Waarom zei je 32, waar slaat dat op?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:28 schreef Martijn23 het volgende:
jazeker voor een negen heb ik mijn superlekkere wiskunde lerares lekker gelikt
spijt? nee zou het zo weer doen, ik 18 zei 32
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom zei je 32, waar slaat dat op?
Hoezo??? Ben je irl Jonger dan????quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja.quote:
Zekers naar aanleidng van dit topic: ALs er iets kut is, dan is dat het Deltion in Zwolle wel...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:27 schreef Syytön het volgende:
...orale sex aan een leraar gegeven?
Zoja, voor welk cijfer en op welke school?
Pics?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:28 schreef Martijn23 het volgende:
jazeker voor een negen heb ik mijn superlekkere wiskunde lerares lekker gelikt
spijt? nee zou het zo weer doen, ik 18 zij 32
helaasch...... maar lekker was ze welquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Pics?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jammerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:48 schreef Martijn23 het volgende:
[..]
helaasch...... maar lekker was ze wel
Viespeukquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:56 schreef Camickaeze het volgende:
Wel een keer mijn vader, voor extra zakgeld...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:01 schreef Sandertje21 het volgende:
TS begint?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:09 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ik had een 9,5 voor Spaans.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop