Welkequote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:02 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ga eens topics lezen van gisteren, doos.
Weleens gehoord van; don't give a sjittie bumquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:05 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wel eens van een postgeschiedenis gehoord?
Waarom steun je die gozer dan, of wil je het überhaupt weten, kerel.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Weleens gehoord van; don't give a sjittie bum![]()
Ik lees het topik, en ik laat na een aantal posts te hebben gelezen m'n betuiging gewoon staanquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:06 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waarom steun je die gozer dan, of wil je het überhaupt weten, kerel.
Okee dan.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik lees het topik, en ik laat na een aantal posts te hebben gelezen m'n betuiging gewoon staan![]()
En bloemenquote:
Ja! Goed ideequote:
Geen idee. Ik denk euhm bier drinken, en een andere school zoekenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:42 schreef Syytön het volgende:
En vertel ons, felic., wat ga je doen met je zo onverwacht toegewezen vrije tijd?
Vrije tijd? Moet je niet voor de kamer van de directeur ofzo zitten.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:42 schreef Syytön het volgende:
En vertel ons, felic., wat ga je doen met je zo onverwacht toegewezen vrije tijd?
Je kijkt teveel Amerikaanse series.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:47 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Vrije tijd? Moet je niet voor de kamer van de directeur ofzo zitten.
Zo ging het anders wel aan toe op mijn middelbare schoolquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je kijkt teveel Amerikaanse series.
Steun! Dankje!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:49 schreef Mr.Holleeder het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een beetje te ver gaan.In het topic waardoor hij ws. geschorst is staat geen enkele naam ofzo..
Succes met je nieuwe school.
Rot dan op, leeuw.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:52 schreef Substitut het volgende:
felic. is een eikel want Chowi is heul geen gothic.
Ze komt in ieder geval aardig in de buurt met haar hoofd.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:52 schreef Substitut het volgende:
felic. is een eikel want Chowi is heul geen gothic.
Jij bent echt coolquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:54 schreef crackhead het volgende:
Haha felic klinkt als een 13-jarig puisterig pubertje. 'School is stom. Ik ga lekker nooit meer naar school'
jij komt nooit buiten?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:54 schreef Mr.Holleeder het volgende:
[..]
Ze komt in ieder geval aardig in de buurt met haar hoofd.![]()
Wat is het verband tussen school en fok?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:57 schreef Substitut het volgende:
Whahaha. Nog geen 10 dagen geregistreerd en al geschorst..
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:00 schreef Syytön het volgende:
[..]
Wat is het verband tussen school en fok?![]()
Whehe, je zou wishen dat je haar mocht bashen, paupert!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:00 schreef felic. het volgende:
Tevens chowi bash topic.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:03 schreef DangermousE het volgende:
oke, ik steun 'm. Omdat ik in 'n goeie bui ben
Het lijkt me maar het beste als je heel fok een rondje geeft.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:05 schreef felic. het volgende:
[..]
Als ik je tegenkom krijg je een biertje van me
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |