Linkje?quote:Op maandag 22 mei 2006 19:39 schreef Stofje het volgende:
Breetaahaa. Ik had vorig jaar nog de intentie om dé Breda-site te maken. Die Breda-site is er nu, maar om nou te zeggen dat ie veel views trekt, nah.
Dat was een nepmeet!quote:Op maandag 22 mei 2006 19:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Vorige week zaterdag was er een Breda meet, maar jij wilde niet komen.
Precies, ik wist er ook niets vanquote:Op maandag 22 mei 2006 19:42 schreef veldmuis het volgende:
Dat was een nepmeet!
Woont die Fotoboekslet ook hier?quote:Op maandag 22 mei 2006 19:49 schreef pussydeluxe het volgende:
Nep? Stofje was er. Ik was er. MoChe en Purplerose waren er.
Bij een reguliere avond uitgaan als vrijgezelle man is Walk About goed te doen.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:53 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
wat is volgens jullie de leukste kroeg in breda?
Kijk, je begint meer en meer een favoriete user te worden. Een man met mensenkennis. Hij woont overigens niet hier. Bredanaars zijn over het algemeen namelijk sympathiek en intelligent.quote:
Hm. De Speeltuin kom ik regelmatig, Bruine Pij ook...quote:Op maandag 22 mei 2006 19:53 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
Ik plaats ook wel eens kwaliteitsposts.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:02 schreef Stofje het volgende:
Kijk, je begint meer en meer een favoriete user te worden. Een man met mensenkennis. Hij woont overigens niet hier. Bredanaars zijn over het algemeen namelijk sympathiek en intelligent.
Steekwoorden:quote:Op maandag 22 mei 2006 20:19 schreef Aurelium het volgende:
Ik ging altijd naar cafe dikke vroeger
En dan in happy hour jezelf helemaal naar de ziekte zuipen omdat het bier dan 1 euro was.
Maarja, dat doe ik in utrecht nu nog steeds
5 x waar, maar was daarom niet minder leukquote:Op maandag 22 mei 2006 20:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Steekwoorden:
Paupers
Kakkers
Hockeyhoeren
Mongolen
okay, en bier
doe mij maar Bruxxelesquote:Op maandag 22 mei 2006 19:53 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
Och, de helft van de line-up kwam niet eens uit Breda volgens mijquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:29 schreef timmeeeh het volgende:
Maar met betrekking tot die Breda meet hè? Nooit in een Breda adoratie topic gesignaleerd zijn en dan een Breda meet organiseren?Dat kan eigenlijk niet hee.
Ja, dat argument wilde ik ook nog aandragen. Maar ik woon zelf in Tilburg, dus dat zou een beetje hypocriet zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, de helft van de line-up kwam niet eens uit Breda volgens mij.
Hmm... Ja, goed punt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:09 schreef timmeeeh het volgende:
Ja, dat argument wilde ik ook nog aandragen. Maar ik woon zelf in Tilburg, dus dat zou een beetje hypocriet zijn.
We gaan het binnenkort een keertje overdoenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:29 schreef timmeeeh het volgende:
Maar met betrekking tot die Breda meet hè? Nooit in een Breda adoratie topic gesignaleerd zijn en dan een Breda meet organiseren?Dat kan eigenlijk niet hee.
Henkie Telefoon is nu Barman bij de Buurmanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:27 schreef timmeeeh het volgende:
Vroeger ging ik altijd op vrijdagmiddag naar De Buurman. Bier voor 1 gulden tussen 4 en 5En de rest van de middag fl. 1,75. Toen ik wat ouder werd (15/16) ging ik naar 't Zottekot. Daar was het bier ook goedkoop op vrijdagmiddag en op zaterdag was het van 21.30 tot 22.30 happy hour
wat is Quick Lunchquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:56 schreef nomen_nescio het volgende:
Goeiesmiddags op deze grijze dag in Breda!
Zo even een heerlijk broodje van de Quick Luch erbij en tijd voor Fok!![]()
Catering / broodjes tent aan de Mijkenbroekquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:55 schreef KeessieX het volgende:
[..]
wat is Quick Lunchklinkt goed, ik heb me nog eens gezondigd aan de Mac daarnet,
goeie shit die mannenburger![]()
Maar nu is het bier niet meer 1 guldenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:47 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
Henkie Telefoon is nu Barman bij de Buurman
Die goede oude tijd komt nooit meer terugquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:09 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Maar nu is het bier niet meer 1 gulden
Dronk jij ook altijd bier voor 1 gulden bij de buurman toen je 15 was?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:10 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Die goede oude tijd komt nooit meer terug![]()
Jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:20 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Dronk jij ook altijd bier voor 1 gulden bij de buurman toen je 15 was?
Heb het gehoord ja, niet meer meegemaakt gelukkig. Had het er toen altijd nog prima naar m'n zin iigquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:52 schreef Henk_Telefoon het volgende:
de Bushalte .. daar heb ik mijn eerste echte vriendin leren kennen.. op een gegeven moment kwam er wel heel erg veel "fout" volk hoor daar ..
Da's goedkoper dan bij de Vulling dan!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:27 schreef Henk_Telefoon het volgende:
dat deed ik ook ja .. Helaas ben ik er nooit meer weggegaan en werk ik er nu als bijbaantje.. Overigens hebben we lekkere mixjes op donderdagavond en vrijdagmiddag voor 2 euro
.. Bier is 1,30 op deze dagen
Maar de Vulling heeft een terras en pinda's.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:26 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Da's goedkoper dan bij de Vulling dan!!
Tof!
Ja idd! En Palm is er ook niet al te duurquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:41 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Maar de Vulling heeft een terras en pinda's.![]()
en Hoegaarden kost 1,70.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja idd! En Palm is er ook niet al te duur.
volgens mij 1,70.quote:
Nou, aangezien het op 4 juni is, en ik de 6e en 7e tentamens heb, zal ik dit jaar niet aanwezig zijn...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:15 schreef veldmuis het volgende:
Ik weet het niet.
Even een belangrijke toffe vraag/mededeling:
Over een week of 2 is er weer een Dancetour op het Chasséveld! Wie gaat er?.
http://www.dancetour.nl/.
volgens mij 1,75.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |