Heb je een Maxi Cosi (Cabrio) Fix stoeltje? dan kun je een altijd een zo genaamde Maxi-Cosi EasyBase nemen of evt. een EasyFix (hang van je auto af).quote:Op maandag 22 mei 2006 11:52 schreef cattie het volgende:
....
En gisteren kwamen we erachter dat het autostoeltje alleen op de voorstoel past, achterin zijn de gordels te kort.Eens even kijken of daat nog een oplossing voor is (gordels laten verlengen ofzo.).
.......
*zucht van opluchting*quote:Op maandag 22 mei 2006 16:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, ik wilde de eer aan mijn ega laten, maar die zit haar tijd te verpraten denk ik
*tromgeroffel*.... We hebben een hartje!
Een dus
Dank je, maar we hebben een ander merk (nu ff vergeten, zwangerschapsdementie, Baby comfort ofzo geloof ik).quote:Op maandag 22 mei 2006 16:05 schreef Inky05 het volgende:
[..]
Heb je een Maxi Cosi (Cabrio) Fix stoeltje? dan kun je een altijd een zo genaamde Maxi-Cosi EasyBase nemen of evt. een EasyFix (hang van je auto af).
Dat is voor als je het gebruik van de gordel elke keer zo'n geklooi vind OF als je riem niet lang genoeg is. Je zet die voet permanent vast in de auto en klikt je Maxi Cosi stoeltje er zo in en klaar.![]()
Lijkt mij ideaal, heb een 3 deurs auto, dus zo'n ding komt bij ons wel in de auto.
Uk moet sowieso achterin ivm airbag voorin.
Misschien is het een oplossing voor je Cattie
Hier ook!quote:Op maandag 22 mei 2006 16:25 schreef E.T. het volgende:
* E.T. zat bij opa en oma
maar, men wat een opluchting dat knipperende stipje
Lengte 1,05 cm komt exact overeen met de zwangerschapsduur (7w)...
Tranen van opluchting en ontroering
airbag kun je ook laten uitzetten kost alleen wel wat helaasquote:Op maandag 22 mei 2006 16:05 schreef Inky05 het volgende:
[..]
Uk moet sowieso achterin ivm airbag voorin.
doe niet zo stoerquote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:03 schreef Swetsenegger het volgende:
*tromgeroffel*.... We hebben een hartje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |