snapjeh ?!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Welkom bij de club van elitaire mannen
Dan die Monza en Wiesmann ookquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:42 schreef Alfisti het volgende:
Alex > dacia's en twee laatste Alfa foto's is op het CPZ
yep die ookquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan die Monza ookDan kje, ik twijfelde, want in Asen heb je geluidswallen die ook groen en hoog zijn
Tamron jaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zag vandaag trouwens bij de fotograaf een Amron (?) lens, 55-200 voor 150 euro, is dat wat?
kosta? en is dat dan niet meteen zo'n loeier van een lens dat al je statiefloze foto's bewogen zijn?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:58 schreef Alfisti het volgende:
check ook een sigma 70-300 Apo eens, ook fijn ding
Ik wordt niet warm of koud van d'r, maar ik zou wel naast d'r in de auto durven zittenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Welkom bij de club van elitaire mannen
vernieuwing is okayquote:
Yep, de Dacia's, monza en wiesmann staan op paddock1, de alfa's op paddock2.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan die Monza en Wiesmann ookDank je, ik twijfelde, want in Asen heb je geluidswallen die ook groen en hoog zijn
Hij staat zelfs al in de OPquote:
Nee. Ram maar eens DBR9 in googlequote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
Sjoewe heb je die foto van die bak erges uit een GTR2 screenshot gehaald?
maak der anders een gifje vanquote:
Zoals ik op een ander 'forum' zou zeggen;quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:02 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
1 van de leukste afleveringen. Vicky die los ging in een Ferrari stradale
De AM is beterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |