Je bent de vrouw van Bernard vergeten, die is er ook eens geweest. En Locke en Eko?quote:Op zondag 21 mei 2006 18:57 schreef SolidasRock het volgende:
Er schiet me iets te binnen, alleen de mensen die in de hatch zijn geweest zijn uitgenodigd? Libby en A_L zijn dood maar de rest is niet in de hatch geweest? Zou dit de reden zijn
Hmnn, misschien moet je de verwarming wat hoger zetten dan, het is de laatste dagen inderdaad weer wat frisser.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:03 schreef Jaytonism het volgende:
Ik kreeg koude rilling toen Claire, Charlies hand pakte.
Het heeft niets met de hatch of met het ontmoeten oid te maken.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:59 schreef Jump het volgende:
[..]
Je bent de vrouw van Bernard vergeten, die is er ook eens geweest. En Locke en Eko?
Ik ook, maar niet zo:quote:Op zondag 21 mei 2006 19:03 schreef Jaytonism het volgende:
Ik kreeg koude rilling toen Claire, Charlies hand pakte.
Sorry, was inde war met prison breakquote:Op zondag 21 mei 2006 00:47 schreef Miguel het volgende:
[..]
Mijn reply was op Ranja_Ranja, maar de quote zat blijkbaar niet in m'n post uiteindelijk
quote:Op zondag 21 mei 2006 17:16 schreef Miguel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:46 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[14.gif]
Wat zegt Charlie op 0:33, het lijkt een naamquote:Op maandag 22 mei 2006 09:22 schreef Darklight het volgende:
Er is ook een nieuwe US Promo:
http://www.youtube.com/watch?v=xNnck-C-0xE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is die eerste chick niet Alex Roussou?quote:Op maandag 22 mei 2006 09:52 schreef liquid-orange het volgende:
Ik heb even wat screenshots gemaakt uit de promo. Ten eerste deze:
[afbeelding]
Is dit Kate wel? Ze lijkt namelijk niet op haar. Als je naar haar kleding kijkt, zou ze het wel moeten zijn.
[afbeelding]
Wie is dit? Ik heb deze gast nog niet eerder gezien. Wellicht is het een-nog-niet-eerder-in-beeld-gebracht karakter van de de groep.
[afbeelding]
Vond ik wel een weird plaatje. Kate in trance? Of wordt ze geraakt door iets?
[afbeelding]
Wat is dat daar op de achtergrond? Lege flessen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |