abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38006810
Dit is een vraag (vooral) aan de vrouwen..

We weten allemaal dat vrouwen én mannen het leuk vinden om aandacht te krijgen van andere mensen, of het nou potentiële lovers zijn of niet.. okey, stalkers niet dan..
Maar in hoeverre?

Ik heb al in meerdere topics gelezen, en het is ook wel algemeen bekend, dat als mannen iemand ontmoeten die ze wel leuk vinden, ze er ALLES aan doen om niet als een 'maatje' gezien te worden. Vaak is het dan ook belangrijk wat voor indruk je geeft tijdens het eerste (miss. tweede/derde) gesprek.
Maar als je dan eenmaal voor maatje/een vriend wordt aan gezien, is het over. Dan is het doek voor je gevallen en moet je door naar je volgende project, want heb je geen 'mogelijkheden' meer bij deze persoon.

Als je dan toch maatjes blijft, is dit gevoel niet altijd zomaar weg bij de man, dat hij je leuk vindt. Vaak weten vrouwen dit niet, want ze wisten vanaf het begin af aan al niet dat die gast haar al leuk vond en dat dit nog steeds zo is. Totdat een vriend of vriendin dit kenbaar maakt, óf zoals in een topic van zo'n meisje in R&P al stond beschreven, hij het zelf opbiechtte in een dronken bij. ( )
Dit is een voorbeeld overigens, er zijn meerdere uitgangssituaties mogelijk voor mijn vraag.

Hoe voel je je, als vrouw, als je weet dat een vage bekende, de overbuurjongen die je nog nooit in je leven hebt gesproken, een vriend, of misschien zelfs een HELE goede vriend, al weken, maanden, ja misschien zelfs JAREN, met jou in gedachten aan het rukken is?

Voel je je dan trots? Voel je je dan sexy? Word je hier blij van? Krijg je een gevoel van afschuw, of ligt het eraan op wie dit betrekking heeft?
Wil je opeens alle contact verbreken met je beste maatje wanneer je erachter komt dat hij al die jaren 5 dagen per week met jou in gedachte lekker z'n jongeheer aan het uitlaten was?
  zaterdag 20 mei 2006 @ 00:30:19 #2
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_38006853
Je wilt binnenkort een boekje opendoen bij je zus (flauw) goede vriendin?
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 00:34:25 #3
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_38006958
Laatst nog gelezen dat meerdere personen toegaven dat ze op bep. mensen het fotoboek aan het rukken waren..

Op welke fokker(s) heb jij wel eens gemasturbeerd?
Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
pi_38006987
Goh, ik denk dat dit wel heel erg makkelijk te beantwoorden is, niet? Als de man er lekker uitziet dan voelt ze zich gevleid, als het een of andere nerd is met pukkels dan voelt ze zich vies. Of niet dan?
pi_38007016
Als een vrouw zou zeggen dat ze aan me heeft gedacht tijdens het masturberen, zou ik het wel raar vinden en aan de andere kant toch wel leuk.
♥ K, N, R en F ♥
pi_38007020
Ik zou het denk ik wel een compliment vinden
Maar verder lijkt het me niet echt een big deal en zou ik het waarschijnlijk zo weer vergeten zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bob. op 20-05-2006 00:50:29 ]
pi_38007047
TS draai het eens om, wat zou jij er van vinden als een meisje dat je totaal niet kent, of jusit wel fantaseert over jouw als ze met zichzelf speelt...

[ Bericht 6% gewijzigd door Sc0rPi0n op 20-05-2006 00:39:21 (niet doen) ]
pi_38007116
Dat had ik ook met een goede vriend, ik vond het niet leuk, ik voelde me ook totaal niet sexy ofso, want ik zag hem zeg maar meer als mijn ''vriendin'' dus ik voelde me totaal niet aangetrokken tot hem. Ik heb het hem wel op een hele lullige manier duidelijk gemaakt en ik heb daar nog steeds spijt van. Nu is het volgens mij wel over hoewel je dat bij mannen nooit voor honderd procent kunt weten
En we zijn nu gewoon vrienden.
Met ik iemand die ik aantrekkelijk vind begin ik liever een relatie dan een vriendschap en met je beste vriend neuk je niet
4
  zaterdag 20 mei 2006 @ 00:42:38 #9
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_38007148
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 00:38 schreef SwiffMeister het volgende:
TS draai het eens om, wat zou jij er van vinden als een meisje dat je totaal niet kent, of jusit wel fantaseert over jouw als ze met zichzelf speelt...
Mannen vinden het meestal wel ego-strelend, vrouwen vinden het vaak gewoon eng.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
pi_38007170
aan de andere kant: Ik vind het niet erg (juist heel sexy) als een aantrekkelijke vreemde zich op mij rukt
4
pi_38007179
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 00:42 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Mannen vinden het meestal wel ego-strelend, vrouwen vinden het vaak gewoon eng.
Het ligt er maar net aan of diegene een creep is
4
pi_38007192
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 00:43 schreef Brunette het volgende:
aan de andere kant: Ik vind het niet erg (juist heel sexy) als een aantrekkelijke vreemde zich op mij rukt
ik zou zeggen plaats eens wat (meer) foto's in je fotoboek, dan trek je zo mannen aan (en zij zichzelf af )
♥ K, N, R en F ♥
  zaterdag 20 mei 2006 @ 00:46:16 #13
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_38007227
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 00:44 schreef Brunette het volgende:

[..]

Het ligt er maar net aan of diegene een creep is
Nou dat zou zelfs voor mij niet uitmaken (als manzijnde), ook al zou een 'knappe' 'gewone' vriendin zich 'vingeren' met mij in haar gedachte, zou ik dit toch op z'n minst een beetje akward vinden, dan spelen er toch duidelijk andere gevoelens dan puur vriendschap mee.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 00:47:00 #14
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_38007239
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 00:43 schreef Brunette het volgende:
Maar dat is nogal logisch, dat heeft (of stiekem) iedereen.
pi_38007269
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 00:46 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Nou dat zou zelfs voor mij niet uitmaken (als manzijnde), ook al zou een 'knappe' 'gewone' vriendin zich 'vingeren' met mij in haar gedachte, zou ik dit toch op z'n minst een beetje akward vinden, dan spelen er toch duidelijk andere gevoelens dan puur vriendschap mee.
en als het een man is? zeg... de vieze man van kooten en de bie
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_38007273
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 00:46 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Nee van goede vrienden (lees hierboven) schrik ik ook wel hoor
Maar bij een vreemde (die er niet zo creepy uitziet) kan het me niet echt schelen.
4
pi_38007279
Wat een randmongool topic zeg
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_38007286
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 00:38 schreef SwiffMeister het volgende:
Als het een vrouw is die ik leuk vind, zou ik dit wel kunnen waarderen en zou dit zeker een aanzet zijn tot het benaderen van deze persoon, al dan niet benaderen op een andere manier, indien ik haar al ken en met haar omga.
Als het iemand is die ik niet aantrekkelijk vind... hmm, nouja, kan ik me eigenlijk niet zo druk om maken. Als dit 'een' vriendin betreft ga je natuurlijk wel 'nadenken' als ze je 'vriendschappelijk' aanraakt, want dan weet je niet meer of het wel zo vriendschappelijk is. Dus dat zou wel effect kunnen hebben op de vriendschappelijke relatie die je met iemand hebt.

Maar ik denk dat mannen hier anders mee om gaan, dan veel vrouwen. Ik denk aan de ene kant makkelijker. Mannen worden toch vaak afgeschilderd dat ze alleen of veel aan seks denken, en vrouwen zijn of doen vaak terughoudender, alsof ze degelijk zijn en maagd tot het huwelijk. (een aantal hoor, de meesten die ik ken niet of verwatert deze houding naarmate je ze beter leert kennen)
Daarom was ik benieuwd naar de reactie van vrouwen.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 00:50:16 #19
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_38007301
Ik dacht dat dat de enige bestaansreden van het fotoboek was.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 00:50:47 #20
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_38007310
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 00:48 schreef Aarde het volgende:

[..]

en als het een man is? zeg... de vieze man van kooten en de bie
Dat is dan niet leuk, gezien ik sowieso al een homo-magneet lijk te zijn.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 00:51:14 #21
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_38007319
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 00:48 schreef Brunette het volgende:

[..]

Nee van goede vrienden (lees hierboven) schrik ik ook wel hoor
Maar bij een vreemde (die er niet zo creepy uitziet) kan het me niet echt schelen.
Dus je vindt het niet erg?

Correctie: Je hebt geen foto's.
pi_38007328
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 00:50 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Dat is dan niet leuk, gezien ik sowieso al een homo-magneet lijk te zijn.
4
pi_38007356
stofje, ik wil je wat zeggen...
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_38007426
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 00:51 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Dus je vindt het niet erg?

Correctie: Je hebt geen foto's.
Wat een een ander in zijn vrije tijd doet kan ik niet bepalen, laat staan tegenhouden, dus dan ben ik er onverschillig over.
Ik heb het over vreemden IRL

[ Bericht 14% gewijzigd door Brunette op 20-05-2006 01:02:25 ]
4
pi_38007434
Nee, dit is geen openbaringentopic!!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')