Dat was mijn eerste indruk ookquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:15 schreef Simpelweg het volgende:
Wel erg amerikaans met die bordjes "Rutte 2007"
de linkse media brengt ze zo vaak in beeld zodat ze aangevallen kunnen worden ten gunste van de linkse partijen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:30 schreef Arnem_ het volgende:
Het cliché van de linkse media is inmiddels wel een keertje ontkracht. Ik kan m'n afstandsbediening niet oppakken of er staat weer een één of andere papzak in beeld.
Ach, rutte is net zo doorzichtig en hypocriet als zalm. Verpakt het alleen wat leuker.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:44 schreef Kozzmic het volgende:
Weinig debat, veel ingestudeerde statements. En dan kwam één van de plannen die Rutte presenteerde nog nota bene van de PvdA af...
VVD-plan voor slachtoffers 'gepikt' van PvdA
Is het daarvoor ook al niet eens door D66 aangekaart?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:44 schreef Kozzmic het volgende:
Weinig debat, veel ingestudeerde statements. En dan kwam één van de plannen die Rutte presenteerde nog nota bene van de PvdA af...
VVD-plan voor slachtoffers 'gepikt' van PvdA
Idd, maar toch kleeft er ook wat neppigs aan die Rutte.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:23 schreef Super7fighter het volgende:
Rutte kwam het meest natuurlijk over. Rita leek net een halve papegaai met die ingestudeerde uitspraken en overdreven enthousiasme. En die derde staat er voor spek en bonen.
Ja, wie was die zoutpilaar eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:23 schreef Super7fighter het volgende:
Rutte kwam het meest natuurlijk over. Rita leek net een halve papegaai met die ingestudeerde uitspraken en overdreven enthousiasme. En die derde staat er voor spek en bonen.
Volgens tvgids.nl wel, vanaf 1.40 de hele nacht door.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Komt er vannacht een herhaling?
Verder wel een reële kijk op de dingen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:01 schreef editor2 het volgende:
Nu gaande op Nederland 1 een debat tussen de 3 bekende VVD kandidaten waar Rita Verdonk opnieuw helder,duidelijk en soms venijnig uit de hoek komt met humor en Mark Rutte soms aardig te kijk zet voor het publiek.
nope, niet de enige .. al zou ik het niet belachelijk noemen, eerder beschamend .. zo namaak-amerikaansquote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:18 schreef DionysuZ het volgende:
ben ik de enige die het belachelijk vindt hoeveel media aandacht dit lijsttrekkersschap krijgt? Zelfs tot een debat op de publieke omroep toe.
Grappig om te zien dat Rita zich van de zelfde technieken bedient als de Verdonkianen; als het niet inhoudelijk lukt: ad hominem.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:01 schreef editor2 het volgende:
Nu gaande op Nederland 1 een debat tussen de 3 bekende VVD kandidaten waar Rita Verdonk opnieuw helder,duidelijk en soms venijnig uit de hoek komt met humor en Mark Rutte soms aardig
te kijk zet voor het publiek.
Dat was ook het eerste wat ik dacht.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:15 schreef Simpelweg het volgende:
Wel erg amerikaans met die bordjes "Rutte 2007"
Als er iemand inhoudelijk is, dan is het wel Rita!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:46 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Grappig om te zien dat Rita zich van de zelfde technieken bedient als de Verdonkianen; als het niet inhoudelijk lukt: ad hominem.
Voorbeelden? Persoonlijk vond ik 'Nou Mark, dan heb je te weinig ervaring met onderhandelen' (oid) redelijk ad hominem en uit de hoogte. Overigens begon ze ook al te snauwen toen de interviewer nog bezig was mijn zijn introvragen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:13 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Als er iemand inhoudelijk is, dan is het wel Rita!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |