In de zelfde straat ja -_-quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:38 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
je woon helemaal niet naast me.....gelukkig maar -_-
ik weet niet hoe je kan zeggen dat 2 blokken verderop naast me wonen is![]()
Zeikerdt...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:40 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
in dezelfde straat ja....maar niet naast me -_-
Klopt. De rest is simpelweg mengelmoes. Ook redelijk veel Turken, Surinamers (of mensen die erop lijkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:55 schreef WaStEd het volgende:
Niet heel west is Marakesh
Ik ken precies 1 surinamer in de Jordaan.... of nee het is een antiliaanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Klopt. De rest is simpelweg mengelmoes. Ook redelijk veel Turken, Surinamers (of mensen die erop lijken) en af en toe een aso-hollander erdoor
Haal jij dan ook wel eens een Kebabje bij Donerland in de KInkerstraat ?quote:Op zondag 18 juni 2006 10:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik achter de Kinkerstraat bij de Jacob van Lennepstraat![]()
ik zal er dit weekend eens op lettenquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:13 schreef Lotjeb het volgende:
*tip* Eind van de kinkerstraat zit een enorm leuke toko waar ze heeeel lekker indonesische eten verkopen
Helmondquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:17 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
ik zal er dit weekend eens op letten
ps. waar woonde je voor je in amsterdam terecht kwam ?
quote:
De Jordaan is dan ook geen Westquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:59 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ik ken precies 1 surinamer in de Jordaan.... of nee het is een antiliaan
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:36 schreef WaStEd het volgende:
Nee en dan heb je ook nog Jordaan Noord en Jordaan Zuid....
Ahh dan weet ik waar het is iddquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:54 schreef anneVi het volgende:
Nee, de Punt heet het daar. laagbouwwijkje achter 't Dijkgraafplein.
Studentenhuis ben ik te groot voorik wist niet eens dat dat daar zat trouwens.
Jordanezen geboren tussen de Palmgracht en de Rozengracht vinden dat de echte Jordaan. Vanaf de Rozengracht vinden ze dat dat de echte Jordaan is.quote:
Hier is een overkill aan hangjongerenquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:06 schreef Grumpey het volgende:
weinig hangjongeren te vinden rond het amstelveld, reguliersgracht en prinsengracht. Tenminste, ik zie ze nooit. Daar is het amstelveld (gelukkig) te rustig en afgelegen voor
Dát vind ik een fijn buurtje, loop er tussen de middag wel eens een rondje (ik werk aan de Herengrachtquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:06 schreef Grumpey het volgende:
weinig hangjongeren te vinden rond het amstelveld, reguliersgracht en prinsengracht. Tenminste, ik zie ze nooit. Daar is het amstelveld (gelukkig) te rustig en afgelegen voor
Me zus verhuurd kamers maar ik weet niet of er iets vrij komt zal eens informerenquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:20 schreef lienelien het volgende:
Hallooo!
Iemand nog een leuke kamer van minimaal 8m2 over in/dichtbij het centrum?![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:26 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Me zus verhuurd kamers maar ik weet niet of er iets vrij komt zal eens informeren
ochja...eigenlijk wel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:34 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Het is wel op de wallen... weet niet of dat een probleem is ?
hehe, ja zoiets..quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
ochja...eigenlijk wel.![]()
tenzij het iets is zonder een rode lamp enzo![]()
Meerdere kamers? Ook woningen? Ben namelijk ook op zoek, maar wel iets zelfstandigs (eigen douche, keuken, wc e.d.)/..quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:54 schreef WaStEd het volgende:
[..]
hehe, ja zoiets..
nee het is bij de marnixstraat
ik was eerst!quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:03 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Meerdere kamers? Ook woningen? Ben namelijk ook op zoek, maar wel iets zelfstandigs (eigen douche, keuken, wc e.d.)/..
Daar zou ik een godsvermogen voor over hebbenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
euhm....![]()
Nouja, als ik maar weg kan uit Noord![]()
kamers zijn iets van 20m2 ofzo maar wel met gedeelde douchequote:Op woensdag 21 juni 2006 12:03 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Meerdere kamers? Ook woningen? Ben namelijk ook op zoek, maar wel iets zelfstandigs (eigen douche, keuken, wc e.d.)/..
Hmzz..quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:31 schreef WaStEd het volgende:
[..]
kamers zijn iets van 20m2 ofzo maar wel met gedeelde douche
en hoe heel erg veel te belachelijk veel huur per maand?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:31 schreef WaStEd het volgende:
[..]
kamers zijn iets van 20m2 ofzo maar wel met gedeelde douche
yup die is vandaag, bij de tentamenhal voor of in ofzo, vanaf 15:30quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:47 schreef Roönaän het volgende:
Was er vandaag nou een happening van de fietsersbond bij de VU?
Edit: cursus fietsen stelen
http://www.vu.nl/Nieuws/n(...)564-432E5C6CE20C7401
Ben ook echt heel blij met mijn huis. Heb grote ramen, kijk uit over amstelveld en prinsengracht, en de buurt is prachtig ingeklemd door de amstel aan 1 kant waar alleen een fietsbrug is. De wijk is daardoor heel rustig voor centrum-begrippen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:14 schreef anneVi het volgende:
[..]
Dát vind ik een fijn buurtje, loop er tussen de middag wel eens een rondje (ik werk aan de Herengracht)
Ben geen student, dus dat zou afvallen. woningnet sta ik al ingeschreven, 3,5 jaar nu inmiddels. Schiet niet opquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:16 schreef Grumpey het volgende:
Hoe kom je het snelst aan een huis? Als je student bent inschrijven bij studentenwoningweb en na 1 maand zit je op uilenstede, na 3-5 maanden woon je in een container bij westerpark/spaklerweg, na 1 jaar krijg je wel een kamer binnen de ring, en na 3 jaar in het centrum. Na 5 jaar heb je de mooiste kamers, alleen dan moet je alweer snel eruit.
De beste sociale woningbouw is via woningnet, daar moet je je gewoon nu gelijk inschrijven (nu dus), elke dag telt mee. je spaart heel veel punten, en als je iets accepteert ben je ze allemaal weer kwijt. 5 jaar sparen is binnen de ring een appartement, 10 jaar sparen is in de favoriete wijken een appartement (pijp, oud zuid, jordaan, centrum)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |