Ik vind het werkelijk waar schitterend, ga ik het hele topic van genieten, de volle 3 dagen...quote:
Daar doe ik het voorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk waar schitterend, ga ik het hele topic van genieten, de volle 3 dagen...![]()
dankjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:12 schreef Jorikjet het volgende:
mooi shirtje Brian
Je bent pas echt gaaf als je het gieteren noemtquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:21 schreef Even het volgende:
[..]
Daar doe ik het voor
Nu ga ik weer Ploingen (copyrighted by me![]()
)
Ga jij maar lekker gieteren...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:26 schreef DuranK het volgende:
[..]
Je bent pas echt gaaf als je het gieteren noemt
Op wat ?!quote:
quote:
nee eerlijk gezegt niet,quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, ik kom even storen. Hebben jullie dit al gezien: Guitar Hero
Das vast wel interessant voor jullie
Wat hij zegt. Ik mis nou een beetje de vaart. In mijn gedachten loopt het niet zo fijn zo.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:47 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Iets sneller zou het stukje wel goed doen denk ik. Maar ik zit met iets als Black Dog van led zeppelin in m'n hoofd
Foutquote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, ik kom even storen. Hebben jullie dit al gezien: Guitar Hero
Das vast wel interessant voor jullie
Een topic terug zat er een heel bestand van guitar pro bij. Moet je maar es kijken. Zit ontzettend veel tussen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:29 schreef PatjeDoN het volgende:
Wie weet weer es een nieuwe leuk speelbare tab voor die o zo irritante zeurende PatjeDoN?
ben alweer uitgekeken op mn oude.. heb gister een paar van Rancid geprint maar ik vond het een beetje saai klinken nu ik nog steeds geen versterker heb
in de zomervakantie ga ik voor een Roland Cube 30 sparensparen
![]()
![]()
maar goed, lyrics en tabbetjes![]()
![]()
heb geen guitar pro en kan het niet installeren zonder toestemming van mn pa.. wat ik dus niet krijgquote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:43 schreef DuranK het volgende:
[..]
Een topic terug zat er een heel bestand van guitar pro bij. Moet je maar es kijken. Zit ontzettend veel tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |