quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:28 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik zie al dat de questions and answers al een en ander vertellen
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:54 schreef bwt het volgende:
Is inderdaad zo dat de motor makers heeeel veeel techniek klaar op de plank hebben liggen maar nog niet toepassen omdat de "markt" er niet om vraagt. En er zijn ook maar weinig merken die het er toch door duwen en al standaar leveren. (zie BMW met de ABS en nu Yamaha met dat schakelen)
Het is echt de "markt" die terug houdend reageert op innovaties. Kijk naar hoelang het heeft geduurd voordat de injectie ingevoerd werd. Nu met de "verplichte" katalisator moet het wel vanwege de motormanagement.
Je vergeet weer iets bwtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:44 schreef bwt het volgende:
zo, jij hebt je middagje dus ook weer zinnig doorgebracht.
patsertje heeft dus een auto van de dealer om zeep geholpen
Ik heb ook niet anders beweertquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen onder zeer gecontroleerde omstandigheden kan een geoefende rijder beter remmen dan een ABS systeem.
En als er bij die geoefende diehard er een onverwachte situatie is, zoals een kind dat ineens oversteekt o.i.d. remt hij zich ook nog onderuit. (mits hij geen gas bijgeeft)
ABS zou op iedere motor moeten zitten.![]()
Mijn oude Beemer had het ook, en dan nog ic.m. bekrachtigde remmen.
Màn wat een mooi systeem was dat, sowiezo heeft BMW magnifieke remmen.![]()
Je had zijn gezicht moeten zienquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:01 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
die zal zich lullig hebben gevoeld![]()
ja ja ja, ik weet hetquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:23 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je vergeet weer iets bwt
[..]
Ik heb ook niet anders beweert
Dat conservatieve onder de motorrijders komt omdat motorrijders vaak rijden vanwege het motorrijden (woordrijm). In tegenstelling tot koekblikkers en BMW rijders die hun motorvoertuig zien als iets zien om van A naar B te gaan. Als je gaat kijken in de autoracewereld of de mensen die voor de hobby op het circuit rijden met een auto merk je ook vaak dat bepaalde electronische hulpmiddelen uitgezet worden. Tenminste ... dat zag ik bij Top Gear
Woon je naast de Matrixxx of klinkt het gewoon keihardquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:44 schreef bwt het volgende:
en ik maar denken - waar komen die disco dreunen toch vandaan![]()
is't vandaag emporium festival![]()
![]()
In de F1 zijn een hoop snufjes juist verboden omdat ze beter werkten dan de rijder kon rijden.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:23 schreef hicham het volgende:
Als je gaat kijken in de autoracewereld of de mensen die voor de hobby op het circuit rijden met een auto merk je ook vaak dat bepaalde electronische hulpmiddelen uitgezet worden. Tenminste ... dat zag ik bij Top Gear
Dat kan vervelend zijn als je straks gaat slapenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:09 schreef bwt het volgende:
Normaal is mijn hardloop rondje (5 KM) om dat terein heen.![]()
hemelsbreed is 't dus maar een klein eindje, en het klink keihard omdat de wind deze kant op staat![]()
En alle posts die hierop volgden over de inzet en zin & onzin van technische-/elektronische hulpmiddelen; Volgens mij zit een 911 vol met electronica & techniek om de auto op de weg te houden. En toch is het iemand gelukt om 'm ernaast te krijgenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:50 schreef richardgie het volgende:
Zit net een stukje in moto73 te lezen over Yamaha's laatste vinding,en wel het schakelen zonder koppeling.Yamaha heeft iets uitgevonden voor normale productie motoren waarbij je kan schakelen d.m.v een knopje op je stuur,of door een tikje tegen het nog wel aanwezige
schakelpedaal.Lijkt mij best eng rijden,vooral bij een noodstop,omdat je dan als "conventioneel"motorrijder zeg maar ineens in het luchtledige zit te graaien
als je je koppeling in wil trekken.Het hele zaakje is ook nog leverbaar met ABS,tot op heden alleen nog op Yamaha's vlaggenschip en wel de FJR 1300 met de toevoeging AS,maar zal me niks verbazen als er tzt op andere motoren ook zo iets verschijnd
.
Mischien kijken ze wel naar het eurovisiesongfestival of naar een zojuist opgehaalde FJRquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
't Is hier best rustig voor een zaterdagavond![]()
Thx, wij hebben Nijmegen wel gehaald in de stromende regen, de kamikaze koekblikkers hebben we kunnen ontwijkenquote:
Ik ben ook niet vies van een vette hap maar vind dat je toch wel een curieuse smaak hebt kwa sauzen combi'squote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat kan vervelend zijn als je straks gaat slapen
Ik had net ook hardgelopen, naar huis vanaf de Snackbar omdat het begon te regenen.
Frietje Satesaus + Mayonaise, Kipcorn + Curry, Milkshake Aardbeien![]()
Ik behandel alles & iedereen als individu, zo ook mijn etenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik ben ook niet vies van een vette hap maar vind dat je toch wel een curieuse smaak hebt kwa sauzen combi's
Ja maar volgens mij kan je de mayo beter schrappen en de curry vervangen door mayo of appelmoesquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik behandel alles & iedereen als individu, zo ook mijn eten![]()
Eerst het frietje naar binnen werken, dan de snack en dan de milkshake
Lijkt me hier niet op zitten dan, defect of uit.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:32 schreef Rib-i het volgende:
En alle posts die hierop volgden over de inzet en zin & onzin van technische-/elektronische hulpmiddelen; Volgens mij zit een 911 vol met electronica & techniek om de auto op de weg te houden. En toch is het iemand gelukt om 'm ernaast te krijgen![]()
* Rib-i denkt aan de reclame:quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij kan je de mayo beter schrappen en de curry vervangen door mayo of appelmoes
Dit was zo knullig, bijna zieligquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lijkt me hier niet op zitten dan, defect of uit.![]()
Het is wel bekend dat de 911 een kundig baasje verlangt qua bochtenwerk.
Door de motor achterin is het ding nogal overstuurt, en verlangt een stevige voet gas bocht uit.
Anders keil je al snel over je as achterom.
Maar ja, dit was rechtuit.![]()
![]()
Wat zou zoiets kostenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:58 schreef Worldbeater het volgende:
Hier hebben we het pas over gehad.![]()
Damn, iemand is mij voor.![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
* Rib-i denkt aan de reclame:
-
Jij ook altijd met je appelmoes!
-
Tandwiel voor & achter vervangenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk de eerste keer wel iets van 600~800 euro.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |