Nee. Anne wel btw.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:33 schreef BaraCuda het volgende:
Ijsmeis is toch best een aardig meisje alex?![]()
Letterlijk en figuurlijk dusquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:33 schreef BoJo het volgende:
en als je iedere dag op elkaars lip zit dan vervaagt je blik denk ik![]()
het complex was helemaal nieuw toen ik er kwam... ik was de 2de bewoner, zij de 3de. Er waren nog geen andere dingen nog. Geen tv, geen andere dingen alleen tennis tennis tennis 6 uur per dag![]()
En het zat ook nog eens midden in een bos, ver van de stad. Alleen een dorpje, maar geen fietsen dus je was gefucked
die eerste 3 maanden waren zwaar dat wil je niet weten![]()
Ik kán aardig zijnquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:33 schreef BaraCuda het volgende:
Ijsmeis is toch best een aardig meisje alex?![]()
ijsmeis is overdreven. Anne niet.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Terin Alex, wat is het verschil tussen ik en ik?
Nee ik doel op de person die achter je inet namen ijsmeis, sjoem en anne doorsluimertquote:
Volgens mij post ik de laatste dagen wel normaal, behalve als hermandeperman er isquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee ik doel op de person die achter je inet namen ijsmeis, sjoem en anne doorsluimertDie is erg OK
Preciesquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
tsja als je daar net met je pubertijd zit 16/17![]()
Dat is zijn eigen schuld danquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gedrag. en je hebt een slechte invloed op Hugo
Die is er zo vááák.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij post ik de laatste dagen wel normaal, behalve als hermandeperman er is
Das pas toeren makenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:37 schreef BaraCuda het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=9072236535251471450&q=gsx
Smart met 1000cc GSX -R motor erin![]()
Ja man te gaaf gewoon dat geluid alleen alquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:40 schreef M5 het volgende:
[..]
Das pas toeren maken
maar je bent nog steeds aan het zoeken naar motorfiets crap eeh?![]()
TMFquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:42 schreef BoJo het volgende:
wat is dat voor een kut nummer op tmf, over 1 of andere kut konijn met een stront kut schijt vlieg![]()
![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:42 schreef BoJo het volgende:
wat is dat voor een kut nummer op tmf, over 1 of andere kut konijn met een stront kut schijt vlieg![]()
![]()
verschrikkelijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Inderdaad
Zeker weer net zo'n blije rommel als Schnappi en die kutkikker.
Ik ga ook geen liedje zingen als ik een vlieg op mijn neus hebquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:43 schreef Alfisti het volgende:
"lief klein konijntje had een vliegje op zijn neuuuuuuuuuuuuuuus"
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:43 schreef Alfisti het volgende:
"lief klein konijntje had een vliegje op zijn neuuuuuuuuuuuuuuus"
"lief klein ijskonijntje had een vliegje op d'r neuuuuuuuuuuuuuuus"quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga ook geen liedje zingen als ik een vlieg op mijn neus heb
Patrick Kickenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:42 schreef BoJo het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |