Ik vind het werkelijk waar schitterend, ga ik het hele topic van genieten, de volle 3 dagen...quote:
Daar doe ik het voorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk waar schitterend, ga ik het hele topic van genieten, de volle 3 dagen...![]()
dankjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:12 schreef Jorikjet het volgende:
mooi shirtje Brian
Je bent pas echt gaaf als je het gieteren noemtquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:21 schreef Even het volgende:
[..]
Daar doe ik het voor
Nu ga ik weer Ploingen (copyrighted by me![]()
)
Ga jij maar lekker gieteren...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:26 schreef DuranK het volgende:
[..]
Je bent pas echt gaaf als je het gieteren noemt
Op wat ?!quote:
quote:
nee eerlijk gezegt niet,quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, ik kom even storen. Hebben jullie dit al gezien: Guitar Hero
Das vast wel interessant voor jullie
Wat hij zegt. Ik mis nou een beetje de vaart. In mijn gedachten loopt het niet zo fijn zo.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:47 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Iets sneller zou het stukje wel goed doen denk ik. Maar ik zit met iets als Black Dog van led zeppelin in m'n hoofd
Foutquote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, ik kom even storen. Hebben jullie dit al gezien: Guitar Hero
Das vast wel interessant voor jullie
Een topic terug zat er een heel bestand van guitar pro bij. Moet je maar es kijken. Zit ontzettend veel tussen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:29 schreef PatjeDoN het volgende:
Wie weet weer es een nieuwe leuk speelbare tab voor die o zo irritante zeurende PatjeDoN?
ben alweer uitgekeken op mn oude.. heb gister een paar van Rancid geprint maar ik vond het een beetje saai klinken nu ik nog steeds geen versterker heb
in de zomervakantie ga ik voor een Roland Cube 30 sparensparen
![]()
![]()
maar goed, lyrics en tabbetjes![]()
![]()
heb geen guitar pro en kan het niet installeren zonder toestemming van mn pa.. wat ik dus niet krijgquote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:43 schreef DuranK het volgende:
[..]
Een topic terug zat er een heel bestand van guitar pro bij. Moet je maar es kijken. Zit ontzettend veel tussen.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:24 schreef PatjeDoN het volgende:
[..]
heb geen guitar pro en kan het niet installeren zonder toestemming van mn pa.. wat ik dus niet krijg![]()
dus, tabs? iemand?
Time of Your Life, is ook een goed speelbaar nummerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:58 schreef Desensitized het volgende:
Green Day:
Welcome To Paradise
When I Come Around
Good Riddance
....
Dat is 'good riddance'quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:09 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Time of Your Life, is ook een goed speelbaar nummer![]()
dan moet je wel de goeie tab vinden, der staat een hoop rotzooi op internet...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:09 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Time of Your Life, is ook een goed speelbaar nummer![]()
Dat zijn fijne bakjes ja, er staat er eentje op Gitaarmarkt voor 250, da's wel wat aan de hoge kant, maar verder is het een mooi apparaatquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:48 schreef --H-I-M-- het volgende:
Line 6 DM-4?
too bad geen school meer voor mee, eindexamens.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:25 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
whaah, heerlijk lopen jammen op school
2 gitaren (ik was aan het soleren) en kwam er ineens piano en viool bij
heerlijk
en dat voor een volle zaal
Zijn die dingen zo schrikbarend goed dan?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:21 schreef Neidropje het volgende:
der staat een rocktron tsunami op marktplaats, zoek je nog een chorus? Koop hem!
ik vind die tsunami echt tegek (paar topics terug een sampletje van gepost)!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zijn die dingen zo schrikbarend goed dan?
Ik zoek trouwens nog een goede reverb, iemand tips?
EHX Holy Grail? of zijn er nog andere opties?
Ik vond het niet echt bijzonder eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:44 schreef Neidropje het volgende:
zit trouwens nu Matisyahu te luisteren, wat een tegekke reaggea is dat zeg! goeie delayriffs! Even luisteren Matisyahu - King without a crown (live) van het album "Live at stubbs". Ja inderdaad dat is die rappende-beatboxende-stagedivende joodse gast met keppeltje en lange baard (vette combinatie :|)
de holy grail klinkt goed, en kan van extreem veel tot subtiel weinig reverbquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:05 schreef TeleluvR het volgende:
Ik denk dat ik in ieder geval de Holy Grail wil gaan proberen...
Ik hoef geen extreme reverb, maar een klein beetje vind ik altijd wel fijn klinken! Voorlopig is het met name bedoeld voor thuis, dus dan zal het wel voldoen!
Dan ga ik em toch maar even proberen. Zijn er ook gebruikers van dit pedaal in dit topic?quote:Op zondag 21 mei 2006 00:36 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
de holy grail klinkt goed, en kan van extreem veel tot subtiel weinig reverb![]()
ja wat moet dat ding daar, ik zie er de zin ervan niet ..quote:Op zondag 21 mei 2006 02:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
ToVve gitaarP
alleen jammer van het handvat
het zal in ieder geval niet bevorderlijk zijn voor de klank van het ding...quote:Op zondag 21 mei 2006 12:59 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja wat moet dat ding daar, ik zie er de zin ervan niet ..
Yup. Alleen acceptabel als hij, zoals afgelopen maandag, wordt geleverd in bezit van eigen Steve Vaiquote:Op zondag 21 mei 2006 02:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
ToVve gitaarP
Het heeft bij mij ook lang geduurd voordat ik dat handvat kon waarderen, maar nou vink dat wel wat hebbenquote:Op zondag 21 mei 2006 02:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
ToVve gitaarP
Handvat is iddquote:Op zondag 21 mei 2006 02:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
ToVve gitaarP
Ik denk eerlijk gezegd dat de klank van dat "ding" behoorlijk goed is...quote:Op zondag 21 mei 2006 13:01 schreef sanderp het volgende:
[..]
het zal in ieder geval niet bevorderlijk zijn voor de klank van het ding...
Wat is trouwens die lelijke kleurovergang links onder eigenlijkquote:Op zondag 21 mei 2006 13:13 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Handvat is idd.
Ik vind 't sowieso niet 'n bijster mooi model..
dat heet schaduw. (toch?!?!quote:Op zondag 21 mei 2006 13:24 schreef DuranK het volgende:
[..]
Wat is trouwens die lelijke kleurovergang links onder eigenlijkValt me nou pas op
![]()
Daar loopt het een beetje schuin af waardoor de lichtinval anders is maar de kleur is gewoon nog hetzelfdequote:Op zondag 21 mei 2006 13:24 schreef DuranK het volgende:
[..]
Wat is trouwens die lelijke kleurovergang links onder eigenlijkValt me nou pas op
![]()
Die monkey grip van Steve Vai zouden ze inderdaad moeten verbieden, Jezus wat is dat lelijk. Ook een lelijke gitaar:quote:Op zondag 21 mei 2006 02:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
ToVve gitaarP
Tuurlijk. De elementen zijn dusdanig overstuurd dat je ze op een blok piepschuim kan monteren zonder dat de klank van dat "ding" ook maar een iota verandert.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:23 schreef sXe het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat de klank van dat "ding" behoorlijk goed is...
een gat in de body komt de klank lijkt mij niet te goede, of zoals jij het wilt horen, ik denk persoonlijk dat de gitaar een betere klank zou hebben als er geen gat in de body zat.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:23 schreef sXe het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat de klank van dat "ding" behoorlijk goed is...
als het een akoestische gitaar was geweest misschien. Maar in dit geval maakt het niet zo gek veel uit.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:03 schreef sanderp het volgende:
[..]
een gat in de body komt de klank lijkt mij niet te goede, of zoals jij het wilt horen, ik denk persoonlijk dat de gitaar een betere klank zou hebben als er geen gat in de body zat.
denk je niet?
Op marktplaats staat een epiphone les paul special II voor 175 euro. klikquote:Op zondag 21 mei 2006 22:16 schreef imported_sphinx het volgende:
ik zoek nog steeds een goedkope les paulen wel een zwarte..
Dat is niks.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:59 schreef Verenjano het volgende:
epiphone les paul special II
Of is dat niks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |