Heb jaren op de Lindengracht gewoond, volgens mij echt 1 van de beste straten van Amsterdam om te wonen.quote:
geboren in Andreasziekenhuis, tot mijn 4e in de Rivierenbuurt, daarna en nog steeds Zuidoostquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:40 schreef TimmyAsd het volgende:
Zijn er trouwens ook geboren en getogen Amsterdammers?
Ben zelf geboren in het Lucas/Andreas ziekenhuis, opgegroeit in zowel osdorp als bos en lommer
Geboren in AMC en Vanaf het begin in Zuidoost. En nu woon ik naast die poephood ----^quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:33 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
geboren in Andreasziekenhuis, tot mijn 4e in de Rivierenbuurt, daarna en nog steeds Zuidoost![]()
je woon helemaal niet naast me.....gelukkig maar -_-quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Geboren in AMC en Vanaf het begin in Zuidoost. En nu woon ik naast die poephood ----^
In de zelfde straat ja -_-quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:38 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
je woon helemaal niet naast me.....gelukkig maar -_-
ik weet niet hoe je kan zeggen dat 2 blokken verderop naast me wonen is![]()
Zeikerdt...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:40 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
in dezelfde straat ja....maar niet naast me -_-
Klopt. De rest is simpelweg mengelmoes. Ook redelijk veel Turken, Surinamers (of mensen die erop lijkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:55 schreef WaStEd het volgende:
Niet heel west is Marakesh
Ik ken precies 1 surinamer in de Jordaan.... of nee het is een antiliaanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Klopt. De rest is simpelweg mengelmoes. Ook redelijk veel Turken, Surinamers (of mensen die erop lijken) en af en toe een aso-hollander erdoor
Haal jij dan ook wel eens een Kebabje bij Donerland in de KInkerstraat ?quote:Op zondag 18 juni 2006 10:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik achter de Kinkerstraat bij de Jacob van Lennepstraat![]()
ik zal er dit weekend eens op lettenquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:13 schreef Lotjeb het volgende:
*tip* Eind van de kinkerstraat zit een enorm leuke toko waar ze heeeel lekker indonesische eten verkopen
Helmondquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:17 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
ik zal er dit weekend eens op letten
ps. waar woonde je voor je in amsterdam terecht kwam ?
quote:
De Jordaan is dan ook geen Westquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:59 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ik ken precies 1 surinamer in de Jordaan.... of nee het is een antiliaan
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:36 schreef WaStEd het volgende:
Nee en dan heb je ook nog Jordaan Noord en Jordaan Zuid....
Ahh dan weet ik waar het is iddquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:54 schreef anneVi het volgende:
Nee, de Punt heet het daar. laagbouwwijkje achter 't Dijkgraafplein.
Studentenhuis ben ik te groot voorik wist niet eens dat dat daar zat trouwens.
Jordanezen geboren tussen de Palmgracht en de Rozengracht vinden dat de echte Jordaan. Vanaf de Rozengracht vinden ze dat dat de echte Jordaan is.quote:
Hier is een overkill aan hangjongerenquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:06 schreef Grumpey het volgende:
weinig hangjongeren te vinden rond het amstelveld, reguliersgracht en prinsengracht. Tenminste, ik zie ze nooit. Daar is het amstelveld (gelukkig) te rustig en afgelegen voor
Dát vind ik een fijn buurtje, loop er tussen de middag wel eens een rondje (ik werk aan de Herengrachtquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:06 schreef Grumpey het volgende:
weinig hangjongeren te vinden rond het amstelveld, reguliersgracht en prinsengracht. Tenminste, ik zie ze nooit. Daar is het amstelveld (gelukkig) te rustig en afgelegen voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |