Vooropgesteld: het is niet eerlijk dat de landen met de grootste portemonnee zich niet hoeven te kwalificeren.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:20 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, dat is toch veel oneerlijker. Iedereen zit Oost-Europa te bashen, terwijl deze 4 landen zich niet eens hoeven te kwalificeren. We zouden deze landen moeten bashen
Vorig jaar zijn ze keurig laatste gewordenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:20 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, dat is toch veel oneerlijker. Iedereen zit Oost-Europa te bashen, terwijl deze 4 landen zich niet eens hoeven te kwalificeren. We zouden deze landen moeten bashen
Tornero!!!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:55 schreef Heero87 het volgende:
Ik tip vanavond trouwens op Roemenië, al heeft het wel het nadeel dat het rechtstreeks in de finale stond en dus niet in de halve finale gestaan heeft
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:51 schreef Cheesecake het volgende:
Hadden we Jannes met 'Met Jou Naar Griekenland' maar gestuurd...Waren er iig nog stemmen uit Duitsland binnengekomen.
En daarna bij Paul de Leeuw over het Songfestivalquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:03 schreef Bruce117 het volgende:
Donderdag niets van gezien, maar vanavond toch maar weer eens gaan kijken.
Kan toch wel leuk zijn.
Zijn wel kanshebbers naar mijn mening.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb gisteren dat liedje van Litouwen gehoord op de radio !
Wel geinig ja![]()
Vanochtend hoorde ik op de radio dat Finland grote kans heeft.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zijn wel kanshebbers naar mijn mening.
Jij luistert wat af hè, op de radio.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vanochtend hoorde ik op de radio dat Finland grote kans heeft.
Ik hoop van niet![]()
Hij bedoelt dat je veel naar de radio luistertquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Radio2 is de hele week met Songfestival bezig, die zijn daar !!
Hoezo luister ik wat af![]()
Een gothic act zou inderdaad wel wat zijn. Beter dan de bekende braafheid. Let's rock!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:45 schreef TheVulture het volgende:
Misschien in de aanloop naar de finale van vanavond alvast een beetje brainstormen over de deelnemers van NL voor volgend jaar... ik pleit voor een interne selectie... mijn voorkeuren zijn Within Temptation, The Sheer, Relax of Intwine. Vooral WI zou wel eens de brug voor ons kunnen zijn naar Oost-Europa met hun gothic-rock
Hadden we de Vengaboys nog maar, die hadden zeker hoge ogen gegooidquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:45 schreef TheVulture het volgende:
Misschien in de aanloop naar de finale van vanavond alvast een beetje brainstormen over de deelnemers van NL voor volgend jaar... ik pleit voor een interne selectie... mijn voorkeuren zijn Within Temptation, The Sheer, Relax of Intwine. Vooral WI zou wel eens de brug voor ons kunnen zijn naar Oost-Europa met hun gothic-rock
Luv!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hadden we de Vengaboys nog maar, die hadden zeker hoge ogen gegooid
Elize... maar het is toch een live programma?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Luv, De Toppers, Chipz, Elize....daar moet je het zoeken
Is me nooit opgevallenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:05 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Elize... maar het is toch een live programma?![]()
Denkfout, denk ik. Het gaat om de act, niet het liedjequote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:06 schreef Gert het volgende:
Eerst maar eens een professional (!) een mooi liedje laten schrijven, volgend jaar.
Daar win je het niet meequote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:06 schreef Gert het volgende:
Eerst maar eens een professional (!) een mooi liedje laten schrijven, volgend jaar.
Daarom moet het roer juist omquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:08 schreef amaranta het volgende:
nederland blijft toch maar aanfluitingen stuen
nee precies. ik vind het een geniaal arrogant nummer.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat nummer van IJsland was zo slecht nog niet... ze heeft alleen met haar gedrag/act haar eigen kansen om zeep geholpen
noujaa... weet niet. die man met die opera dinges is ook door.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:07 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Denkfout, denk ik. Het gaat om de act, niet het liedje
Nee, een bewust keuze.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:07 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Denkfout, denk ik. Het gaat om de act, niet het liedje
"We are the losers of Eurovision"quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:20 schreef Bruce117 het volgende:
Kunnen we volgend jaar de grootste losers van Idols niet gewoon sturen, dan heeft europa in ieder geval nog een leuke avond
Jerney K?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:20 schreef Bruce117 het volgende:
Kunnen we volgend jaar de grootste losers van Idols niet gewoon sturen, dan heeft europa in ieder geval nog een leuke avond
Rusland is niet zo goed hoor.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:15 schreef Torio het volgende:
Ik denk:
1. Griekenland
2. Roemenie
3. Zweden
4. Rusland
5. Bosnia Herzegovina
Ik hoop:
1. Israel
2. Roemenie
3. Macedonie
4. Oekraine
5. Rusland
maar ik zit er vrijwel altijd ontzettend naast
Dat snap ik ook niet, die gozer wordt zo opgehemeld maar ik vind het nou geen echte kneiter van een lied, zelfde geldt voor Oekraine... dat is ook maar een middelmatig nummer... zou jammer zijn als een van die twee zou winnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |