Echt? LAat zien wanneer je het hebt gedaan!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:07 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ik hoor bij die weinige.
PS mijn haar gaat niet zo kort worden hoor. Maar een paar centimeter mogen er wel bij jou af.
k zie welquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:12 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Echt? LAat zien wanneer je het hebt gedaan!
En dan oordelen we wel weer.
Nergens voor nodig, ik houd me haar mooi (half)lang met een mat in m'n nek.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:21 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ok ok, maar wanneer ga jij dan naar de kapper?
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:26 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Kan jij voor zorgen, Bitchsmut dinges.
half? Je kan het vlechten.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:25 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, ik houd me haar mooi (half)lang met een mat in m'n nek.![]()
Nogmaals, dat was ik nietquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:28 schreef PsyCha het volgende:
[..]
niet nodig. jij maakt toch van die leuke foto's?
Wel bijna 300 reactie'squote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:32 schreef PsyCha het volgende:
[..]
nee duh, dat had ik ook wel door. Was dan ook een lame joke.
Die's leuk tochquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:33 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Die TJIK waarvoor je een adoratietopic voor had gemaakt.
Kan slecht een foto van dr tieten posten, als ik geen foto van dr tieten hebquote:
Doe esquote:
WTF welk fotoboek zit je te bekijken?!!?1quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:37 schreef PsyCha het volgende:
[..]
HALLO! Op je foto heb je anders wel een vlecht.![]()
Kijk jij hier ff n00bz0r!! zag hem net voorbij komenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:40 schreef remlof het volgende:
sorry, maar van dit topic krijg ik hem tot nu toe nog niet eens omhoog![]()
Weet ikquote:
hahahahahah, goed topic!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kijk jij hier ff n00bz0r!! zag hem net voorbij komen![]()
Waarom niet, bel d'r op ofzo, wankert.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kan slecht een foto van dr tieten posten, als ik geen foto van dr tieten heb![]()
En dan nog zou ik het niet doen![]()
Je weet niet watskebeurtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:44 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waarom niet, bel d'r op ofzo, wankert.
Ze kan op z'n minst zo'n foto sturen als je haar adoreert.
jij hebt alleen bunnies in je fobo. Geeneens een echte foto.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:41 schreef OldJeller het volgende:
[..]
WTF welk fotoboek zit je te bekijken?!!?1
Die gast met die vlecht was Lyr! Niet ik!![]()
Ja, dat ging over mijn eigen!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:46 schreef PsyCha het volgende:
[..]
jij hebt alleen bunnies in je fobo. Geeneens een echte foto.
anyways ik vroeg het nog aan je en jij zei ja!
Dat klopt wel Jellerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:46 schreef PsyCha het volgende:
[..]
jij hebt alleen bunnies in je fobo. Geeneens een echte foto.
anyways ik vroeg het nog aan je en jij zei ja!
We weten ook niet wie jij op deze foto bentquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat klopt wel Jeller![]()
Dus nu ff een foto van jezelf posten![]()
Whehehequote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:51 schreef OldJeller het volgende:
[..]
We weten ook niet wie jij op deze foto bent
[afbeelding]
KLOOTZAK!![]()
![]()
die met z'n middelvingeer omhoog. duhquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:51 schreef OldJeller het volgende:
[..]
We weten ook niet wie jij op deze foto bent
[afbeelding]
KLOOTZAK!![]()
![]()
Waarom denk je dat?quote:
Jaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:04 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Mag best hoor.
Was je al druk bezig?
Mijn examen van maandagquote:Met wie in gedachte, hè, biecht!
omdat ik het al gevraag had. En ik ga niet in dat pijpentopic posten!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:05 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Misschien is hij die persoon die naar de gitaar die aan de muur hangt kijkt.
Omdat zij het weetquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:05 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Misschien is hij die persoon die naar de gitaar die aan de muur hangt kijkt.
Wat dan, maatschappijleer ofzo?quote:
Waarom niet, omdat je die users niet kan overtreffen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:08 schreef PsyCha het volgende:
[..]
omdat ik het al gevraag had. En ik ga niet in dat pijpentopic posten!
Euh Geschiedenis......op Mao Zedong, Breznjev en Stalin geilen ....weet jequote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:10 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wat dan, maatschappijleer ofzo?
Hey, ik heb in je fotoboek lopen posten en krijg niks terug, WAT DOE JE?!
Nee, eigenljk niet.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:11 schreef Brunette het volgende:
[..]
Euh Geschiedenis......op Mao Zedong, Breznjev en Stalin geilen ....weet je![]()
voel me niet geroepen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:10 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waarom niet, omdat je die users niet kan overtreffen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |