Het is toch een 1100-Blok met 32K Kmquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:27 schreef Worldbeater het volgende:
Bijgelezen tot...![]()
[..]
Die staat dus ook al -dat ik hem zag- 1.5 jaar te koop. Wat idd niet zo raar is.
Vrouwen die janken moeten serieus genomen worden, zoietsquote:.. Lars... zou die collega niet een ander probleem hebben denk je?![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:35 schreef Rib-i het volgende:
Vrouwen die janken moeten serieus genomen worden, zoiets![]()
![]()
Dr. Phil toch.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:16 schreef hollander172 het volgende:Zoals?
Als ze d'r zin niet krijgt gaat ze huilie doen, meer zie ik er eigenlijk niet in.
Leest leuk weg hoor al die meningen, maar het is wel een beetje kort door de bocht.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:43 schreef hollander172 het volgende:Geef ze een reden zoals ik al eerder aangaf.
Teringjantje, is het alweer zo laat, ik schuif net aan.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:29 schreef richardgie het volgende:
richardgie is ook weer terug van z'n gebarbeknoeiNadeel:richard heeft en gruwelijke hekel aan wachten op z'n eten
.Voordeel:het barbeknoeien werd gedaan,nog een voordeel:er was ook beenham
.Heb me daar maar aan klem zitten te vreten.Hoefde je niet op te wachten ook
.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Nou zeg, na 281 deeltjes meeposten vind ik het onderhand tijd dat jij meer smilies gebruikt
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dr. Phil toch.![]()
Ik hoef jou toch niets uit te leggen...
Sommige vrouwen moet je een beetje "pamperen", vertroetelen, ondersteunen.
Misschien ging ze wel gewoon met ruzie van huis, en had ze het daarom gewoon even moeilijk on the job.![]()
Een helder gesprek brengt ook vaak licht in de zaak.
Andere opties zijn slecht samenwerken, veel stress ~burn out etc.
[..]
Leest leuk weg hoor al die meningen, maar het is wel een beetje kort door de bocht.![]()
Anyway, ik ben er niet bij, en ken haar ook niet.En ws wil ik haar niet kennen ook.
WB vind wel dat veel mensen alleen aan zichzelf denken, en ook nog eens klagen dat anderen dat doen..onbegrip etc.
[..]
Teringjantje, is het alweer zo laat, ik schuif net aan.![]()
Lolquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:20 schreef richardgie het volgende:
[..]
Vooral om iemand mee achterop te nemen![]()
.
Ik zou persoonlijk dan eerder voor en Buell gaan.Hebben ook een Harley blok,maar rijden net iets sportieverquote:
zoals dat linkje van rib-iquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:32 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk dan eerder voor en Buell gaan.Hebben ook een Harley blok,maar rijden net iets sportiever.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:55 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Klik
Ik ga straks huilen, mischien krijg ik 'm dan![]()
Ik weet trouwens niet of een Wave nou veel geiler is dan de ringschijf die er ori op zit.
![]()
Dat je dat niet eerder gedaan hebt zegquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:10 schreef bwt het volgende:
zo, en nu eindelijk dat schakelpookje halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |