Oh... Nou... Dan zal het wel weer aan mij liggenquote:
Studie--> fotografie.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:45 schreef SEMTEX het volgende:
Waarom niet? Als ik alleen met mijn partner ben, wel. Hij kent toch al elke plek op mijn lichaam, dus als het warm genoeg is, loop ik naakt
Ontopic, eigenlijk nooit naakt, altijd boxer.quote:''Damn Woman, U fine!''
Vooral leker als het buiten min 7 vriestquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:47 schreef murp het volgende:
naakt slapen... ook heerlijk
Wat voor scheten laat jij in hemelsnaam?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 07:40 schreef ASroma het volgende:
als je dan een scheet laat, heb je gelijk een remspoor in je bank of in je laken..........nee dan trek ik toch ff een boxer aan![]()
van die heerlijk natte windenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:54 schreef Syytön het volgende:
[..]
Wat voor scheten laat jij in hemelsnaam?![]()
als het binnen maar warm isquote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:03 schreef Slappy het volgende:
[..]
Vooral leker als het buiten min 7 vriest![]()
Dat meen je niet hoop ik ?quote:Op zondag 21 mei 2006 00:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Sinds dat we klachten van de buren kregen, mag ik niet meer naakt lopen.
hoezo?quote:
Ik vraag me ook af hoe zoiets gaat.. Kwamen ze aan je deur, of stuurden ze een brief?quote:Op zondag 21 mei 2006 02:28 schreef Bluezz het volgende:
Nou 'klachten' van de buren
Hoe ging dat dan bijv.
Mensen zijn geen dieren?quote:Op zondag 21 mei 2006 16:56 schreef Ace1 het volgende:
.. en als ik naakt slaap voel ik mij net een dier ofzo, niet relaxt.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:01 schreef es70 het volgende:
Toen ik op 10 hoog in een flat woonde liep ik wel regelmatig in mijn blootje rond, maar er was dan ook niemand die daar kon binnengluren...
quote:Op maandag 22 mei 2006 10:05 schreef RetepV het volgende:
Vroeger heeft mijn oma mij in een stomme bui ooit gevraagd: 'wat wil je later worden, jongen?'. Toen zei ik: 'papa!'. En mijn oma moest natuurlijk doorvragen: 'waarom dan?'. Ik: 'omdat ik dan zonder pyama in bed mag liggen!'. Mijn oma:. Mijn moeder:
. Ik:
.
Wat niet weet, wat niet deert, in dat gevalquote:
Dat heb ik ook!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:30 schreef DarkElf het volgende:
Ja en ik ben dus zo'n suffe die zich bedenkt met naakt slapen dat als er brand komt je dan naakt je huis uit moet
eniewee, naaktlopen doe ik alleen als ik bezig ben met gaan douchen, of na het douchen. Ik ben wel een notoire t-shirt en slip loper.
-1 onorigineel.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:36 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ik zou mezelf geen dier noemen nee maar als ik jou ondertitel zie begrijp ik je antwoord.
op zich, als je zo para bent dan kan je toch geen fijn leven hebbenquote:Op maandag 22 mei 2006 12:07 schreef ennuik het volgende:
[..]
Dat heb ik ook!Ook de gedachte "Als er nu ineens een inbreker in de kamer staat, wil ik wel iets aanhebben!" komt zo nu en dan bij me op! Voor mij ook slip / boxer en t-shirt(je)!
Bovendien hebben we in dit apartement nog geen gordijnen en behoorlijk veel inkijk. Mijn buurman trekt zich er niets van aan, die doet altijd leuke dansjes, naakt, met de gordijnen open en licht aan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |