vast wel.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:11 schreef dolle_hond het volgende:
wordt dit leuk?
♪ if we all give a little ♪quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
over hoe gelikt kun je een inzending in elkaar zetten en toch floppen
en die tekst
Niet moeilijk. Een van die zangers zit ook in Alcazar van "Crying in the Discotheque".quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:12 schreef -Wolf- het volgende:
oh wat is dit gay
Als originaliteit een criteria zou zijn, zou de Eurovisie Songfestival dit jaar heel weinig deelnemers kennen. Ik vind dit veel beter dan wat ik afgelopen donderdag allemaal heb gehoord.quote:
Die dudes zijn eng bedoel je...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
♪ if we all give a little ♪
die hele witte dame is ene beetje eng![]()
het zijn ingevlogen allochtonenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:12 schreef schatje het volgende:
Ze hebben ook allochtonen in Zwitserland![]()
.
Dat was inderdaad erg leuk en dan heb ik het niet over de muziek.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vond de 'cool vibes, why don't you kill me?' leuker
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Maandag naar de tandarts... het glazuur is eraf
voor het contrastquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:13 schreef -Wolf- het volgende:
waarom is het SF altijd doorspekt met waardeloze acts?
Niet erg slecht inderdaad, maar echt om te zeggen dit wordt de beste act. Neequote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet niet wat ik ervan moet denken, niet erg slecht in ieder geval. (deuntje)
Hopelijk wordt het beterquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet erg slecht inderdaad, maar echt om te zeggen dit wordt de beste act. Nee
deze waren rechtstreeks geplaatstquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:13 schreef Heero87 het volgende:
Bah. En voor zoiets mag Kate dan niet meedoen.
Om de landen die niet mee mochten doen te troosten..quote:
jaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:14 schreef parselmouth het volgende:
OMG, o-zone?! Dat is die van roma-roma-hey?
Arsenium doet het nu helemaal solo. Hij gaat verder waar O-Zone ophield. Check z'n "Love Me Love Me" van vorig jaar maar eens.quote:
geen ideequote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:15 schreef Bruce117 het volgende:
WTF is dit nou weer.
Behalve dan een portie siliconen
push-up.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:15 schreef Bruce117 het volgende:
WTF is dit nou weer.
Behalve dan een portie siliconen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |