quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:43 schreef Love Mae King het volgende:
10 juni.
Bitterzoet.
Amsterdam.
1e verjaardag van Dans Le Rock.
Vanaf 22 uur.
5 euro entree.
Voor 00.00 uur met gratis goodiebag!
Live: About Paris en Melomanics
Dansende Rock en Rockende Dans.
Confetti en slingers.
Polaroids en roltoeters.
Een grote mayhem!
Tot zaterdag de 10e.
x Dans Le Rock
Ik weet eveneens niet of ik het ga reddenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Gossiej... Kan je gezellig vanavond jezelf vermaken op fok! samen met zieke MaJo![]()
pfff.. 'iedereen' gaat ineens niet meerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:44 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik weet eveneens niet of ik het ga redden. ik herinnerde me dat ik allerlei verplichtingen heb vanavond en ik weet niet of ik me er uit kan wurmen. Ik zal even moeten kijken, maar waarschijnlijk niet
Tja, MaJo is kennelijk een trendsetster. Als ik niet ga, wens ik jullie in ieder geval heel veel plezier. Het wordt vast vet goedquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
pfff.. 'iedereen' gaat ineens niet meerLieke_K en ik wél!
![]()
![]()
omdat er vel te weinig plaatsen zijn waar je deze leuke muziek kan aanhorenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:57 schreef Fatality het volgende:
wat is er zo bijzonder aan Indie-uitgaan? naast de muziek waar ik niet op zou kunnen dansen.
Ik snap je punt, maar ik vind thuis, in de auto , bij concerten en op festivals voldoende eerlijk gezegd. Zo wordt het tenminste niet te massaal. Niet dat dat niet zou mogen, maar toch... Indie is juist leuk omdat het niet kapot gedraaid wordt op de radio.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
omdat er vel te weinig plaatsen zijn waar je deze leuke muziek kan aanhoren![]()
inderdaad ja, maar Club Rascal is iig niet massaal hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar ik vind thuis, in de auto , bij concerten en op festivals voldoende eerlijk gezegd. Zo wordt het tenminste niet te massaal. Niet dat dat niet zou mogen, maar toch... Indie is juist leuk omdat het niet kapot gedraaid wordt op de radio.![]()
*generalise* Ook zijn de mensen die naar een avond als Rascal komen over het algemeen gesproken een stuk cooler en relaxter dan de mensen die op een zaterdag naar een 'hippe' tent gaan */generalise*quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:14 schreef Skanqua het volgende:
Njah... waar wij 't over hebben is natuurlijk wel een beetje de "nep-indie" (lees OP) ik denk dat Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs en zo nog een aantal zeker wel dansbaar zijn (mocht je gevoel voor ritme hebben, wat bij mij overigens totaal niet het geval is).
Verder ga ik liever uit met muziek om me heen die ik wel kan waarderen. Het is geen vereiste maar het maakt mijn avond wel aangenamer (een avond zonder Marco Borsato is heel fijn).
Oeh! en de Cul is heel relaxed!
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:21 schreef Asmodian het volgende:
[..]
*generalise* Ook zijn de mensen die naar een avond als Rascal komen over het algemeen gesproken een stuk cooler en relaxter dan de mensen die op een zaterdag naar een 'hippe' tent gaan */generalise*
Kom je ook niet heel eventjes hoi zeggen? je staat toch op de gastenlijstquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heel veel plezier vanavond Lienelien, laat even weten hoe het was!Vind het jammer dat ik er niet bij ben
Doe de groeten aan mijn grote held
Nope, ben bij mijn ouders, anders was ik wel eventjes langsgewipt (is toch om de hoekquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
Kom je ook niet heel eventjes hoi zeggen? je staat toch op de gastenlijst![]()
Oja, ik vind ook dat er over het algemeen gesproken de mensen een stuk cooler en relaxter zijn dan de mensen die op een zaterdag naar een 'hippe' tent gaan![]()
Hoihoi MaJo! bedankt voor je gastenlijstplaatsen!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, ben bij mijn ouders, anders was ik wel eventjes langsgewipt (is toch om de hoek)
Als je wil mag je gebruik maken van mijn gastenlijst plaats trouwens. Of ga je nog welk voor elven? Veel plezier in ieder geval!
Geen dankquote:Op zondag 21 mei 2006 05:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hoihoi MaJo! bedankt voor je gastenlijstplaatsen!heel fijn
Morgen rest van het verslag, nu slapen!
Oja, Berc, jullie zijn schattig samen!![]()
![]()
je hebt gemist: leuke muziekjes, de twee meisjes die op de tafels dansen en fotogeil zijn gingen onderuit op de wc samen met hun fles jagermeister, cadeautjes (ik heb Steady, As She Goes van The Raconteurs), ons!, een hele schattige Berc+vriendje, taart! (ook echt rood met zwart), een héle blije James en Bx, ennum... een hele hoop gezelligheidquote:Op zondag 21 mei 2006 14:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen dankIk wil weten hoe het was!
Heb ik veel gemist?
![]()
Oh en vertel over berc! Is dat op de foto je vriendje (of zit ik er nu helemaal naast)
quote:Op zondag 21 mei 2006 14:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
je hebt gemist: leuke muziekjes, de twee meisjes die op de tafels dansen en fotogeil zijn gingen onderuit op de wc samen met hun fles jagermeister, cadeautjes (ik heb Steady, As She Goes van The Raconteurs), ons!, een hele schattige Berc+vriendje, taart! (ook echt rood met zwart), een héle blije James en Bx, ennum... een hele hoop gezelligheid![]()
je komt inderdaad wel in de buurt ja!quote:Op zondag 21 mei 2006 14:43 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb flink wat gemist
Laat me raden: Apply some pressure, Somebody told me, Hard to beat, I bet that you look good on the dancefloor, when the sun goes down, 7 nation army, smells like teen spirit, Take me out, Oh my God, Great Escape, Banquet, kom ik in de buurt?
En heeft hij nog iets van the Beatles gedraaid of doet hij dat echt alleen voor mij?
![]()
Ik ben trouwens blij dat ik er niet naast zat wat betreft berc (je opmerking "leuke jongen" gaf het weg)
Volgende keer ben ik zeker van de partij! Nog 27 dagen![]()
Herkende je hem niet aan zijn grote ogen?quote:Op zondag 21 mei 2006 14:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
je komt inderdaad wel in de buurt ja!![]()
die opmerking deed het 'm idd![]()
Ik herkende Berc eigenlijk eerst niet, ik dacht dat 'ie langer haar had![]()
nee, hij keek deze keer wel normaalquote:Op zondag 21 mei 2006 15:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Herkende je hem niet aan zijn grote ogen?![]()
Baal echt nog steeds dat ik er niet bij was![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 15:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Herkende je hem niet aan zijn grote ogen?![]()
Baal echt nog steeds dat ik er niet bij was![]()
Hei! ik was er welquote:Op zondag 21 mei 2006 15:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik vond het ook jammer, Tinuviel
en ik zijn niet gegaan omdat jullie allemaal niet kwamen, trouwens nog beterschap! Hopelijk morgenavond lekker naar de quiz
![]()
quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 15:54 schreef MaJo het volgende:
Het is wel duidelijk dat ik een trendsetter ben, als ik niet ga gaan mijn vrienden ook niet meer
En indie is inderdaad![]()
![]()
Ik doe mijn best om er morgen bij te zijn
Thanksquote:Op zondag 21 mei 2006 15:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
tot morgen, en je krijgt de groetjes nu van Lotte en Tinuviel! Die zijn aan de telefoon naast me
![]()
Dans Le Rock is erg onregelmatig. We houden ervan steeds op verschillende plaatsen te draaien. Dan weer Ketelhuis, dan weer Sugarfactory, dan weer Paradiso, Melkweg en nu weer Bitterzoet.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:55 schreef MaJo het volgende:
Klinkt goed Love Mae King! Jammergenoeg kan ik dan niet![]()
Hoe vaak is Dans Le Rock eigenlijk? Ook iedere maand? En is het op meerdere plekken (omdat het laatst in de Melkweg was)?
Wil er nog steeds graag naartoe!
De eerstevolgende keer na 10 juni is Lowlands?quote:Op maandag 22 mei 2006 11:42 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Dans Le Rock is erg onregelmatig. We houden ervan steeds op verschillende plaatsen te draaien. Dan weer Ketelhuis, dan weer Sugarfactory, dan weer Paradiso, Melkweg en nu weer Bitterzoet.
De eerstvolgende Dans Le Rock na 10 juni is waarschijnlijk in de 24uurs tent van Lowlands...
Maar goed op onze website staat altijd aangegeven waar en wanneer we draaien. Maar het liefst organiseren we 100% onze eigen feesten, met eigen bands, evt film, onze eigen gratis polaroid fotograaf, roltoeters en lollies..etc, etc, etc...
Ik vind het hier ook meer passen, aangezien het ook om de muziek gaat en niet alleen het stappen op zichquote:Op maandag 22 mei 2006 12:11 schreef Skanqua het volgende:
Hé.. ik zie net dat ik 't topic deze keer in MUZ heb geplaatst ipv in UVT. Geen probleem natuurlijk, hier komt 'ie volgens mij ook beter tot z'n recht...
![]()
Ik vind't allemaal prima, zolang je het niet in MEN zetquote:Op maandag 22 mei 2006 12:11 schreef Skanqua het volgende:
Hé.. ik zie net dat ik 't topic deze keer in MUZ heb geplaatst ipv in UVT. Geen probleem natuurlijk, hier komt 'ie volgens mij ook beter tot z'n recht...
![]()
Onze ondertitel luidt: De dansnacht die de gitaar niet schuwt. :-)quote:Op maandag 22 mei 2006 11:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
De eerstevolgende keer na 10 juni is Lowlands?Vorige keer al Dans le (punk)rock gemist en nu deze weer
Lijkt me erg leuk namelijk
Kun je ook een idee geven wat voor soort nummers er ongeveer gedraaid worden (misschien wat voorbeelden?) Is het echt rock, of indie, of wat?
Klinkt allemaal geweldigquote:Op maandag 22 mei 2006 12:43 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Onze ondertitel luidt: De dansnacht die de gitaar niet schuwt. :-)
Wij draaien zeker niet alleen "indie" muziek. Bands als Radio4, We Are Scientists, Shout Out Louds, Arctict Monkeys, Bloc Party, uiteraard draaien we die. Daarnaast ook heel veel oud werk, Rolling Stones, Buzzcocks, David Bowie, Kinks, INXS, The Smiths. Maar we willen ons niet teveel vastpinnen op 1 genre. Ook dancemuziek met een edge draaien we graag. Infadels, Tom Vek, LCDSoundsystem remixen. Maar ook wel wat hardere rock af en toe, Black Sabbath, AC/DC, Iron Maiden, Von Bondies. Maar het moet ook niet alleen maar serieus en te puristisch worden. Kelly Clarkson is natuurlijk ook gaaf! (Zeker in de Mashup met Rammstein!)
woei daar ben ik weer. Rijden de poeptreinen niet van amsterdam naar utrechtquote:Op zondag 21 mei 2006 14:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
je hebt gemist: leuke muziekjes, de twee meisjes die op de tafels dansen en fotogeil zijn gingen onderuit op de wc samen met hun fles jagermeister, cadeautjes (ik heb Steady, As She Goes van The Raconteurs), ons!, een hele schattige Berc+vriendje, taart! (ook echt rood met zwart), een héle blije James en Bx, ennum... een hele hoop gezelligheid![]()
tom vek?quote:Op maandag 22 mei 2006 12:43 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Wij draaien zeker niet alleen "indie" muziek. Bands als Radio4, We Are Scientists, Shout Out Louds, Arctict Monkeys, Bloc Party, uiteraard draaien we die. Daarnaast ook heel veel oud werk, Rolling Stones, Buzzcocks, David Bowie, Kinks, INXS, The Smiths. Maar we willen ons niet teveel vastpinnen op 1 genre. Ook dancemuziek met een edge draaien we graag. Infadels, Tom Vek, LCDSoundsystem remixen. Maar ook wel wat hardere rock af en toe, Black Sabbath, AC/DC, Iron Maiden, Von Bondies. Maar het moet ook niet alleen maar serieus en te puristisch worden. Kelly Clarkson is natuurlijk ook gaaf! (Zeker in de Mashup met Rammstein!)
Dat was dan een anderequote:Op maandag 22 mei 2006 12:59 schreef berc het volgende:
[..]
woei daar ben ik weer. Rijden de poeptreinen niet van amsterdam naar utrecht![]()
-
hehehe gingen ze onderuit.
Ik hoop maar dat het was na ik de jagermeister in mijn bier met roze rietje gegiet kreeg. Ik wil niet weten wat er allemaal gebeurt is op het toitlet![]()
Maar ik vond het leuk. Jammer dat je er niet was Majo. Ik ben boos op je. Mijn vriendje ook trouwens, We gingen wel elke keer kijken naar je foto als die weer voorbij kwam zodat je er toch een beetje bij wasen ons kapot schamen wanneer onze foto langs kwam
![]()
En de taart was lekker, dat zwarte gaf wel behoorlijk af.
en ze draaide nog the raconteurs![]()
En ik heb fokkers ontmoet(voor het eerst whoehoe)
waser nog bij?
ik zag wel een.
dan ben ik blij dat ikquote:Op maandag 22 mei 2006 13:04 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat was dan een andere- ik heb het helaas niet kunnen redden. Volgende keer weer een meet?
![]()
Had anders best grappig geweestquote:Op maandag 22 mei 2006 13:11 schreef berc het volgende:
[..]
dan ben ik blij dat ikniet heb aangesproken
![]()
Haha... Dan ben je 1 van de 17 mensen in Nederland die Tom Vek kent...quote:
Yay, dan ben ik nummer 2!quote:Op maandag 22 mei 2006 13:48 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Haha... Dan ben je 1 van de 17 mensen in Nederland die Tom Vek kent...
Sorry bercquote:Op maandag 22 mei 2006 12:59 schreef berc het volgende:
[..]
woei daar ben ik weer. Rijden de poeptreinen niet van amsterdam naar utrecht![]()
-
Ik hoop maar dat het was na ik de jagermeister in mijn bier met roze rietje gegiet kreeg. Ik wil niet weten wat er allemaal gebeurt is op het toitlet![]()
Maar ik vond het leuk. Jammer dat je er niet was Majo. Ik ben boos op je. Mijn vriendje ook trouwens, We gingen wel elke keer kijken naar je foto als die weer voorbij kwam zodat je er toch een beetje bij wasen ons kapot schamen wanneer onze foto langs kwam
![]()
En de taart was lekker, dat zwarte gaf wel behoorlijk af.
en ze draaide nog the raconteurs![]()
En ik heb fokkers ontmoet(voor het eerst whoehoe)
waser nog bij?
ik zag wel een.
Wow dat klinkt echt supervet! Ik zal ervoor zorgen dat ik er de keer na volgende keer zeker bij benquote:Op maandag 22 mei 2006 12:43 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Hey was jij ook bij de Gimme Gimmes?quote:Op maandag 22 mei 2006 12:50 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Klinkt allemaal geweldig. Ik had eigenlijk bijzonder veel zin in Dans le (Punk)Rock na het Me First concert in de Melkweg op 5 mei, maar moest helaas wegens omstandigheden vertrekken voordat het goed op gang was. Wat voor bands heb ik allemaal gemist?
![]()
Ja, en best hardquote:Op maandag 22 mei 2006 12:59 schreef berc het volgende:
[..]
quote:en ze draaide nog the raconteurs![]()
quote:En ik heb fokkers ontmoet(voor het eerst whoehoe)
ik heb 2quote:waser nog bij?
ik zag wel een.
quote:Op maandag 22 mei 2006 13:57 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay, dan ben ik nummer 2!![]()
Zou me overigens niks verbazen als lienelien, lieke_k, MaJo, Skanqua en kabouter_k ook bij dat lijstje zitten
jewellus!quote:Op maandag 22 mei 2006 15:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow dat klinkt echt supervet! Ik zal ervoor zorgen dat ik er de keer na volgende keer zeker bij benDraaien jullie ook Beatles trouwens? (nee ik ben niet geobsedeerd
)
Nietusquote:
Nog 13 te gaanquote:Op maandag 22 mei 2006 16:31 schreef Skanqua het volgende:
Nummer 4...
ik ook niet!quote:Op maandag 22 mei 2006 16:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
NietusMaarre, hebben ze nou Beatles gedraaid of niet? Ik weet het nog steeds niet
![]()
geen beatles gehoordquote:Op maandag 22 mei 2006 16:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
NietusMaarre, hebben ze nou Beatles gedraaid of niet? Ik weet het nog steeds niet
![]()
Enne, wie is Tom Vek?![]()
nu nog maar 12!quote:Op maandag 22 mei 2006 16:33 schreef berc het volgende:
[..]
geen beatles gehoord
en tom vek ken je niet?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
www.tomvek.tv
www.myspace.com/tomvek ?
mijn vriendje kent tom vek ookquote:Op maandag 22 mei 2006 16:33 schreef berc het volgende:
[..]
geen beatles gehoord
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
www.tomvek.tv
www.myspace.com/tomvek ?
Wow dat bevestigt mijn argument dat James altijd Beatles speciaal voor mij draaitquote:Op maandag 22 mei 2006 16:33 schreef berc het volgende:
[..]
geen beatles gehoord
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
www.tomvek.tv
www.myspace.com/tomvek ?
túúrlijk lieverd.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow dat bevestigt mijn argument dat James altijd Beatles speciaal voor mij draaitHij heeft het wel eens gezegd maar dacht dat hij een grapje maakte
![]()
ow wacht, ik hoorde wel iets van 'I'm Happy Just To Dance With You' voorbij komenquote:Op maandag 22 mei 2006 16:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow dat bevestigt mijn argument dat James altijd Beatles speciaal voor mij draaitHij heeft het wel eens gezegd maar dacht dat hij een grapje maakte
![]()
En nee, ik ken Tom Vek niet. Waar zou ik hem van moeten kennen dan?
Wow een Beatles kennerquote:Op maandag 22 mei 2006 16:37 schreef berc het volgende:
[..]
ow wacht, ik hoorde wel iets van 'I'm Happy Just To Dance With You' voorbij komen
je mag ook wel gewoon toegeven dat je op James geilt.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow een Beatles kenner![]()
Lienelien hij heeft het echt een keer gezegd hoor. Maar laten we het er toch maar bij houden dat het een grapje was dan
![]()
Ik dacht dat dat algemeen bekend wasquote:Op maandag 22 mei 2006 16:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
je mag ook wel gewoon toegeven dat je op James geilt.
quote:
voor jou blijft het gewoon Dash, hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 16:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zag trouwens in de mail dat hij nu DJ Rascal heet ipv DJ Dash. Ik vind Dash veel cooler klinken
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
voor jou blijft het gewoon Dash, hoor![]()
quote:
quote:
hahaha nee geen beatles kennerquote:Op maandag 22 mei 2006 16:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow een Beatles kenner![]()
Lienelien hij heeft het echt een keer gezegd hoor. Maar laten we het er toch maar bij houden dat het een grapje was dan
![]()
i see a red door and i want it painted blackquote:Op maandag 22 mei 2006 16:59 schreef berc het volgende:
[..]
hahaha nee geen beatles kenner
beatles![]()
ze draaide wel de rolling stones![]()
Je reageert op jezelfquote:Op maandag 22 mei 2006 17:00 schreef berc het volgende:
[..]
i see a red door and i want it painted black
so rascal![]()
Niks mis met de beatles hoor, maar ik kan wel leukere dingen bedenken voor james om te draaienquote:Op maandag 22 mei 2006 17:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je reageert op jezelf![]()
Happy just to dance with you is nou niet het meest bekende Beatles nummer, dus of je nu wil of niet, je bent een Beatles kennerEn wat is er sowieso mis mee?
![]()
wil je MaJo boos hebben?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:06 schreef berc het volgende:
[..]
Niks mis met de beatles hoor, maar ik kan wel leukere dingen bedenken voor james om te draaien![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:06 schreef berc het volgende:
[..]
Niks mis met de beatles hoor, maar ik kan wel leukere dingen bedenken voor james om te draaien![]()
Coole fotoquote:
Ben jij dat?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:33 schreef berc het volgende:
[[url=http://members.chello.nl/l.berk/5129320_500_500_PK1J[1].jpg]afbeelding[/url]]
nee dat is iemand anders gek,quote:Op maandag 22 mei 2006 17:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben jij dat?Kom eens naar het Beatles topic, je kunt wel ontkennen dat je ze leuk vindt maar ik weet wel beter
dat ben jij wel!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:39 schreef berc het volgende:
[..]
nee dat is iemand anders gek,
ik ga echt niet met een john lennon steen op de foto en daarna john lennon look a like staan bij de sol
john lennon is tof![]()
Volgens mij ookquote:
nee ik was aan het googlen en vond dezequote:Op maandag 22 mei 2006 17:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij ookWaarom zou het gezichtje anders weggestreept zijn? Die foto stond er net overigens niet!
Dat zeg jequote:
Tuurlijk was ik bij dequote:Op maandag 22 mei 2006 15:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey was jij ook bij de Gimme Gimmes?Was echt een vet concert he? Ik ging echt helemaal uit mijn dak
Wilde ook graag naar Dans le Rock daarna maar was toen niet zo lekker (hmmm ik zie een rode lijn in mijn leven, missen van gave dansavonden omdat ik ziek ben
)
Dat dacht ik eigenlijk ook, maar dus 5 mensen in dit topic (nu MaJo onderwezen is) en nog een stel mensen daaromheen betekent een heel aardig percentage van die 17quote:Op maandag 22 mei 2006 16:35 schreef Skanqua het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Tom Vek best bekend was, ken wel meerdere mensen die dat kennen...
Jaaaa! Helter Skelter is echt *zo'n* vet nummer!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Coole foto
Ik zou graag een keer Helter Skelter horen tijdens Rascal, dan kunnen we echt gaan rocken en pogo-en
Hé Prep, Rascal lijkt me ook echt iets voor jou. Er wordt altijd minstens één nummer van Arctic Monkeys gedraaid, meestal meer aangezien de dj een grote fan isquote:Op maandag 22 mei 2006 18:00 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik ga weleens naar 't kroegie in Hoorn, daar draaien ze ook aardig vaak goeie muziek.
Requests draaien ze 9 vd 10 keer![]()
Wat is er mis met The Beatles?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:18 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Tuurlijk was ik bij deGimme Gimmes
- het was inderdaad wel heel vet - en ze waren zo grappig!
. Dus je kent Flogging Molly (ga je toevallig naar het concert in de Paradiso?) en Me First - volgens mij komt het nog helemaal goed met jou
.
Ik bespeud ook de rode lijn dat ik kennelijk verhinderd ben op gave dansavonden als jij toevallig ziek bent. Niet meer doen, dus!
![]()
Dat zegt toch niemand?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
Jezus, zijn de Beatles tegenwoordig ook al indie ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |