Je link doet het niet.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:26 schreef OldJeller het volgende:
Ja, dat hoorde ik dus net.
Dus ren gauw naar de supermarkt om keukenrollen te halen!!
Doe je ding!
[http://forum.fok.nl/topic/828343]Hier[/url] kan je wellicht potentieel rukmateriaal vinden.. alleen betwijfel ik dat..
Maar SHE is gewillig.
of je dekbedquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Keukenrol. Gebruik dat zijdezachte tissues ofzo
.
Daar kan je dus ook doorheen spuiten en dan zit alsnog alles onder.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Keukenrol. Gebruik dat zijdezachte tissues ofzo
.
je quote, wat doe je?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:34 schreef Lyr het volgende:
[quote]Op zaterdag 20 mei 2006 14:33 schreef PsyCha het volgende:
[..]
die heb je uit Oldjeller's fotoboek![]()
[/quote
Ja.
Tiptop. Ik zou er haast van klaarkomen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:38 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Die zag ik na mijn edit.![]()
Maarre goed topic he?
Dit is HET ruktopic, Scaffa.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:42 schreef PsyCha het volgende:
[..]
hehe. Ik vind het een ruktopic. Slapen de modjes ofzo?
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:43 schreef OldJeller het volgende:
[afbeelding]
Dat zijn behoorlijke sjon de wolf lokken, geile neukteugels!!
Van die lokken, of is je haar inmiddels kort?quote:
valt wel mee, net over mijn schouders. Komt binnenkort verandering inquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Van die lokken, of is je haar inmiddels kort?
kep geeneens kinderenquote:
Neeeeee niet doen, kort haar kom vrouwen nooit ten goede!!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:05 schreef PsyCha het volgende:
[..]
valt wel mee, net over mijn schouders. Komt binnenkort verandering in![]()
[..]
kep geeneens kinderen![]()
Maar was jij dat op de foto dan?
we zullen zienquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:07 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Neeeeee niet doen, kort haar kom vrouwen nooit ten goede!!![]()
whehe je kan zo bij SOADquote:Ja.
Wat is SOA - D ?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:09 schreef PsyCha het volgende:
[..]
we zullen zien![]()
[..]
whehe je kan zo bij SOAD
Oh, ja ik ken ze wel.. maar dacht niet aan ze bij de 'afkorting'.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:16 schreef PsyCha het volgende:
[..]
![]()
System of a down voor als je het echt niet wist
das is het elke maand. 1x per weekquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:30 schreef doemaardrie het volgende:
Ik las internationale menstruatiemaand.
[afbeelding]
Hardcore. ohw neeeeeeee!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:26 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Oh, ja ik ken ze wel.. maar dacht niet aan ze bij de 'afkorting'.
Ik houd meer van muziek dat
VOER VOOR JE WOOOOFERS!
is.
ja doei! Denk je nou echt dat vrouwen met kort haar niet sexy kunnen zijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:43 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Overigens, als je nog wil sexxen.. moet dat vóór je je haar afknipt, anders gaat het over.![]()
Do you really think you can prove me wrong.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:49 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ja doei! Denk je nou echt dat vrouwen met kort haar niet sexy kunnen zijn.
uhm ik dacht dat er al een paar namen waren genoemd in dat andere topicquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:51 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Do you really think you can prove me wrong.
Ja, dat zijn die enkelen.. ik zei dat het het over het algemeen niet opgaat voor de meeste vrouwen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:55 schreef PsyCha het volgende:
[..]
uhm ik dacht dat er al een paar namen waren genoemd in dat andere topic
ik hoor bij die weinige.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:04 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja, dat zijn die enkelen.. ik zei dat het het over het algemeen niet opgaat voor de meeste vrouwen.
Waarom voor jou wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |