Mannen vinden het meestal wel ego-strelend, vrouwen vinden het vaak gewoon eng.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:38 schreef SwiffMeister het volgende:
TS draai het eens om, wat zou jij er van vinden als een meisje dat je totaal niet kent, of jusit wel fantaseert over jouw als ze met zichzelf speelt...
Het ligt er maar net aan of diegene een creep isquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:42 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Mannen vinden het meestal wel ego-strelend, vrouwen vinden het vaak gewoon eng.
ik zou zeggen plaats eens wat (meer) foto's in je fotoboek, dan trek je zo mannen aan (en zij zichzelf afquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:43 schreef Brunette het volgende:
aan de andere kant: Ik vind het niet erg (juist heel sexy) als een aantrekkelijke vreemde zich op mij rukt
Nou dat zou zelfs voor mij niet uitmaken (als manzijnde), ook al zou een 'knappe' 'gewone' vriendin zich 'vingeren' met mij in haar gedachte, zou ik dit toch op z'n minst een beetje akward vinden, dan spelen er toch duidelijk andere gevoelens dan puur vriendschap mee.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:44 schreef Brunette het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan of diegene een creep is![]()
Maar dat is nogal logisch, dat heeft (of stiekem) iedereen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:43 schreef Brunette het volgende:
aan de andere kant: Ik vind het niet erg (juist heel sexy) als een aantrekkelijke vreemde zich op mij rukt
en als het een man is? zeg... de vieze man van kooten en de biequote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:46 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Nou dat zou zelfs voor mij niet uitmaken (als manzijnde), ook al zou een 'knappe' 'gewone' vriendin zich 'vingeren' met mij in haar gedachte, zou ik dit toch op z'n minst een beetje akward vinden, dan spelen er toch duidelijk andere gevoelens dan puur vriendschap mee.
Nee van goede vrienden (lees hierboven) schrik ik ook wel hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:46 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Nou dat zou zelfs voor mij niet uitmaken (als manzijnde), ook al zou een 'knappe' 'gewone' vriendin zich 'vingeren' met mij in haar gedachte, zou ik dit toch op z'n minst een beetje akward vinden, dan spelen er toch duidelijk andere gevoelens dan puur vriendschap mee.
Als het een vrouw is die ik leuk vind, zou ik dit wel kunnen waarderen en zou dit zeker een aanzet zijn tot het benaderen van deze persoon, al dan niet benaderen op een andere manier, indien ik haar al ken en met haar omga.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:38 schreef SwiffMeister het volgende:
TS draai het eens om, wat zou jij er van vinden als een meisje dat je totaal niet kent, of jusit wel fantaseert over jouw als ze met zichzelf speelt...
Dat is dan niet leuk, gezien ik sowieso al een homo-magneet lijk te zijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:48 schreef Aarde het volgende:
[..]
en als het een man is? zeg... de vieze man van kooten en de bie![]()
Dus je vindt het niet erg?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:48 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee van goede vrienden (lees hierboven) schrik ik ook wel hoor![]()
Maar bij een vreemde (die er niet zo creepy uitziet) kan het me niet echt schelen.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:50 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dat is dan niet leuk, gezien ik sowieso al een homo-magneet lijk te zijn.![]()
Wat een een ander in zijn vrije tijd doet kan ik niet bepalen, laat staan tegenhouden, dus dan ben ik er onverschillig over.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:51 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dus je vindt het niet erg?![]()
Correctie: Je hebt geen foto's.![]()
Je begrijpt em niet.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:56 schreef Brunette het volgende:
[..]
Wat een een ander in zijn vrije tijd doet kan ik niet bepalen, laat staan tegenhouden, dus dan ben ik er onverschillig over.
Ik heb het over vreemden IRL
Wat een ander uitspookt kan ik niet bepalen, laat staan tegenhouden, dus lekker boeiend...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal me 'grapje' uitleggen (wat het meteen niet meer grappig maaktquote:
ik vind je postgeschiedenis opwindendquote:
Ik hou van mannen die dee interesse hebbenquote:
Dat heb jij wel vaker, of niet? (zie je eerste reactie in dit topic)quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:05 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik zal me 'grapje' uitleggen (wat het meteen niet meer grappig maakt).
Ik suggereerde of ik die 'vreemde' was, maar gezien jij geen fobo hebt, was het sowieso een slechte grap.![]()
Whehe, zie dus ook mijn eerdere post. Homo's die verlekkerd naar je kijken...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:09 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat heb jij wel vaker, of niet? (zie je eerste reactie in dit topic)
Overigens als een man dit zou doen, zou ik het zeker wel matig vinden. Ook al heb ik meerdere keren ondervonden dat er een gast met me probeerde sjansen.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:05 schreef OldJeller het volgende:
Je bent vergeven, gezien het tijdstip.
Maar stel dat je hoorde dat een (goede) vriend van je dit deed en dit hoorde je toevallig of niet toevallig via een vriend of vriendin van je.
Zou je dan een hartig woordje met de persoon in kwestie spreken?
Zo nodig straffen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie hierquote:Dat had ik ook met een goede vriend, ik vond het niet leuk, ik voelde me ook totaal niet sexy ofso, want ik zag hem zeg maar meer als mijn ''vriendin'' dus ik voelde me totaal niet aangetrokken tot hem. Ik heb het hem wel op een hele lullige manier duidelijk gemaakt en ik heb daar nog steeds spijt van. Nu is het volgens mij wel over hoewel je dat bij mannen nooit voor honderd procent kunt weten
En we zijn nu gewoon vrienden.
Met ik iemand die ik aantrekkelijk vind begin ik liever een relatie dan een vriendschap en met je beste vriend neuk je niet![]()
![]()
(Voor de duidelijkheid: ik weet niet of ie zich gerukt heeft op mij, maar hij voelde gewoon meer zeg maar)
En zoals ik al zei, ik had hem heel vuil behandeld en had vooral heel rottig gereageerd![]()
En zoiets wil ik niemand meer aandoen
4
Ik loop dan naar de andere kant van de bar of gewoon naar een ander café/club. En anders zoek ik heil bij vrouwen; zo hetero mogelijke houding dus.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:11 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Whehe, zie dus ook mijn eerdere post. Homo's die verlekkerd naar je kijken...... ik probeer me dan altijd een zo hetero mogelijke houding te geven.
![]()
Ik heb het altijd in het OV, in een café/club ben ik aan het dansen met vriendin/dames etc. dus dan heb ik daar sowieso geen last van.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:13 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik loop dan naar de andere kant van de bar of gewoon naar een ander café/club. En anders zoek ik heil bij vrouwen; zo hetero mogelijke houding dus.![]()
Geen wezen op aarde die haar qua schoonheid kan overtreffenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh en als je Angelina in je ava hebt,heb je geen FOBO nodig natuurlijk
Nee preciesquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:14 schreef Brunette het volgende:
[..]
Geen wezen op aarde die haar qua schoonheid kan overtreffen![]()
Dat is inderdaad wel dramatisch.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:11 schreef Brunette het volgende:
[..]
[..]
zie hier![]()
(Voor de duidelijkheid: ik weet niet of ie zich gerukt heeft op mij, maar hij voelde gewoon meer zeg maar)
En zoals ik al zei, ik had hem heel vuil behandeld en had vooral heel rottig gereageerd![]()
En zoiets wil ik niemand meer aandoen![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:15 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel dramatisch.
Voor de mannen: Bedenk goed of je een maatjes relatie aan wilt gaan met Brunette, anders lig je nadien te huilen op bed met een zaklamp onder je dekens.
Aha, een duidelijk geval van playing hard to get.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:19 schreef Brunette het volgende:
[..]
![]()
Dat hij het met mij heeft kunnen uithouden, hij verdient echt een nobelprijs![]()
Ik ben echt zo vaak bot tegen hem geweeest, hem afgezeken, uitgescholden etc (nu nog steeds af en toe). Soms ben ik echt onuitstaanbaar als ik mijn zin niet krijg, maar hij is dat van mij gewend en dat zegt ie ook
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
téééééringquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Aha, een duidelijk geval van playing hard to get.
Althans, ik heb het idee dat hij dat dacht.
Duidelijk, je gebruikt hem als voetveeg, maar hij heeft nog steeds hoop (ook al zegt ie van niet) en jij maakt daar dankbaar gebruik van.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:19 schreef Brunette het volgende:
[..]
![]()
Dat hij het met mij heeft kunnen uithouden, hij verdient echt een nobelprijs![]()
Ik ben echt zo vaak bot tegen hem geweeest, hem afgezeken, uitgescholden etc (nu nog steeds af en toe). Soms ben ik echt onuitstaanbaar als ik mijn zin niet krijg, maar hij is dat van mij gewend en dat zegt ie ook
![]()
![]()
Nee ik wil gewoon mijn zin krijgen en dan doe ik boos om hem bang te maken, zodat ie doet wat ik zegquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:22 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Duidelijk, je gebruikt hem als voetveeg, maar hij heeft nog steeds hoop (ook al zegt ie van niet) en jij maakt daar dankbaar gebruik van.![]()
Ja, dat zeg ik.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:23 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee ik wil gewoon mijn zin krijgen en dan doe ik boos om hem bang te maken, zodat ie doet wat ik zeg![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |