Ik moest even hardop lachenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:30 schreef Heero87 het volgende:
En het voorstel om een neutrale jury (uit bv. Amerika) te laten beslissen
De jury kwam op precies dezelfde uitslag uit, behalve Turkije. Want Turkije had een slecht nummer, maar in de West-Europese staten wonen nou eenmaal veel Turken.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:43 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Hmm... dat is jouw mening. Ik ben ervan overtuigd dat het liedje echt wel een kanshebber was in normale omstandigheden. Dat bewijzen de charts ook duidelijk, want niet alleen in België, maar ook in heel wat andere landen (waaronder Griekenland) staat ze nu al in de top-vijf.
Ik ga echt niet zeggen dat ze niet had moeten winnen, maar gezien de andere finalisten had een plek in de finale zeker verdiend geweest.
Frankrijk, Duitsland, UK en Spanje doen enkel mee omdat ze altijd rechtstreeks geplaatst zijn omdat ze zo groot zijn en veel geld steken in het festival. Moesten ze die rechtstreekse plek niet hebben gehad, dan hadden ze véél minder meegedaan de afgelopen jaren, want die vier doen het tegenwoordig vaak ontzettend slecht op Eurosong.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
De jury kwam op precies dezelfde uitslag uit, behalve Turkije. Want Turkije had een slecht nummer, maar in de West-Europese staten wonen nou eenmaal veel Turken.
Ik ben het trouwens niet echt eens met dat oost/west-verhaal. Alle Zuid-Europese staten doen mee (behalve Italië, maar die doet sowieso niet mee), en alle grote West-Europese staten doen mee. De enige die niet meedoet zo langzamerhand zijn Nederland en België. En die hadden ook gewoon slechte nummers.
Ja, dat is toch veel oneerlijker. Iedereen zit Oost-Europa te bashen, terwijl deze 4 landen zich niet eens hoeven te kwalificeren. We zouden deze landen moeten bashenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:17 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Frankrijk, Duitsland, UK en Spanje doen enkel mee omdat ze altijd rechtstreeks geplaatst zijn omdat ze zo groot zijn en veel geld steken in het festival. Moesten ze die rechtstreekse plek niet hebben gehad, dan hadden ze véél minder meegedaan de afgelopen jaren, want die vier doen het tegenwoordig vaak ontzettend slecht op Eurosong.![]()
Vooropgesteld: het is niet eerlijk dat de landen met de grootste portemonnee zich niet hoeven te kwalificeren.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:20 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, dat is toch veel oneerlijker. Iedereen zit Oost-Europa te bashen, terwijl deze 4 landen zich niet eens hoeven te kwalificeren. We zouden deze landen moeten bashen
Vorig jaar zijn ze keurig laatste gewordenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:20 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, dat is toch veel oneerlijker. Iedereen zit Oost-Europa te bashen, terwijl deze 4 landen zich niet eens hoeven te kwalificeren. We zouden deze landen moeten bashen
Tornero!!!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:55 schreef Heero87 het volgende:
Ik tip vanavond trouwens op Roemenië, al heeft het wel het nadeel dat het rechtstreeks in de finale stond en dus niet in de halve finale gestaan heeft
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:51 schreef Cheesecake het volgende:
Hadden we Jannes met 'Met Jou Naar Griekenland' maar gestuurd...Waren er iig nog stemmen uit Duitsland binnengekomen.
En daarna bij Paul de Leeuw over het Songfestivalquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:03 schreef Bruce117 het volgende:
Donderdag niets van gezien, maar vanavond toch maar weer eens gaan kijken.
Kan toch wel leuk zijn.
Zijn wel kanshebbers naar mijn mening.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb gisteren dat liedje van Litouwen gehoord op de radio !
Wel geinig ja![]()
Vanochtend hoorde ik op de radio dat Finland grote kans heeft.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zijn wel kanshebbers naar mijn mening.
Jij luistert wat af hè, op de radio.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vanochtend hoorde ik op de radio dat Finland grote kans heeft.
Ik hoop van niet![]()
Hij bedoelt dat je veel naar de radio luistertquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Radio2 is de hele week met Songfestival bezig, die zijn daar !!
Hoezo luister ik wat af![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |