Haha nee hoor, de schijnheiley was omdat ik totaal niet nieuwsgierig ben!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:33 schreef Ladybos het volgende:
Beefcake, heb je ons wat te vertellen ?????
Je krijgt hiervoor toch een termijnecho?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:38 schreef Dominique00 het volgende:
Ik wil met een weekje of 9 (ben nu dus nog maar 4,2 ongeveer) een pretecho laten maken, zodat ik ook meteen kan zien hoe oud het nou precies is.
Ja, maar pas met 12 weken. Ik wil al eerder een pretecho! Gewoon, ook om zeker te weten dat er 'wat' zit!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:22 schreef Yoni het volgende:
[..]
Je krijgt hiervoor toch een termijnecho?
Ze ligt hier in ons bed... klein hummeltje op een heeeeeeeel groot bedquote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:30 schreef Suzanna het volgende:
Nou had ik helemaal die foto van Kwipsel gemist...heel erg lief! Ben benieuwd waar ze op ligt? Ze is wel heeeeel schattig hoor... alleen geen rammelende eierstokken hier, ben alweer zwanger...
het is helemaal niet gek hoor! Ik heb ook wel eens aan Rick gevraagd of hij thuis bleef.overigens leest Rick net wat de finale is en die krijgt enorme kriebels om weer te gaanquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:58 schreef LadyS het volgende:
[..]
gelukkig ging het sowieso niet doorDus nu voel ik me én niet schuldig meer én hij is thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |