Och, en anders kan je met MaJo mee misschien?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:37 schreef Evertje het volgende:
Ik heb ondertussen ook twee kaartjes voor de eerste dag van 5 days off besteld. Maximo Park wil ik echt al tijden zien
Nu nog iemand vinden die meegaat, maar ik ben er sowieso!
Met MaJo en Lienelien bedoel jequote:Op maandag 29 mei 2006 20:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
Och, en anders kan je met MaJo mee misschien?
Oh, ga ik met jou mee ja?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met MaJo en Lienelien bedoel jeOf ga je niet?
Ik ga er inderdaad zeker heen, wil Maxïmo Park nu wel eens live zien
Foutje, scheel gekeken... (Aan elkaar geplakte agendabladzijdes enzoquote:Op maandag 29 mei 2006 16:49 schreef MaJo het volgende:
Wat jammerIk ga zelf echt mijn best doen om er bij te zijn, wil het niet weer missen. Maar misschien gaat het toch nog lukken Lieke_K? Gewoon een beetje vooruit leren en dan een avondje vrij nemen. Ontspanning is ook altijd goed voor de tentamens
Als ik niemand kan vinden ga ik wel met jullie meequote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met MaJo en Lienelien bedoel jeOf ga je niet?
Ik ga er inderdaad zeker heen, wil Maxïmo Park nu wel eens live zien
Niet dan?quote:
Jeequote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:51 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Foutje, scheel gekeken... (Aan elkaar geplakte agendabladzijdes enzo) Kan wel!!!
![]()
Ennn vanavond Cultuur Café met leuk Belgisch bandje: Absynthe Minded (dit keer zeker weten goed geschreven)!![]()
Oja, vertel?quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:20 schreef Love Mae King het volgende:
hoho, eerst de 10e nog naar Bitterzoet, hup hup...
10 juni.quote:
Ah, dat had je al een keer gepost ja, even vergetenquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:35 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
10 juni.
Bitterzoet.
Amsterdam.
1e verjaardag van Dans Le Rock.
Vanaf 22 uur.
5 euro entree.
Voor 00.00 uur met gratis goodiebag!
Live: About Paris en Melomanics
Dansende Rock en Rockende Dans.
Confetti en slingers.
Polaroids en roltoeters.
Een grote mayhem!
Sorriej, ik had 'm nog niet gezienquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:48 schreef MaJo het volgende:
Ik kan de 10e ook nietMaar op 12 juli is er ook Dans Le Rock na Maxïmo Park en Infadels in Paradiso
Lienelien je negeert een reactie van mijDat ben ik niet gewend
![]()
Heel vetquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:45 schreef lienelien het volgende:
3e post van mij op een rijWaar is iedereen
![]()
Hiermee bevestigt Doornroosje de on line aanschaf van de hieronder opgesomde tickets
Act: Nada Surf + Propeller
Datum: 06-07-2006
Start: 20:30
Gekozen tickets: Soort Tarief Aantal
Student RU/HAN ¤ 11,00 2
![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:57 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Heel vet-
maaruh sinds wanneer is Nada Surf indie? Of is het Propeller?
Ikke!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:52 schreef MaJo het volgende:
MaJo meldtBen de afgelopen dagen zo druk geweest dat ik geen tijd had voor Fok (afkickverschijnselen
) Weinig indie-gerelateerde dingen meegemaakt de afgelopen tijd. Maar over 11 dagen is het weer tijd voor Club Rascal, dan gaat het dak er weer af en wordt er weer gedanst op de tafels
Welke Fok-delegatie zal er aanwezig zijn?
Jeequote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ikke!![]()
Gaan we nou nog samen naar MP?
Okido, gaan er ook nog indie-vriendinnetjes van je mee?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jee![]()
Yep we gaan samen naar MP. Zijn er (behalve Evertje) nog meer Fokkers die gaan? Dat is ook al over een maandje. Dit wordt een leuke indietijd (met als mooie afsluiter Lowlands)
Denk dat er wel een indie-vriendinnetje meegaat ja, maar moet het goede nieuws nog even verspreidenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
Okido, gaan er ook nog indie-vriendinnetjes van je mee?
Ik moet nog ff nakijken of ik wel heel zeker dan (geen studiegerelateerde verplichting, sociale verplichtingen of werken) en dan moeten we maar eens de kaartjes gaan halen![]()
Ik ook!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:52 schreef MaJo het volgende:
(...)
Over 11 dagen is het weer tijd voor Club Rascal, dan gaat het dak er weer af en wordt er weer gedanst op de tafelsWelke Fok-delegatie zal er aanwezig zijn?
Wat is dat Dans le Rock precies?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Denk dat er wel een indie-vriendinnetje meegaat ja, maar moet het goede nieuws nog even verspreidenGa jij maar checken dan en dan gaan we inderdaad kaartjes aanschaffen. Wordt een leuke avond met Maxïmo Park, Infadels en Dans le Rock
Kan bijna niet wachten
![]()
![]()
google is your friend!quote:
quote:En daarom is er een nieuw dj concept bedacht : 'dans le rock', een dj avond met als basis dansbare rockmuziek van vroeger en nu (le tigre, lcd soundsystem, moving units, the cure, gang of four, the kinks, pixies, les savy fav, the rapture). tussendoor wordt er alles gedraaid wat maar los of vast zit: alter ego, opgezwolle, audio bullies... kortom, dansbare indie muziek die je soms wel en soms niet kent...
Thanks, wat ik lees ziet er erg goed uit!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
google is your friend!![]()
eerste hit dus, oftewel, www.danslerock.nl
[..]
Je moet inderdaad wel iets over hebben voor zo'n geweldige avondquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:10 schreef Evertje het volgende:
[..]
Thanks, wat ik lees ziet er erg goed uit!
Wordt wel heel erg laat als ik daar heen ga en ook nog moet terugrijden. Maarja, alles voor zo'n briljante avond
10 nog maar?quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je moet inderdaad wel iets over hebben voor zo'n geweldige avondWaar woon je dan of had je dat al verteld? Heb er zin in
Nog 10 dagen tot Rascal
![]()
Gaat snel he?quote:
gaan we dus op zoek naar eenquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:33 schreef Asmodian het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet zal ik eveneens aanwezig zijn![]()
Ik zit te overwegen om vanquote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:41 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik zit te overwegen om van->
te gaan alleen om jou te pesten
![]()
Uit het diepe zuiden, Sittardquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je moet inderdaad wel iets over hebben voor zo'n geweldige avondWaar woon je dan of had je dat al verteld? Heb er zin in
Nog 10 dagen tot Rascal
![]()
Dat is inderdaad wel een eind reizenquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:13 schreef Evertje het volgende:
[..]
Uit het diepe zuiden, Sittard
Heb wel waarschijnlijk al iemand gevonden die meegaat!
quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:41 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik zit te overwegen om van->
te gaan alleen om jou te pesten
![]()
Wij gaan lekker naar allebeiquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar ga je naar Rascal of naar de ultieme indieavond in Paradiso (= Maxïmo Park, Infadels en Dans Le Rock).
Ach ja, diehard, je moet wat om je favoriete muziek eens te horen en zienquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een eind reizenEchte diehard ben je dus
Kun je niet ergens crashen in Amsterdam? Is wel zo fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken over de terugreis (+ het feit dat je dan ook nog wat kunt drinken). Nog 35 dagen
![]()
Ik ga in ieder geval naar Rascal, en zit heel sterk te overwegen om naar Maximo Park, Infadels en Dans Le Rock te gaan, zeker nu blijkt dat de prijs geen probleem isquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar ga je naar Rascal of naar de ultieme indieavond in Paradiso (= Maxïmo Park, Infadels en Dans Le Rock). Of ga je dan weer zeuren over dat het niet indie is en dat punk veel cooler is enzo
![]()
Beide mag natuurlijk ook![]()
Tsja, beetje subjectief dat hè...quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:31 schreef Asmodian het volgende:
Mijn mening over punk ken je, maar ik probeer mijn liefde voor allebei te vereenzelvigen en vind dat niet eens zo heel moeilijk (de basis van allebei is namelijk hetzelfde: 'art pour l'art' - muziek maken die goed is, ongeacht wat de platenbonzen ervan vinden).
Jaja... Ik bedoel dus natuurlijk muziek die de band zelf goed vind en die uit het hart komt...quote:
quote:
Ik wil heel graag maar ben dan niet in Amsterdamquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:31 schreef Love Mae King het volgende:
Beste Dansende Rockers en Rockende Dansers,
Om 22.00 uur, 10 juni 2006 gaat shit los in de Bitterzoet.
*blabla leuk verhaaltje*
kus,
Dans Le Rock
Skanqua gaat ook niet naar Franz Ferdinand... was zaterdag niet in de positie om kaartjes te kopen... dan ben je natuurlijk al snel te laat...quote:Op maandag 12 juni 2006 09:39 schreef lienelien het volgende:
MaJo gaat naar Franz Ferdinand in Tivoli, Skanqua gaat naar Franz Ferdinand, Lienelien gaat niét naar Franz Ferdinandhet was al uitverkocht
![]()
Maar ik ga wél zaterdag naar Club Rascal![]()
![]()
stommerdquote:Op maandag 12 juni 2006 09:52 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Skanqua gaat ook niet naar Franz Ferdinand... was zaterdag niet in de positie om kaartjes te kopen... dan ben je natuurlijk al snel te laat...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |