ik heb je niet gezien dan denk ik.. Misschien had ik het te druk met ehhh Mauries

quote:Op maandag 19 juni 2006 15:26 schreef Lieke_K het volgende:
[..]![]()
Fjördepferden!Die colalollies mogen ook wel blijven
![]()
mwa... paar leuke nummersquote:Is die mixtape van DJ BX trouwens wat?
Da's Parkpop.quote:Oh en met MP en Infadels (op de mixtape staat The Infadels) heb ik geen tentamens! (Ik dacht dat het 24 juni was, of is dat dan Parkpop?!
) Alleen gaan we de 11e al naar The Strokes, dus ik ga gewoon hopen dat MP ook op Lowlands komt..!
![]()

Uh, nee, want dan heb ik dus wél tentamens!quote:Op maandag 19 juni 2006 17:32 schreef lienelien o.a. het volgende:
Da's Parkpop.
Dus reizen we dan naar Den Haag af?![]()

oh je hebt het dus niet over de 24ste maar de 12equote:Op maandag 19 juni 2006 18:32 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Uh, nee, want dan heb ik dus wél tentamens!
(tenzij je met 'we' iemand anders bedoelde)

Waarom loop je dan niet naar me toequote:Op maandag 19 juni 2006 16:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, daar had je het érg druk mee.
Maar ook tegen MaJo deed je helemaal niet lief![]()

Volgens mij gaat het hier ook over uitgaan, zie OP en TTquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:34 schreef thaleia het volgende:
Ik kan voor geen meter meepraten, maar het is mij wel zeer dierbaar en ik lees het liever dan deze uitgaansslowchat. Is 'n apart topic geen optie? Want uiteraard gun ik eenieder z'n slowchat van harte![]()
Omdat je, zoals je het zelf zei, druk had.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:28 schreef berc het volgende:
[..]
Waarom loop je dan niet naar me toe![]()
en ik deed dik lief tegen majo![]()

Volgens mij was ik er al achter, zie de twee postings boven de jouwequote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:59 schreef lienelien het volgende:
Volgens mij gaat het hier ook over uitgaan, zie OP en TT![]()

wat beweerde majoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het hier ook over uitgaan, zie OP en TT![]()
[..]
Omdat je, zoals je het zelf zei, druk had.
En omdat je Lieke_K en mij duidelijk niet wou zien![]()
Oja, MaJo beweerde toch wel heel wat anders![]()
Ze kwam het helemaal geschokt aan me vertellen![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |