Eigen jeugdquote:Op maandag 22 mei 2006 19:58 schreef methodmich het volgende:
Van welke club komt dndiek?
Jammer MM, niks te schrapen hierquote:
ben zelfs nog even assistent van de jeugdtrainer geweest en jij kent mij nietquote:Op maandag 22 mei 2006 20:11 schreef methodmich het volgende:
Okee, heb hem nooit zien lopen eerlijk gezegd. Zeker nooit corvee gehad.
Hij heeft nooit geld aan je verdient, dus vandaar.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
ben zelfs nog even assistent van de jeugdtrainer geweest en jij kent mij niet![]()
Oke, ik meen dat je naam hebt gemaakt in Belgie bij BV Watergem, maar opgestapt bent op je hoogtepunt. Klopt dat?quote:Op maandag 22 mei 2006 19:27 schreef DANILXL het volgende:
Ik solliciteer naar de open vACATURE VOOR ASSISTENT-TRAINER.
Soort van voor het zingen de kerk uit dus?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, ik meen dat je naam hebt gemaakt in Belgie bij BV Watergem, maar opgestapt bent op je hoogtepunt. Klopt dat?
Klopt, ik had het gevoel dat er geen eer meer viel te behalen bij deze club, en daarom was ik genoodzaakt mijn contract niet te verlengen.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, ik meen dat je naam hebt gemaakt in Belgie bij BV Watergem, maar opgestapt bent op je hoogtepunt. Klopt dat?
Oh, wacht... Nu weet ik het weer. Jij was die kleine met die krullen die altijd zo hard liep te schreeuwen langs de lijn! Schijnt dat ze in Alkmaar nog wel zo'n trainer kunnen gebruiken. Interesse?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
ben zelfs nog even assistent van de jeugdtrainer geweest en jij kent mij niet![]()
Als je maar van de rosbief afblijftquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oh, wacht... Nu weet ik het weer. Jij was die kleine met die krullen die altijd zo hard liep te schreeuwen langs de lijn! Schijnt dat ze in Alkmaar nog wel zo'n trainer kunnen gebruiken. Interesse?
Fax ontvangen. Alle voorwaarden op 1 na geaccepteerd. Dat ik alleen 's nachts mag werken is onacceptabel.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:53 schreef methodmich het volgende:
Beschouw, fax nog gezien? Eventuele aanpassingen kan je terugfaxen, dan zet ik het bestuur onder druk.
Ik ben niet klein en heb geen krullenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oh, wacht... Nu weet ik het weer. Jij was die kleine met die krullen die altijd zo hard liep te schreeuwen langs de lijn! Schijnt dat ze in Alkmaar nog wel zo'n trainer kunnen gebruiken. Interesse?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |