Ik zeker niet, had zelfs een grotere winst verwacht maar oke.quote:
Je hebt ze zeker niet zien spelen de laatste drie wedstrijden?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik zeker niet, had zelfs een grotere winst verwacht maar oke.
Dit wordt ook 100% een 4-3 voor de Pistons.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:53 schreef popolon het volgende:
[..]
Je hebt ze zeker niet zien spelen de laatste drie wedstrijden?
Echt waardeloos.
Rasheed redt Detroit, no doubt, en dat met een blessure.
Duim je voor me?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dit wordt ook 100% een 4-3 voor de Pistons.
Ik moet slapen, redelijk vroeg op morgen, weltrusten.quote:
Fair enough.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik moet slapen, redelijk vroeg op morgen, weltrusten.
Ik zal een heel klein beetje voor je duimen, niet teveel natuurlijk
quote:Op zondag 21 mei 2006 02:42 schreef popolon het volgende:
http://www.nba.com/media/pistons/pistons_intros1.mp3
Blijft lachen, die Mason is gek maar geweldig.
Kippevel als je dat echt live meemaakt.
Half 10... 21:30 dusquote:Op zondag 21 mei 2006 19:20 schreef pfaf het volgende:
Om half 9 beginnen we?
Goed!quote:Op zondag 21 mei 2006 21:33 schreef ScienceFriction het volgende:
Cavs missen hun eerste schot!!!!!!!!!!! Het gaat fout!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 21 mei 2006 21:35 schreef Chrishop het volgende:
pistons staan dik voor, niet spannend, ik ga slapen..
Wat daar na komt vond ik mooier.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:49 schreef Gi1337 het volgende:
Wel een mooie Jumper van LeBron
Ik hoop het welquote:Op zondag 21 mei 2006 21:51 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat de Pistons dit echt niet weggeven...
Als de Pistons een lekker tempo blijven spelen, geven ze het niet weg denk ik.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:51 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat de Pistons dit echt niet weggeven...
Ja voor even mee te spelen, maar met zo'n brakke kwaliteit vind ik het moeilijk te volgen. Heb hem liever stil staan, kun je ook de rest een beetje volgen.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:07 schreef pfaf het volgende:
Die floating camera vind ik wel kek trouwens, als je die bedoelt..
Vind ik ook... dan lijkt de floor spacing meteen al een stuk anders.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:07 schreef pfaf het volgende:
Die floating camera vind ik wel kek trouwens, als je die bedoelt..
Stel je eens voor dat hij dit wint. Wat een feest zou dat worden.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:08 schreef Zwansen het volgende:
Ook al verliezen de Cavs dit, LeBron heeft zijn naam op de playoffskaart gezet..
Ja. Ik wilde het net zeggen, denk je kent hem niet.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:09 schreef ScienceFriction het volgende:
Wat een flauwe reclame met dat knopje...![]()
(wel gejat van FRIENDS, maar ja)
Dan zou het heel lastig voor mij worden... dan zie ik 2 teams in de conference finals die ik beide niet in de finals wil zien...quote:Op zondag 21 mei 2006 22:09 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat hij dit wint. Wat een feest zou dat worden.
Precies...!quote:Op zondag 21 mei 2006 22:10 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja. Ik wilde het net zeggen, denk je kent hem niet.
Die aflevering dat monica haar hele appartment afbreekt.![]()
Whehe.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:16 schreef Zwansen het volgende:
And we're all tied up... zouden ze in NBA live zeggen.
Ik snap em sowieso niet...quote:Op zondag 21 mei 2006 22:51 schreef Dark_Killah het volgende:
Die Mac > Windows reclame is nu wel leuk geweest.
Iedere keer dat gezeur dat Mac beter is omdat hij geen virussen krijgt, betere aansluiting op externe apparaten heeft enzo. Allemaal gelul. En oprotten in die timeouts daarmee.quote:
Ik bedoelde vooral dat die Mac gast japans kan...quote:Op zondag 21 mei 2006 22:54 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Iedere keer dat gezeur dat Mac beter is omdat hij geen virussen krijgt, betere aansluiting op externe apparaten heeft enzo. Allemaal gelul. En oprotten in die timeouts daarmee.
Hij kan zo bij de Pistons...quote:Op zondag 21 mei 2006 23:06 schreef Zwansen het volgende:
James mist 4 van zijn eerste 5 FT's.
?? what??quote:Op zondag 21 mei 2006 23:07 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Met LBJ in de slotseconde 1 punt winnend.
Goed plan meight.
Ook wide open 3'squote:Op zondag 21 mei 2006 23:08 schreef Chrishop het volgende:
Pistons moeten gaan raken, drie 3pts op rij mis
James zet z'n schouder erin dan is het per definitie al een charge.quote:
Zo slecht? Bij mij helemaal geen probleem...quote:Op zondag 21 mei 2006 23:16 schreef Chrishop het volgende:
Het is maar goed dat er niet veel transition basketball word gespeeld want dat zou mijn stream echt niet aankunnen.
Hij ververst echt kutm dat het wat blokkerig is als hem 200 of 300% maakt boeit niet.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:17 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Zo slecht? Bij mij helemaal geen probleem...
Niet op letten... gewoon je schot maken... (het klinkt zo simpel....) Die dingen hebben volgens mij totaal geen invloed hoor...quote:Op zondag 21 mei 2006 23:18 schreef Gi1337 het volgende:
OMG die luchtdingen lijken me iritant met FT's
Sorry héquote:
Ja, maar dat is al heel lang zo... Dat verandert echt niet hoor. Maar ja, ik vind het commentaar sowieso met deze twee erg saai en slecht. Elke speler die een schot maakt is vaal "one of the best in the league" of "he's been hitting these kind of shots for a long time" en "what I like aboput this play is that is stretched out the field", terwijl "the poor free throw shooting is a real concern"(no shit Sherlock)...quote:
Heb je al een ander linkje geprobeerd? (je hebt er 3, kies even een ander, dat wil nog wel eens helpen)quote:Op zondag 21 mei 2006 23:19 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Hij ververst echt kutm dat het wat blokkerig is als hem 200 of 300% maakt boeit niet.
Maakt niks uit heb ik altijd.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:26 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Heb je al een ander linkje geprobeerd? (je hebt er 3, kies even een ander, dat wil nog wel eens helpen)
Krijg je als je moeder beslist dat we maar naar een goedkoper abbonement nemenquote:
Het lijken wel de Lakers in game 7quote:Op zondag 21 mei 2006 23:52 schreef Zwansen het volgende:
8 uit 47zonder James, godverdomme, niet te geloven.
Feli Popo.
quote:Op zondag 21 mei 2006 23:52 schreef Zwansen het volgende:
8 uit 37zonder James, godverdomme, niet te geloven.
Feli Popo.
blijven!!...quote:Op maandag 22 mei 2006 00:01 schreef Zwansen het volgende:
Kan ik al gaan slapen? Of verwachten jullie nog een spectaculair einde?
quote:Op maandag 22 mei 2006 00:01 schreef Chrishop het volgende:
Je weet het nooit hé. Kijk SF te vroeg gaan slapen bij lakers-suns, ot en daarna toch winst voor de Lakers
.
true.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:09 schreef ScienceFriction het volgende:
Tayshaun Princede hele serie zeer consistent geweest... zonder hem hadden ze de serie niet gewonnen.
Hunter was inderdaad met zijn defense ineens het verschil deze wedstrijd. Hij kwam erin en de defensive pressure was ineens daar. Bijna fullcourt en de positionering was ineens enorm goed.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:11 schreef popolon het volgende:
Om de hoek bij Uchellos gekeken op de mega grote tv's, goed sfeertje daar.
Defense gets it done. Cavs 23 punten in de tweede helft, een nieuw playoff record.
Aanvallend is het nog steeds niet best en tegen Miami zal het beter moeten anders is die series snel over.
Prince.Hunter en Dyess ook goed ingevallen.
Defense zag er erg goed uit, maar de Cavs hadden ook wel schoten gemist waarvan ik denk tsjongejongejonge... Varejao een paar point blank, Ilgauskas een echte point blank misser, James met moeilijke shots... en de outside shots waren gewoon helemaal een drama.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:12 schreef Zwansen het volgende:
Was de defense van Detroit zo goed of waren de Cavs gewoon zo slecht?
whehehe... Conspiracy!!!!!!!!!!quote:Op maandag 22 mei 2006 00:14 schreef Zwansen het volgende:
http://www.nba.com/games/20060521/scoreboard.html
Conference Semi-Finals : Cavaliers leads 4-3
quote:Op maandag 22 mei 2006 00:16 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
whehehe... Conspiracy!!!!!!!!!!
Ik vond de laatste wedstrijd tussen de Cavs en Heat wel een mooie wedstrijd (LBJ en Wade beide over de 40 punten), maar ik zie graag Detroit in de finals.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:13 schreef popolon het volgende:
David Stern balen, die heeft liever LBJ vs. Wade en Shaq, commercieel veel antrekkelijker natuurlijk.
Dan zullen ze offensief beter moeten gaan spelen want Miami straft dit wel af.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:17 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik vond de laatste wedstrijd tussen de Cavs en Heat wel een mooie wedstrijd (LBJ en Wade beide over de 40 punten), maar ik zie graag Detroit in de finals.
Zet Prince op Wade en een grote angel is al uit de Heat...quote:Op maandag 22 mei 2006 00:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Dan zullen ze offensief beter moeten gaan spelen want Miami straft dit wel af.
Shaq is fris, de rest van de Heat is beter dan de rest van de Cavs.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:21 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Zet Prince op Wade en een grote angel is al uit de Heat...
Toch is de consistentie bij de Heat ook best ver te zoeken dit seizoen. Het gaat niet makkelijk worden (maar dat is het vaak niet bij conference finals). Met wat geluk wordt Walker trigger happy en laat hij een barrage van 3point attampts losquote:Op maandag 22 mei 2006 00:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Shaq is fris, de rest van de Heat is beter dan de rest van de Cavs.
Gaat erg moeilijk worden.
Ik had altijd wel een zwak voor de Pacers hoor, komt natuurlijk door Smits en Miller.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik bracht het nog heel lief in kleine lettertjes
Ze hebben een paar keer achter elkaar de Pacers uitgeschakeld en vorig jaar was er ook nog iets geloof ik, zal meer de frustratie zijnquote:Op maandag 22 mei 2006 00:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik had altijd wel een zwak voor de Pacers hoor, komt natuurlijk door Smits en Miller.
Maar goed, als je in Michigan woont is er geen keus natuurlijk.
Niet weer he?quote:Op maandag 22 mei 2006 00:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ze hebben een paar keer achter elkaar de Pacers uitgeschakeld en vorig jaar was er ook nog iets geloof ik, zal meer de frustratie zijn
It's what they call "a one-man wrecking crew"... a "tru warier" (aldus de Artest spellingquote:Op maandag 22 mei 2006 00:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Niet weer he?
Blame Artest.He fuckep up your team. En naaide zijn medespelers.
En dit jaar er opeens vandoor gaanquote:Op maandag 22 mei 2006 00:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Niet weer he?
Blame Artest.He fuckep up your team. En naaide zijn medespelers.
Als ze allemaal raak gaan, heb ik er geen probleem meequote:Op maandag 22 mei 2006 00:26 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Toch is de consistentie bij de Heat ook best ver te zoeken dit seizoen. Het gaat niet makkelijk worden (maar dat is het vaak niet bij conference finals). Met wat geluk wordt Walker trigger happy en laat hij een barrage van 3point attampts los
quote:
Na Italie, Belgie en Duitsland, nu ook omkoopschandaal NBA!?quote:Op maandag 22 mei 2006 00:14 schreef Zwansen het volgende:
http://www.nba.com/games/20060521/scoreboard.html
Conference Semi-Finals : Cavaliers leads 4-3
Leuk als je alles nu leest: James had een geweldige wedstrijd...quote:Op maandag 22 mei 2006 11:37 schreef Zwansen het volgende:
23 punten in de tweede helft, record in de playoffs. De Jazz scoorden in de Finals van 98 ook slechts 23 punten in de tweede helft tegen de Bulls.
En 31 in de eerste helftquote:Op maandag 22 mei 2006 11:37 schreef Zwansen het volgende:
23 punten in de tweede helft, record in de playoffs. De Jazz scoorden in de Finals van 98 ook slechts 23 punten in de tweede helft tegen de Bulls.
Jawel hoor, in:quote:Op maandag 22 mei 2006 12:05 schreef Zwansen het volgende:
98-54 was het dus...
Volgens mij scoorden de Bulls met Jordan nooit meer dan 100 punten in een Finals wedstrijd.
Oh, dan was het dus in 97 en 98. Er was wel iets mee meende ik me te herinneren.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:10 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Jawel hoor, in:
1996: 2 keer (107 en 108)
1993: 3 keer (100, 111, 121, 111)
1992: 3 keer (122,104,119)
1991: 3 keer (107, 104, 108)
9 keer een win, 3 keer een loss.
Precies hoe ik ik er over denk.quote:Double Standard Now Standard For Kobe And LeBron
Kobe Bryant, in the second half of Game 7 against the Suns, plays passively and is roundly criticized for either quitting or making a statement or both.
LeBron James, in the second half of Game 7 against the Pistons, has an almost identical performance and the closest anyone comes to asking what happened is my colleague Chris Sheridan, relaying to LeBron that Coach Mike Brown suggested he was tired. Which James quickly and firmly denied.
So. If there was ever a blatant demonstration of the double standard when it comes to judging Kobe vs. LeBron -- or just about anybody else -- this is it.
When Kobe took only three second-half shots vs. the Suns, all the questions were directed at him: Why did he do that? What was said at halftime? What was he trying to prove?
If you don't buy that he needed his teammates to trim Phoenix' lead to single digits before he could take over, fine. If you think after his 23-point first half he should've started firing at every opportunity and that that would've somehow inspired his teammates to play the kind of staunch defense they couldn't muster in the first half while getting touches, OK.
But then you have to ask the same questions of James and the Cavaliers.
After all, he had 21 first-half points while taking only four jumpers (missing three) on 10-of-15 shooting and Detroit led by a mere two points. Sure, James took nine shots in the second half, three times more than Kobe. But he made only one and seven of them were jumpers. Moreover, the Pistons didn't do anything more defensively than have Tayshaun Prince guard him rather than Rip Hamilton, but the only reason Hamilton was on him in the first place is that LeBron had tortured Prince earlier in the series.
Now, granted, Cavs coach Brown did Detroit a huge favor by playing Larry Hughes 26 minutes and putting him in the middle of the floor rather than LeBron during that time. Hughes simply couldn't create the chances for himself or his teammates that LeBron could.
Hughes' stat line didn't look bad, but this is all you need to know: He played in three games in this series, all of them losses, two of them blowouts. Cleveland, conversely, won three of the four games he didn't play, all of them going down to the wire.
Meanwhile, having James attack from the wing also allowed the Pistons to corral him more easily by forcing him to the baseline.
Look, I understand why Kobe is guilty until proven innocent and the judge and jury are making goo-goo eyes at LeBron. Kobe has made his share of publicity blunders while the closest LeBron has come to offending anyone was having a suspicously financed chromed-out Hummer in high school. It can be hard to like Kobe, while LeBron makes it easy. I truly get that.
I'm also not here to denigrate James' effort or performance. There's never been anyone in NBA history who has had his combination of size (6-8, 250) and speed (f-f-f-fast enough to turn the corner on anyone), and he has an amazingly mature game for someone 21 years old.
He made his share of tactical blunders and bad decisions in this series, but that's no surprise; I wouldn't expect him to understand the game the way Kobe or Tim Duncan or Steve Nash do. He is going to be a force to be reckoned with for a long time and I can't imagine how amazing he will be once his mental game catches up with his physical talents.
All I'm saying is, that their personalities and Q ratings shouldn't have anything to do with how their performances as NBA players -- nay, superstars -- are judged. And based on how similar their playoff exits were, and how dramatically different they were treated, that's clearly not the case.
-- Ric Bucher, ESPN The Magazine
Waarom hoop je 4-1. Als je Heat-fan bent hoop je toch 4-0 Pwnage ?quote:Op maandag 22 mei 2006 13:08 schreef J-Will het volgende:
denk eigenlijk dat Pistons over hun dip heen zijn en 4-2 of 4-3 winnen. Ik HOOP dat het gewoon 4-1 voor de Heat wordt
http://www.youtube.com/watch?v=upm5VkSUJn4&search=shaq%20bynum%20heat%20lakersquote:Op maandag 22 mei 2006 13:16 schreef J-Will het volgende:
http://www.youtube.com/w/shaq-vlade-diss?v=mY5qcBAQ5qw&search=shaq%20bynum%20heat%20lakers
-edit-quote:Op maandag 22 mei 2006 13:20 schreef Gi1337 het volgende:
[..]
Waarom hoop je 4-1. Als je Heat-fan bent hoop je toch 4-0 Pwnage ?
quote:Op maandag 22 mei 2006 13:27 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=upm5VkSUJn4&search=shaq%20bynum%20heat%20lakers
Ben je net 17![]()
Damn...
Als bij de Heat meer mensen gaan scoren dan kan Detroit het moeilijk krijgen. Maar dan moeten andere spelers, zoals Antoine "overpaid" Walker, eens wat ballen raak gaan schieten. Wade scoort toch wel, Shaq iets minder. Maar de rest....quote:Op maandag 22 mei 2006 12:21 schreef Stansfield het volgende:
Wat denken jullie nu wie er wint de heat of de pistons nu de pistons in hun slechte vorm in de serie tegen de cavs gewonnen hebben. Krijgen ze door deze overwinning de winnersmood weer terug? Of zijn de heat toch te sterk voor de pistons in deze vorm?
Die walker heeft trouwens echt het lelijkste schot van de hele nba volgens mij. Er gaan er dan wel eens wat in maar het ziet er echt niet uit.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:11 schreef Robertje het volgende:
[..]
Als bij de Heat meer mensen gaan scoren dan kan Detroit het moeilijk krijgen. Maar dan moeten andere spelers, zoals Antoine "overpaid" Walker, eens wat ballen raak gaan schieten. Wade scoort toch wel, Shaq iets minder. Maar de rest....
quote:Op maandag 22 mei 2006 13:16 schreef J-Will het volgende:
http://www.youtube.com/w/shaq-vlade-diss?v=mY5qcBAQ5qw&search=shaq%20bynum%20heat%20lakers
bedankt voor de info! zag net op de site dat het bekend is: heat spelen de 29ste thuis tegen Detroit! Dan is mijn broertje dus in Miami en heb ik strikte orders gekregen, tickets te reserveren via internet ;-)quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:13 schreef popolon het volgende:
Tegen Detroit geen homecourt, tegen de Cavs wel.
Succes met kaartjes weten te bemachtigen, zou knap zijn als het je lukt.Seizoenshouders gaan ook hier voor.
Een 1st pick word je door als eerste gekozen te worden natuurlijk. Dat kan in principe iedereen zijn. Als Cleveland 3 jaar geleden Milicic had gekozen ipv James was Milicic 1st pick geworden.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:59 schreef Gi1337 het volgende:
offtopic:
Kan iemand mij kort uitleggen hoe het draftsysteem precies werkt.(of een linkje geven)
Ik snap wel dat een first pick meestal de betere spelers zijn en dat de slechtere teams eerder mogen picken. Maar wat is precies het idee erachter. En hoe wordt een speler een 1st pick?
Leuk dat het zo duidelijk is dat je geen een play-off wedstrijd van de Heat hebt gezien. De laatste drie wedstrijden was het goede spel van Walker namelijk de belangrijkste reden dat de Heat wonnen.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:11 schreef Robertje het volgende:
[..]
Als bij de Heat meer mensen gaan scoren dan kan Detroit het moeilijk krijgen. Maar dan moeten andere spelers, zoals Antoine "overpaid" Walker, eens wat ballen raak gaan schieten. Wade scoort toch wel, Shaq iets minder. Maar de rest....
Shawn Marion schiet idd ook heel erg lelijk, maar het schot van walker verdient in ieder geval niet de schoonheidsprijs.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:07 schreef J-Will het volgende:
jup, Walker has been on fire. En zo lelijk schiet hij niet. Shawn Marion of een kerel van Atlanta, Childress geloof ik. Brrrr.
Die heb ik wel gezien. Daarom heeft Miami ook gewonnen. Mocht Miami geen 3e scorer hebben krijgen ze het erg moeilijk.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:28 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Leuk dat het zo duidelijk is dat je geen een play-off wedstrijd van de Heat hebt gezien. De laatste drie wedstrijden was het goede spel van Walker namelijk de belangrijkste reden dat de Heat wonnen.
Letterlijk en figuurlijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 04:43 schreef popolon het volgende:
Spannend, Nowitzki echt super, die neemt de Mavs op sleeptouw want de rest is vrijwel afwezig.
of Horryquote:Op dinsdag 23 mei 2006 04:45 schreef popolon het volgende:
Duncan of Finley.
De hele series nog niet gezien.quote:
Dan juist.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 04:47 schreef popolon het volgende:
Slechte move van Manu, daar had wat meer ingezeten.
[..]
De hele series nog niet gezien.
Bob heeft echt wel wat ritme nodig hoor, ook hij.quote:
Zou wat zijn, ze missen al drie man, fouled out.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 04:52 schreef F1Bas het volgende:
Dallas wint, ik voet het.
Detroit wint ook met 4-2 van Miami.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 04:53 schreef popolon het volgende:
[..]
Zou wat zijn, ze missen al drie man, fouled out.
Not yet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 05:00 schreef Cracka-ass het volgende:
Dit lijkt me gespeeld.
Ik klaag niet, de playoffs zijn nu al geslaagd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 05:09 schreef F1Bas het volgende:
Terrechte winnaar, helaas.
Die zijn pas geslaagd als de Pistons eruit liggenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 05:11 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik klaag niet, de playoffs zijn nu al geslaagd.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 05:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die zijn pas geslaagd als de Pistons eruit liggen
Op de zondag toch wel? De ABC games zijn altijd vroeger.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:52 schreef BitetheBullet het volgende:
Fuck prime time trouwens, geen een conference finals-game voor 2 uur in Nederland.
Zou best run and gun kunnen worden, maar Avery Johnson kan zijn spelers ook defense laten spelen, dus ik verwacht wel enige slowdown van de Mavs om de Suns uit hun ritme te halen. Ik vraag me af hoe ze Nowitzki gaan proberen te verdedigen. Een 7-footer die 3punters kan schietenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:10 schreef Robertje het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de Suns Dirk willen afstoppen. Met Brand hadden ze al veel moeite. Run and gun semi finals?
Nope, kijk maar naar het schedule op nba.com. Enige voordeel is dat de western conference nu ook op prime-time zit, dat scheelt weer 2 uur.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:59 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Op de zondag toch wel? De ABC games zijn altijd vroeger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |