quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:40 schreef Worldbeater het volgende:
Tering, ik maak de post open, zit mijn ontslagbrief erbij.
Is dat goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:![]()
![]()
Kloptquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:32 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk dan eerder voor en Buell gaan.Hebben ook een Harley blok,maar rijden net iets sportiever.
Zoals die bij jou in je icoon staat te draaien is wel een heel mooi dingquote:
Poserquote:
Had tijd zat om het te doen, vond het alleen zielig voor julliequote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:02 schreef bwt het volgende:
Gelukkig zijn er nog anderen die hem tegenhouden om 5 op een rij te halen
Die van mijn icoon is de XB12ss ligtning, das de grotre, daar pas ik op.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:32 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zoals die bij jou in je icoon staat te draaien is wel een heel mooi ding![]()
Heeft ook een transparante tank geloof ik he?
quote:
Is ook lastig om bij zo'n motorblok van Harley Davidson er fatsoenlijk een motorfiets omheen te vouwen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:12 schreef -XX- het volgende:
Ik vind die Buell maar een vreemde vorm hebben![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:47 schreef Worldbeater het volgende:
Dr. Phil toch.![]()
Ik hoef jou toch niets uit te leggen...
Sommige vrouwen moet je een beetje "pamperen", vertroetelen, ondersteunen.
Misschien ging ze wel gewoon met ruzie van huis, en had ze het daarom gewoon even moeilijk on the job.![]()
Een helder gesprek brengt ook vaak licht in de zaak.
Andere opties zijn slecht samenwerken, veel stress ~burn out etc.
Janken op je werk is als kogels ontwijken als bodyguard, unforgivable maar sommigen komen er met een sterk verhaal wel mee weg.quote:Leest leuk weg hoor al die meningen, maar het is wel een beetje kort door de bocht.![]()
Persoonlijke aanval vind ik altijd leuk (dat weet je) verdiep het eens zou ik zeggen.quote:Anyway, ik ben er niet bij, en ken haar ook niet.En ws wil ik haar niet kennen ook.
WB vind wel dat veel mensen alleen aan zichzelf denken, en ook nog eens klagen dat anderen dat doen..onbegrip etc.
Het komt dan ook uit de fabrieken van Harley.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:12 schreef -XX- het volgende:
Ik vind die Buell maar een vreemde vorm hebben![]()
Pic?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:50 schreef hollander172 het volgende:
Je zou trouwens bijna zeggen dat je haar kent, please admit you don't.![]()
Erik Buell is heel wat jaartjes zelfstandig geweest voordat Harley Davidson zijn bedrijf kocht.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:56 schreef hollander172 het volgende:
Het komt dan ook uit de fabrieken van Harley.
Scheelt wel in gyroscopisch effectquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.Ik weet trouwens niet of een Wave nou veel geiler is dan de ringschijf die er ori op zit.
![]()
Jij rijdt Buell?quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:15 schreef BazzieK het volgende:
Ga maar eens slapen, over een paar uur vaders nieuwe motor ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |