Same here maar dan 34 jaarquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:40 schreef Aventura het volgende:
Nope, ik ben import
Sinds 9 jaar nu alweer.
Vriendlief ook ... Kinkerstraat om precies te zijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:39 schreef sjimz het volgende:
oud west hier!
Ik achter de Kinkerstraat bij de Jacob van Lennepstraatquote:Op zondag 18 juni 2006 09:41 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
Vriendlief ook ... Kinkerstraat om precies te zijn.
Dankzij hem heb ik al bijna twee jaar een "weekend" woning in Amsterdam
![]()
De Pijp denk ik.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:06 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ja, als je moest kiezen? Welke wijk lijkt je dan het tofst?
de jordaanquote:Op zondag 18 juni 2006 04:20 schreef Grumpey het volgende:
waar zou iedereen liever terecht willen komen (indien maar 1 optie mogelijk):
- de pijp
- de jordaan
- de grachtengordel
- oud zuid
Heb jaren op de Lindengracht gewoond, volgens mij echt 1 van de beste straten van Amsterdam om te wonen.quote:
eej ik ookquote:
geboren in Andreasziekenhuis, tot mijn 4e in de Rivierenbuurt, daarna en nog steeds Zuidoostquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:40 schreef TimmyAsd het volgende:
Zijn er trouwens ook geboren en getogen Amsterdammers?
Ben zelf geboren in het Lucas/Andreas ziekenhuis, opgegroeit in zowel osdorp als bos en lommer
Geboren in AMC en Vanaf het begin in Zuidoost. En nu woon ik naast die poephood ----^quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:33 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
geboren in Andreasziekenhuis, tot mijn 4e in de Rivierenbuurt, daarna en nog steeds Zuidoost![]()
je woon helemaal niet naast me.....gelukkig maar -_-quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Geboren in AMC en Vanaf het begin in Zuidoost. En nu woon ik naast die poephood ----^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |