ik kan me er anders heel goed in vindenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:22 schreef Skanqua het volgende:
Ben te vaak in Arnhem geweest, najah.. ik kom uit Nijmegen dus je gaat me niet overtuigen...
Heb wijselijk m'n mond gehouden tijdens dat nummer![]()
Verder natuurlijk wel alles meegezongen!
Die baardsmiley is vetquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:55 schreef berc het volgende:
[..]
ik kan me er anders heel goed in vinden![]()
![]()
![]()
ehm indie in arnhem ..![]()
![]()
![]()
![]()
wat zeg je nou, arctic monkeys punk gerelateerd???!?!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wist al van tevoren dat iemand hier over zou gaan vallenWas alleen te lui om er punk-gerelateerd van te maken. Het heeft veel raakvlakken met punk (net als Arctic Monkeys overigens maar ik weet dat dat een gewaagde uitspraak is
)
[..]
quote:Hoe harder je er tegenaan blijft schoppen hoe meer ik ervan overtuigd ben dat je de Beatles geweldig vindt
jij mag blijvenquote:Arnhem is best een leuke stad, maar de coolste? Neuh
er zit wel smaak aan, (duh)quote:Heel veel! Er zit geen smaak aan en wordt alleen gedronken door mensen die zich druk maken over het aantal calorieën dat ze per dag binnenkrijgen (alias mietjes)
Iedere donderdag in de melkweg, er zijn 2 djs waarvan 1tje graag arctic monkys, white stripes draait. ook wel es gemixt met iets. blue orchid met een snelle beat eronder.quote:Vertel?
nee, ken ik nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die baardsmiley is vetEven een vraagje, weet jij waar dat topic zit met costumize hier je smiley (of zoiets dergelijks?) Ben er naar op zoek maar kan het niet vinden, en ik zou niet weten op welk subforum het zit. Ik wil namelijk een coole smiley laten maken als iemand daar zin in heeft (en die heel toepasselijk is hier in het topic
)
Jeequote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:50 schreef Love Mae King het volgende:
From: XXXX [mailto:XXXX]
Sent: maandag 22 mei 2006 15:56
To: Dans Le Rock
Subject: bevestigd 5 Days Off: Dans Le Rock , 12th of july 2006
grote zaal paradiso woensdag 12 juli. timings volgen
thanks!
Ah cool, wist niet dat MP en Infadels achter elkaar zullen spelen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
JeeIk ben die avond al in Paradiso voor Maxïmo Park en Infadels dus dat is een welkome afsluiting
![]()
Echt niet!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:22 schreef Skanqua het volgende:
Heb wijselijk m'n mond gehouden tijdens dat nummer![]()
Ja, dacht ik wel. Staat ergens op de site van Paradisoquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:47 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ah cool, wist niet dat MP en Infadels achter elkaar zullen spelen.Zijn er ook aparte tickets te verkrijgen voor 5 Days Off voor enkel die avond in Paradiso trouwens?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:57 schreef Lieke_K het volgende:
Oh em gee!
Deze stond niet eens bij My AT!
Malibu-cola in Club Rascal, hmmm!
En ik heb alweer zin in 17 juni!!
Ja cool hequote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:47 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ah cool, wist niet dat MP en Infadels achter elkaar zullen spelen.Zijn er ook aparte tickets te verkrijgen voor 5 Days Off voor enkel die avond in Paradiso trouwens?
Ik wil MP ook wel heel graag nog eens zien, maar heb er geen ¤47,50 voor overquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja cool heEr zijn dagkaarten te krijgen maar dat is bijna even duur als een 5 dagen kaart
5 dagen kost ¤70,- en een dagkaart ¤47,50 Belachelijk maar waar
Ik wil nog even kijken wat nog meer de moeite waard is maar wil Maxïmo Park zo graag zien dat ik het waarschijnlijk wel ervoor neer zal leggen...
Voor alleen MP zeker niet, maar in combinatie met Infadels misschien wel. Maar het blijft wel belachelijk duur... ik ben benieuwd wat er nog meer voor bands komen, als het interessant is schaf ik een passe partout aan.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:22 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik wil MP ook wel heel graag nog eens zien, maar heb er geen ¤47,50 voor over![]()
vooral dance toch? geizen van welk label het allemaal af zal komen en aan het programma van vorig jaar te zien..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor alleen MP zeker niet, maar in combinatie met Infadels misschien wel. Maar het blijft wel belachelijk duur... ik ben benieuwd wat er nog meer voor bands komen, als het interessant is schaf ik een passe partout aan.
Iedereen is jarig, dus de massa, dus niet indie...quote:
oh..oja...quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:21 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Iedereen is jarig, dus de massa, dus niet indie...
Jarig zijn is wel tof (cadeau's enzo)
quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
oh..oja...
Ik heb al wel één Indie-cadeautje: O van Damien Rice![]()
![]()
Laten we het eens aan de argumentatieleer vragen:quote:
Het nachtprogramma is op zich nog wel okay met Booka Shade, Dave Clarke, Ellen Allien & Apparat en Trabant, maar dan heb je dus inderdaad voornamelijk dance-acts. The Happy Mondays zijn op papier natuurlijk ook wel interessant, maar ik heb geen idee of dat live echt de moeite is. Maar als je echt alleen gaat voor MP en de Infadels is 47,50 een flinke smak geld natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
vooral dance toch? geizen van welk label het allemaal af zal komen en aan het programma van vorig jaar te zien..
Het is mij vooral te doen om Maxïmo Park maar als ik Infadels mee kan pikken doe ik daar niet moeilijk overquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Infadels spelen op zoveel plekken tegenwoordig, inclusief (gratis) Parkpop. Dus daar hoef je het niet perse voor te doen.
Ja, dan gaan wij!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:58 schreef lienelien het volgende:
Gaan wij 17 juni ja?
zal Greg ook leuk vinden
Haha, nou, ik ben eindelijk geen tiener meerquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:56 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd LienelienNu schelen we nog maar 3 jaar
(heel snel weer 4 jaar dus geniet er even van
) Ga je nog iets leuks doen? En hou ons op de hoogte van je cadeaus! Oh en ik vind jarig zijn wel heel indie
dankjequote:
Welkom in de wondere wereld van de twintiger!quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
Haha, nou, ik ben eindelijk geen tiener meer
Ik vier vanavond m'n verjaardag voor familie (saai dus) en ik ga vanavond héél erg moe zijn omdat ik soor Skanqua vanochtend alweer om 6u15 wakker werd![]()
Zaterdag m'n verjaardag vieren voor vriendjes en vriendinnetjes![]()
Fijn, dan vinden we verjaardagen samen heel erg indie![]()
[..]
dankje
Ja, woehoe, ik voel me heel oud. Ik werd zaterdag nog door een enge-man-van-31 ingeschat als 24 jaar, en ik dacht nog wel dat ik er zo jong en fris uit zagquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van de twintiger!
Hoe durft Skanqua je zo vroeg wakker te maken op je verjaardag? Dat is niet indie!
Waar en hoe laat wordt ik verwacht btw?Anyway nog een fijne verjaardag
Ik word meestal een jaar of 18 ingeschatquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, woehoe, ik voel me heel oud. Ik werd zaterdag nog door een enge-man-van-31 ingeschat als 24 jaar, en ik dacht nog wel dat ik er zo jong en fris uit zag![]()
Skanqua was bij mij en moest naar stage..vandaar.
Zaterdag rond 20u30 oid in Deest, vanaf Nijmegen met lijn 85![]()
![]()
pff, ik zag er in mijn rood-zwarte outfit gewoon héél erg Indie uit, ik denk dat dat het wasquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik word meestal een jaar of 18 ingeschat![]()
Vind ik altijd stom
Maar het is wel weer een compliment, ik zie er blijkbaar nog wel jong en fris uit
Is nog steeds geen reden om je wakker te maken
Ik zal er nog even over nadenken(ander keertje
)
quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:36 schreef Skanqua het volgende:
Ik deed heel zachtjes, maar m'n wekker deed nogal vervelend...
Ik laat een K_K woordgrapje achterwege...
Damien Ricequote:Op woensdag 24 mei 2006 16:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog heel indie Damien Rice liggen luisteren en ben daarna weer lekker in slaap gevallen![]()
Jeeeeeeejquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:17 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ja, dan gaan wij!Tenminste, ik heb dan wel tentamens
, maar het eerstvolgende is dan Alliances Stratégiques mondeling dus ach... Gaat lukken!
En even voor de goede orde: jij gaat níet met Greg of enigszins andere enge (dertigplus) types socializen. Zoek maar iets leuks uit met leuke vrienden.![]()
![]()
Damien Rice is erg mooiquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog heel indie Damien Rice liggen luisteren en ben daarna weer lekker in slaap gevallen![]()
quote:
Grolsch beugels zijn niet indiequote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:31 schreef Skanqua het volgende:
Gisteren in de NDGRND geweest en daar lekker aan de Grolsch beugels gezeten...
Lekkere muziek: Franz Ferdinand, The Kooks, The Prodigy, Tiga, The Streets, Faithless, Arcade Fire, The Decemberists... ehh.. en nog wel meer dat ik vergeten ben...
Grolsch beugels zijn zó indie!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
Grolsch beugels zijn niet indie![]()
Die muziekjes klinken leuk, maar je bent die avond nog wat meer vergeten![]()
Eens!quote:
Ik mis MTV2quote:Op zondag 28 mei 2006 15:04 schreef lienelien het volgende:
Vrijdag een stukje Indie Disco gezien op MTV2![]()
Ik kwam er toen achter dat de clip van Excuse Me (Soulwax) erg leuk jaren '50 is, maar één die ik zag van The Smiths toch wel een beetje ernstig is, die arme Morrissey met een kerstboom op z'n kont![]()
Klein muziektipje: The Automatic - Monster
Lieke_K en ik gaan de 17e weer naar Club Rascal!![]()
![]()
Dan ga ik op zoek naar eenquote:Op zondag 28 mei 2006 15:17 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Behoudens omstandigheden zal ik de 17e er zeker zijn...![]()
5 DAYS OFF DAY 1: MAXIMO PARK, INFADELS, HOT CHIP, NEW YOUNG PONYCLUB, SHY CHILDquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is mij vooral te doen om Maxïmo Park maar als ik Infadels mee kan pikken doe ik daar niet moeilijk overEn tuurlijk is het relaxed om ze gratis te zien maar dat is nog vrij uitzonderlijk (bevrijdingsfestivals en parkpop daargelaten
) Parkpop kan ik waarschijnlijk niet heen en zie ze graag nog een keer
Maar 47,50 blijft wel erg prijzig
![]()
Dat is super goed nieuws! In dat geval ga ik zekerquote:Op zondag 28 mei 2006 15:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
5 DAYS OFF DAY 1: MAXIMO PARK, INFADELS, HOT CHIP, NEW YOUNG PONYCLUB, SHY CHILD
aanvang: 20.00 uur
entree: 22,50
![]()
da's dus geen ¤47,50...
Hot Chip is hilarisch trouwens!![]()
Wat jammerquote:Op maandag 29 mei 2006 16:37 schreef Lieke_K het volgende:
Ik kan waarschijnlijk toch niet naar Club Rascal de 17e, hoewel ik zooo veel zin heb! Tentamens en mondelingen maken het me een beetje moeilijk om er nog tijd voor te vinden...
![]()
sorry lienelien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |