Op een heel feestelijke dag:quote:Op maandag 3 juli 2006 13:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat een affice!Wat een drukte zal dat worden zeg!
quote:Op maandag 3 juli 2006 11:34 schreef -Vaduz- het volgende:
AAVOOZ, wat is dat voor een team?
quote:Op maandag 3 juli 2006 11:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Altijd Alles Verstoppen Onder Oude Zakdoeken
Was vroeger een padvindersclub.
quote:Op woensdag 27 augustus 2003 16:28 schreef methodmich het volgende:
Anonieme Alcoholisten Voor Ontspanning Op Zaterdag (AAVOOZ)
Ik wel in ieder geval. Dit is toch geen doen!quote:Op maandag 3 juli 2006 17:23 schreef Eilanden het volgende:
Trainen we met deze hitte trouwens met een tropenrooster?
Beschouw traint wel aan de barquote:Op maandag 3 juli 2006 19:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval. Dit is toch geen doen!
wat jij in je vrije tijd aan training doet moet je zelf weten.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:23 schreef Eilanden het volgende:
Trainen we met deze hitte trouwens met een tropenrooster?
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:59 schreef AirRaid het volgende:
[..]
wat jij in je vrije tijd aan training doet moet je zelf weten.
Moesten de niet-internationals al niet aan de slag?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:59 schreef AirRaid het volgende:
[..]
wat jij in je vrije tijd aan training doet moet je zelf weten.
Ook in Mongolië schijnen een paar aardige spelers voor ons team rond te lopen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:17 schreef AirRaid het volgende:
1e training is pas vrijdag, DANILXL en ik zitten in Oezbekistan om 2 spelers te scouten. Donderdagmiddag komen we als goed is terug.
Vreemd! In Oezbekistan zijn welgeteld twee voetballers te vinden die misschien goed genoeg zijn voor ACFU en die hebben al een voorcontract bij Chelsea. Is het geen verkapte vakantie?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:17 schreef AirRaid het volgende:
1e training is pas vrijdag, DANILXL en ik zitten in Oezbekistan om 2 spelers te scouten. Donderdagmiddag komen we als goed is terug.
Na de dichte avond?quote:Op maandag 3 juli 2006 13:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Wanneer is de open dag eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |