Op de foto wel, lijkt me...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:27 schreef Charmian het volgende:
hij leeft nog wel?
Maar natuurlijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:56 schreef DaisyDuke het volgende:
popa chubby?
bedoel je Zanger Bob ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ken iemand die er echt exact zo uit ziet. Behalve die tattoo's dan. Dat joch is namelijk 6 jaar oud![]()
Nee, maar 't had een broertje kunnen zijn. Maar dat joch lijkt dus ook echt gewoon sprekend op 'm. Ondanks de tig jaren leeftijdsverschil. Best eng eigenlijkquote:
Yep. En kleine Dennis loert lekker mee....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:08 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Dikke Dennis!
Siegfried +1quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:11 schreef Siegfried het volgende:
Schoppen Aas - Peter Pan Speedrock
ooooooooooooowjah... had t kunnen weten, daar is hier ergens nog een topic over geloof ik... dat ze op Lowlands moeten komen omdat 'ie reuma heeft en dan kunnen ze stoppen met optreden... zoiets...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:16 schreef DaisyDuke het volgende:
reuma toch?
Klopt, ik had wellicht iets duidelijkere vraagstelling moeten kiezen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:17 schreef Skanqua het volgende:
[..]
ooooooooooooowjah... had t kunnen weten, daar is hier ergens nog een topic over geloof ik... dat ze op Lowlands moeten komen omdat 'ie reuma heeft en dan kunnen ze stoppen met optreden... zoiets...
Neuh, kwartje valt een beetje traag vanavond...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:18 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Klopt, ik had wellicht iets duidelijkere vraagstelling moeten kiezen.
My bad
Skanqua +1quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:25 schreef Skanqua het volgende:
Raymond van het Groenewoud
Wat een snelheid vandaag joh!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:36 schreef Flibble het volgende:
Blondie - Maria
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |