Mannen vinden het meestal wel ego-strelend, vrouwen vinden het vaak gewoon eng.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:38 schreef SwiffMeister het volgende:
TS draai het eens om, wat zou jij er van vinden als een meisje dat je totaal niet kent, of jusit wel fantaseert over jouw als ze met zichzelf speelt...
Het ligt er maar net aan of diegene een creep isquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:42 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Mannen vinden het meestal wel ego-strelend, vrouwen vinden het vaak gewoon eng.
ik zou zeggen plaats eens wat (meer) foto's in je fotoboek, dan trek je zo mannen aan (en zij zichzelf afquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:43 schreef Brunette het volgende:
aan de andere kant: Ik vind het niet erg (juist heel sexy) als een aantrekkelijke vreemde zich op mij rukt
Nou dat zou zelfs voor mij niet uitmaken (als manzijnde), ook al zou een 'knappe' 'gewone' vriendin zich 'vingeren' met mij in haar gedachte, zou ik dit toch op z'n minst een beetje akward vinden, dan spelen er toch duidelijk andere gevoelens dan puur vriendschap mee.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:44 schreef Brunette het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan of diegene een creep is![]()
Maar dat is nogal logisch, dat heeft (of stiekem) iedereen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:43 schreef Brunette het volgende:
aan de andere kant: Ik vind het niet erg (juist heel sexy) als een aantrekkelijke vreemde zich op mij rukt
en als het een man is? zeg... de vieze man van kooten en de biequote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:46 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Nou dat zou zelfs voor mij niet uitmaken (als manzijnde), ook al zou een 'knappe' 'gewone' vriendin zich 'vingeren' met mij in haar gedachte, zou ik dit toch op z'n minst een beetje akward vinden, dan spelen er toch duidelijk andere gevoelens dan puur vriendschap mee.
Nee van goede vrienden (lees hierboven) schrik ik ook wel hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:46 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Nou dat zou zelfs voor mij niet uitmaken (als manzijnde), ook al zou een 'knappe' 'gewone' vriendin zich 'vingeren' met mij in haar gedachte, zou ik dit toch op z'n minst een beetje akward vinden, dan spelen er toch duidelijk andere gevoelens dan puur vriendschap mee.
Als het een vrouw is die ik leuk vind, zou ik dit wel kunnen waarderen en zou dit zeker een aanzet zijn tot het benaderen van deze persoon, al dan niet benaderen op een andere manier, indien ik haar al ken en met haar omga.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:38 schreef SwiffMeister het volgende:
TS draai het eens om, wat zou jij er van vinden als een meisje dat je totaal niet kent, of jusit wel fantaseert over jouw als ze met zichzelf speelt...
Dat is dan niet leuk, gezien ik sowieso al een homo-magneet lijk te zijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:48 schreef Aarde het volgende:
[..]
en als het een man is? zeg... de vieze man van kooten en de bie![]()
Dus je vindt het niet erg?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:48 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee van goede vrienden (lees hierboven) schrik ik ook wel hoor![]()
Maar bij een vreemde (die er niet zo creepy uitziet) kan het me niet echt schelen.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:50 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dat is dan niet leuk, gezien ik sowieso al een homo-magneet lijk te zijn.![]()
Wat een een ander in zijn vrije tijd doet kan ik niet bepalen, laat staan tegenhouden, dus dan ben ik er onverschillig over.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:51 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dus je vindt het niet erg?![]()
Correctie: Je hebt geen foto's.![]()
Je begrijpt em niet.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:56 schreef Brunette het volgende:
[..]
Wat een een ander in zijn vrije tijd doet kan ik niet bepalen, laat staan tegenhouden, dus dan ben ik er onverschillig over.
Ik heb het over vreemden IRL
Wat een ander uitspookt kan ik niet bepalen, laat staan tegenhouden, dus lekker boeiend...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal me 'grapje' uitleggen (wat het meteen niet meer grappig maaktquote:
ik vind je postgeschiedenis opwindendquote:
Ik hou van mannen die dee interesse hebbenquote:
Dat heb jij wel vaker, of niet? (zie je eerste reactie in dit topic)quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:05 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik zal me 'grapje' uitleggen (wat het meteen niet meer grappig maakt).
Ik suggereerde of ik die 'vreemde' was, maar gezien jij geen fobo hebt, was het sowieso een slechte grap.![]()
Whehe, zie dus ook mijn eerdere post. Homo's die verlekkerd naar je kijken...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:09 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat heb jij wel vaker, of niet? (zie je eerste reactie in dit topic)
Overigens als een man dit zou doen, zou ik het zeker wel matig vinden. Ook al heb ik meerdere keren ondervonden dat er een gast met me probeerde sjansen.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:05 schreef OldJeller het volgende:
Je bent vergeven, gezien het tijdstip.
Maar stel dat je hoorde dat een (goede) vriend van je dit deed en dit hoorde je toevallig of niet toevallig via een vriend of vriendin van je.
Zou je dan een hartig woordje met de persoon in kwestie spreken?
Zo nodig straffen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie hierquote:Dat had ik ook met een goede vriend, ik vond het niet leuk, ik voelde me ook totaal niet sexy ofso, want ik zag hem zeg maar meer als mijn ''vriendin'' dus ik voelde me totaal niet aangetrokken tot hem. Ik heb het hem wel op een hele lullige manier duidelijk gemaakt en ik heb daar nog steeds spijt van. Nu is het volgens mij wel over hoewel je dat bij mannen nooit voor honderd procent kunt weten
En we zijn nu gewoon vrienden.
Met ik iemand die ik aantrekkelijk vind begin ik liever een relatie dan een vriendschap en met je beste vriend neuk je niet![]()
![]()
(Voor de duidelijkheid: ik weet niet of ie zich gerukt heeft op mij, maar hij voelde gewoon meer zeg maar)
En zoals ik al zei, ik had hem heel vuil behandeld en had vooral heel rottig gereageerd![]()
En zoiets wil ik niemand meer aandoen
4
Ik loop dan naar de andere kant van de bar of gewoon naar een ander café/club. En anders zoek ik heil bij vrouwen; zo hetero mogelijke houding dus.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:11 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Whehe, zie dus ook mijn eerdere post. Homo's die verlekkerd naar je kijken...... ik probeer me dan altijd een zo hetero mogelijke houding te geven.
![]()
Ik heb het altijd in het OV, in een café/club ben ik aan het dansen met vriendin/dames etc. dus dan heb ik daar sowieso geen last van.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:13 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik loop dan naar de andere kant van de bar of gewoon naar een ander café/club. En anders zoek ik heil bij vrouwen; zo hetero mogelijke houding dus.![]()
Geen wezen op aarde die haar qua schoonheid kan overtreffenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh en als je Angelina in je ava hebt,heb je geen FOBO nodig natuurlijk
Nee preciesquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:14 schreef Brunette het volgende:
[..]
Geen wezen op aarde die haar qua schoonheid kan overtreffen![]()
Dat is inderdaad wel dramatisch.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:11 schreef Brunette het volgende:
[..]
[..]
zie hier![]()
(Voor de duidelijkheid: ik weet niet of ie zich gerukt heeft op mij, maar hij voelde gewoon meer zeg maar)
En zoals ik al zei, ik had hem heel vuil behandeld en had vooral heel rottig gereageerd![]()
En zoiets wil ik niemand meer aandoen![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:15 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel dramatisch.
Voor de mannen: Bedenk goed of je een maatjes relatie aan wilt gaan met Brunette, anders lig je nadien te huilen op bed met een zaklamp onder je dekens.
Aha, een duidelijk geval van playing hard to get.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:19 schreef Brunette het volgende:
[..]
![]()
Dat hij het met mij heeft kunnen uithouden, hij verdient echt een nobelprijs![]()
Ik ben echt zo vaak bot tegen hem geweeest, hem afgezeken, uitgescholden etc (nu nog steeds af en toe). Soms ben ik echt onuitstaanbaar als ik mijn zin niet krijg, maar hij is dat van mij gewend en dat zegt ie ook
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
téééééringquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Aha, een duidelijk geval van playing hard to get.
Althans, ik heb het idee dat hij dat dacht.
Duidelijk, je gebruikt hem als voetveeg, maar hij heeft nog steeds hoop (ook al zegt ie van niet) en jij maakt daar dankbaar gebruik van.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:19 schreef Brunette het volgende:
[..]
![]()
Dat hij het met mij heeft kunnen uithouden, hij verdient echt een nobelprijs![]()
Ik ben echt zo vaak bot tegen hem geweeest, hem afgezeken, uitgescholden etc (nu nog steeds af en toe). Soms ben ik echt onuitstaanbaar als ik mijn zin niet krijg, maar hij is dat van mij gewend en dat zegt ie ook
![]()
![]()
Nee ik wil gewoon mijn zin krijgen en dan doe ik boos om hem bang te maken, zodat ie doet wat ik zegquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:22 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Duidelijk, je gebruikt hem als voetveeg, maar hij heeft nog steeds hoop (ook al zegt ie van niet) en jij maakt daar dankbaar gebruik van.![]()
Ja, dat zeg ik.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:23 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee ik wil gewoon mijn zin krijgen en dan doe ik boos om hem bang te maken, zodat ie doet wat ik zeg![]()
Hij denkt dat dit eeuwige gelakei ooit nog eens zijn vruchten afwerpt.....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:23 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee ik wil gewoon mijn zin krijgen en dan doe ik boos om hem bang te maken, zodat ie doet wat ik zeg![]()
Klinkt allemaal erg fout.quote:
Heeft jouw vriendin (relatie) geen mannelijke vrienden (vriendschap dan hé) ?quote:
Jawel, maar niet zo beschreven als bij jou.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:31 schreef Brunette het volgende:
[..]
Heeft jouw vriendin (relatie) geen mannelijke vrienden (vriendschap dan hé) ?![]()
Dat bedoelde ik dus.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:31 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Misschien hanteert hij de 'bij gebrek aan beter..' methode.
Ligt eraan.. als je een goede verstandhouding hebt en geen van beide plotseling verliefd wordt, kan een avondje sexxen geen kwaad, zeker niet als je elkaar maar weinig ziet.quote:
Wat hebben neuken, verliefdheid en vriendschap nou met elkaar te maken?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:39 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ligt eraan.. als je een goede verstandhouding hebt en geen van beide plotseling verliefd wordt, kan een avondje sexxen geen kwaad, zeker niet als je elkaar maar weinig ziet.
Maar beter niet inderdaad.
Je moet ze kunnen onderscheiden én gescheiden houden, tenzij er van beide kanten een relatie uit kan groeien.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:40 schreef mg794613 het volgende:
[..]
Wat hebben neuken, verliefdheid en vriendschap nou met elkaar te maken?![]()
Het geeft gewoon te veel shit ook met de relaties die je daarna aangaat, als je vriend erachter komt dat jij het ooit met je beste vriend gehad of gedaan hebt dan kunnen er toch spanningen ontstaan in zo'n relatie (want je ziet/spreekt je beste vriend ook vaak) . En bij vriendschap denk ik meer aan iets platonisch dan aan iets lichamelijks.quote:
Nou als voorgaande sexcontacten al voor spanningen zorgt... damn jalousy is a mofo.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:48 schreef Brunette het volgende:
[..]
Het geeft gewoon te veel shit ook met de relaties die je daarna aangaat, als je vriend erachter komt dat jij het ooit met je beste vriend gehad of gedaan hebt dan kunnen er toch spanningen ontstaan in zo'n relatie (want je ziet/spreekt je beste vriend ook vaak) . En bij vriendschap denk ik meer aan iets platonisch dan aan iets lichamelijks.
Nu zeg je stel je vriendschap dus gelijk aan iets lichamelijks Brunette.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:48 schreef Brunette het volgende:
En bij vriendschap denk ik meer aan iets platonisch dan aan iets lichamelijks.
Nee ik zeg dat vriendschap voor mij iets platonisch is en dus niet lichamelijkquote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:33 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Nu zeg je stel je vriendschap dus gelijk aan iets lichamelijks Brunette.
het was niet ik maar de drank aan het woordquote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:35 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee ik zeg dat vriendschap voor mij iets platonisch is en dus niet lichamelijk
Oh ja genoeg. Alleen Brunette is nog een mysterie.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:58 schreef CaptainPlanet het volgende:
zijn er ook lekkere fokkers dan?
Mijn contactenlijst is leeg.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:37 schreef golfer het volgende:
MSN werkt niet meer tussen de slowchatters in dit topic?
Heb ff iets van je fotoboek uitgeprint.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:09 schreef Tally het volgende:
Ik zou me gevleid voelen..
Is dit een oproep?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:09 schreef Tally het volgende:
Ik zou me gevleid voelen..
Ik dacht al van WTF?!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:24 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
het was niet ik maar de drank aan het woord![]()
quote:Oh ja genoeg. Alleen Brunette is nog een mysterie.
Dit was idd duidelijk het dranktopic van gisteren.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:24 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
het was niet ik maar de drank aan het woord![]()
Ik vond het wel gezellig.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:08 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dit was idd duidelijk het dranktopic van gisteren.![]()
Dat is weer zoiets..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:26 schreef djenneke het volgende:
Dat doen ze gewoon niet, omdat ik dat niet wil.
hihi. nu loop ga je je nietsvermoedende van geen schuld bewuste buurjongen met een kritisch ook bekijken.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:41 schreef Salsagirl het volgende:
Nou ik zou het echt niet waarderen ...dat een buurjongen of vriend zich zou mastruberen met mij in zijn gedachte![]()
Kijk nu toch in eens anders naar de buurjongen...hij zou toch niet !![]()
Doe maar niet Salsagirl, ik was toen....ehm.. te naïefquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:44 schreef OldJeller het volgende:
[..]
hihi. nu loop ga je je nietsvermoedende van geen schuld bewuste buurjongen met een kritisch ook bekijken.
Krijgt hij net zo'n behandeling als van Brunette deed bij een vriend?
Ik heb echt gewoon medelijden met die jongen, ik weet niet waarom.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:48 schreef Brunette het volgende:
[..]
Doe maar niet Salsagirl, ik was toen....ehm.. te naïef![]()
Ja hé, iemand anders zou dan zeggen van : Stel je eens niet zo @$%#%(*()!!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:50 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik heb echt gewoon medelijden met die jongen, ik weet niet waarom.
Maar goed, hij bleef/blijft ook zo proberen ook al deed je bitchy, zijn schuld dan weer.![]()
Twisted sense of humour..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:57 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ja hé, iemand anders zou dan zeggen van : Stel je eens niet zo @$%#%(*()!!![]()
Hier komt het leukste gedeelte:
Na al dat geruzie en gezeik zegt ie dat ie met mij op een onbewoond eiland wil zitten, omdat ik een goede vriendin van hem ben en omdat je met mij kunt lachen![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!111!!!!!!11111111111111
Echte vriendschap![]()
![]()
Zal me gedragen...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:48 schreef Brunette het volgende:
[..]
Doe maar niet Salsagirl, ik was toen....ehm.. te naïef![]()
Ja waarom niet..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:56 schreef mg794613 het volgende:
[..]
Heb ff iets van je fotoboek uitgeprint.
Daar zit nu een dikke klodder op.
Voel je je nog gevleid?
Of ik ben gewoon te lelijkquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:30 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat is weer zoiets..
Ignorance is bliss..
Je zei net dat ze het niet doen, omdat je het niet wil.. als je het wel zou willen zouden ze het nog steeds niet doen dus..quote:
Als je tijdens je stage aan het serveren bent en iemand, terwijl je bij z'n tafel staat, 'per ongeluk' z'n bestek laat vallen en jij bukt om het te pakken.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:20 schreef Caithlinn het volgende:
Ik wil zoiets niet weten, echt niet. Dus nee, je hoeft het me niet te vertellen, hou het maar voor je.
maar ik wil het niet, dus dat komt dan allemaal weer mooi uit, toch?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:22 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je zei net dat ze het niet doen, omdat je het niet wil.. als je het wel zou willen zouden ze het nog steeds niet doen dus..
Moet ik een oproep doen voor je in dit topic ?
Overigens, ik hoor net dat het internationale masturbatiemaand is!![]()
Sorry, my dear, ik loop niet in de bediening... Ik loop netjes in mantelpakje iedereen rond te commanderen en volgens mij houden mannen niet zo van dominante vrouwenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als je tijdens je stage aan het serveren bent en iemand, terwijl je bij z'n tafel staat, 'per ongeluk' z'n bestek laat vallen en jij bukt om het te pakken.
Jawel jawel.. bij jou gebeurt het gewoon meerdere malen per avond.
Welke Mac Donalds werk je?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:48 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Sorry, my dear, ik loop niet in de bediening... Ik loop netjes in mantelpakje iedereen rond te commanderen en volgens mij houden mannen niet zo van dominante vrouwen
Mantelpakjes zijnquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:48 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Ik loop netjes in mantelpakje iedereen rond te commanderen en volgens mij houden mannen niet zo van dominante vrouwen
Sinds wanneer lopen ze bij de Mac met een mantelpakje???? Nee, sorry, das niet mijn stijl haha. Ik kom er zelfs nooit.quote:
Mja als je je niks verbeeld,ben je ook niksquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:52 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Sinds wanneer lopen ze bij de Mac met een mantelpakje???? Nee, sorry, das niet mijn stijl haha. Ik kom er zelfs nooit.
Haha, soms opgestoken haar, soms los. Tja, ik ben niet altijd zo lief......quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:52 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Mantelpakjes zijn(wel met opgestoken haar hè
)
Dominante vrouwen (op werk) doen dan hard en bazig, maar zijn savonds/snachts als was in je handen.![]()
Haha, ik werk nu bij een hotel als dutymanager. Veeeeeel beter dan de Mac. Denk ik tenminste, heb er nog nooit gewerkt. Ik zoek het in de iets hogere niveaus van de horeca.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mja als je je niks verbeeld,ben je ook niks
Opgestoken haar geeft je toch net dat beetje extra hè. Evt. nog een mooi brilletje bij besprekingen, maar niet noodzakelijk. Plus stockings onder je rokje.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:54 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Haha, soms opgestoken haar, soms los. Tja, ik ben niet altijd zo lief......![]()
Haha, neeej, geen bril. Dan ben je net zo'n secretaressequote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:57 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Opgestoken haar geeft je toch net dat beetje extra hè. Evt. nog een mooi brilletje bij besprekingen, maar niet noodzakelijk. Plus stockings onder je rokje.
Nee, altijd liev zijn is niet goed. Gezag en orde.. maar de werkvloer is toch anders dan het bed hè.
Ja, okey.. het is maar wat je uitstraalt. Je kan als secretaresse over komen, als je het fout doet.. maar je kan ook als een listig zakenvrouwtje overkomen en daar gaan we natuurlijk voor!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:59 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Haha, neeej, geen bril. Dan ben je net zo'n secretaresseIk had het met dat niet lief zijn niet over de werkvloer.... Ja, daar ben ik ook niet altijd lief, maar das professioneel niet lief zijn.....
Klopt, sorry.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:01 schreef Sc0rPi0n het volgende:
kappen met de slowchat en gewoon ontopic reageren svp
dat doe ik niet zelf dat laat ik doenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Klopt, sorry.
Op wie heb jij je afgelopen nacht lopen jerken van FOK! ?
Er zijn niet ALTIJD gewillige kandidaten binnen handbereik, nee ook niet qua mensen in het bedrijf waar je leiding over geeft.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:08 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
dat doe ik niet zelf dat laat ik doen
Wat wil je dan dat ze doen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:26 schreef djenneke het volgende:
Dat doen ze gewoon niet, omdat ik dat niet wil.
Dat ze aan hun buurvrouw denken, of desnoods hun moeder.quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 02:46 schreef djenneke het volgende:
Dat ze aan hun buurvrouw denken, of desnoods hun moeder.
Op zich is fantaseren prima... dus ook over mij als het moet. Maar jaren lang klinkt wel erg als een obsessie, daar zou ik toch wel minder blij mee zijn denk ik.quote:Hoe voel je je, als vrouw, als je weet dat een vage bekende, de overbuurjongen die je nog nooit in je leven hebt gesproken, een vriend, of misschien zelfs een HELE goede vriend, al weken, maanden, ja misschien zelfs JAREN, met jou in gedachten aan het rukken is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |