In de zelfde straat ja -_-quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:38 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
je woon helemaal niet naast me.....gelukkig maar -_-
ik weet niet hoe je kan zeggen dat 2 blokken verderop naast me wonen is![]()

Zeikerdt...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:40 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
in dezelfde straat ja....maar niet naast me -_-

Klopt. De rest is simpelweg mengelmoes. Ook redelijk veel Turken, Surinamers (of mensen die erop lijkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:55 schreef WaStEd het volgende:
Niet heel west is Marakesh

Ik ken precies 1 surinamer in de Jordaan.... of nee het is een antiliaanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Klopt. De rest is simpelweg mengelmoes. Ook redelijk veel Turken, Surinamers (of mensen die erop lijken) en af en toe een aso-hollander erdoor

Haal jij dan ook wel eens een Kebabje bij Donerland in de KInkerstraat ?quote:Op zondag 18 juni 2006 10:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik achter de Kinkerstraat bij de Jacob van Lennepstraat![]()

ik zal er dit weekend eens op lettenquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:13 schreef Lotjeb het volgende:
*tip* Eind van de kinkerstraat zit een enorm leuke toko waar ze heeeel lekker indonesische eten verkopen

Helmondquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:17 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
ik zal er dit weekend eens op letten
ps. waar woonde je voor je in amsterdam terecht kwam ?

quote:

De Jordaan is dan ook geen Westquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:59 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ik ken precies 1 surinamer in de Jordaan.... of nee het is een antiliaan

quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:36 schreef WaStEd het volgende:
Nee en dan heb je ook nog Jordaan Noord en Jordaan Zuid....

Ahh dan weet ik waar het is iddquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:54 schreef anneVi het volgende:
Nee, de Punt heet het daar. laagbouwwijkje achter 't Dijkgraafplein.
Studentenhuis ben ik te groot voorik wist niet eens dat dat daar zat trouwens.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |