De bank moet ook sterk bezet zijn VoreG. Als het er om spant, komt de A-keus weer aan de bak.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:54 schreef VoreG het volgende:
Leuk om die euforie te zien na een overwinning op een amateurploeg
Maar das niet meer dan logisch. Beste aanval van de competitie, dat wordt scoren!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:14 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De bank moet ook sterk bezet zijn VoreG. Als het er om spant, komt de A-keus weer aan de bak.
Zeker bij zo'n ingespeeld duo...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar das niet meer dan logisch. Beste aanval van de competitie, dat wordt scoren!
inderdaad weer een mooie actie van onze TIFO-coördinatoren, Yeahinho en Cruoningaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:30 schreef Beschouw het volgende:
Deze aanwijzing langs het veld droeg ook zijn steentje bij aan de overwinning.
[afbeelding]
Ik ben al tevreden als ik jullie scherp kan houden door hard te trainenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar das niet meer dan logisch. Beste aanval van de competitie, dat wordt scoren!
je was flink wat aantekeningen aan het maken. heel mooi, maar wil je voorataan wel je een eigen pen meenemen, dat je de hele tijd de mijne zat te lenen was frustrerend.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:58 schreef DANILXL het volgende:
Het was genieten, de eerste wedstrijd als assistent-trainer. Ook heb ik een aantal punten opgemerkt waar nog wel enige progressie valt te boeken.
Het viel me echter wel op, dat er voldoende voetbalkwaliteiten in het team aanwezig waren. Ik was na afloop dan ook een tevreden man
Je mag mijn kwast (die ik gebruik om de lijnen bij te werken) wel lenenquote:Op zondag 28 mei 2006 00:11 schreef AirRaid het volgende:
[..]
je was flink wat aantekeningen aan het maken. heel mooi, maar wil je voorataan wel je een eigen pen meenemen, dat je de hele tijd de mijne zat te lenen was frustrerend.
Het viel mij op dat in Vaduz alles spotgoedkoop was. Wat is jullie geheim?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan er prima van leven!
Dat is geheim.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het viel mij op dat in Vaduz alles spotgoedkoop was. Wat is jullie geheim?
Duidelijk.quote:
Je hebt de beste spelers nog niet in actie gezien.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:58 schreef DANILXL het volgende:
Het was genieten, de eerste wedstrijd als assistent-trainer. Ook heb ik een aantal punten opgemerkt waar nog wel enige progressie valt te boeken.
Het viel me echter wel op, dat er voldoende voetbalkwaliteiten in het team aanwezig waren. Ik was na afloop dan ook een tevreden man
ze zonden alles in breedbeeld uit dusquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij kijkt naar LIE1?
Geldproblemen. Schijnt dat de clubleiding aardig wat vraagt voor mij. En m'n contract tot 2010 dien ik net zo graag uit.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:10 schreef Eilanden het volgende:
Heeft Hasvau je niet geprobeerd te houden Pekel?
Han Peekel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:07 schreef methodmich het volgende:
Ik vond jou niet slecht keepen pekel. Wie is je zaakwaarnemer?
Dat verklaart ook dat karige contract van hem!quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:28 schreef methodmich het volgende:
Die is toch dood?
Nee joh, nog altijd een zwaargewicht in het wereldje.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:28 schreef methodmich het volgende:
Die is toch dood?
Zeker op kosten van Abramovich?quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:30 schreef methodmich het volgende:
Precies. Maar daar valt altijd iets aan te doen. Heb inmiddels in een paar maanden tijd al ruim 70 spelers onder contract!
Altijd Alles Verstoppen Onder Oude Zakdoekenquote:Op maandag 3 juli 2006 11:34 schreef -Vaduz- het volgende:
AAVOOZ, wat is dat voor een team?
Wat een affice!quote:25-7-06 ACFU - Dinamo Donjeplaflipovski (rus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |