De meenemer op het achterwiel moet vervangen worden, dat lijkt mij een prijzig CNC gefreest dingetje.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:14 schreef Rib-i het volgende:
Tandwiel voor & achter vervangen
Riem
Asbus (ofzoiets) vervangen
Dat was het zo ongeveer wel toch?
Het nieuwe tandwiel kan je toch tussen de bouten schroeven?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De meenemer op het achterwiel moet vervangen worden, dat lijkt mij een prijzig CNC gefreest dingetje.
Het motorzaakje zal ze per stuk inkopen, en een redelijke prijs voor hunzelf in de montage calculeren.
[afbeelding]
Koop dan liever af en toe een nieuwe kettingsetquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tandwiel voor & achter vervangen
Riem
Asbus (ofzoiets) vervangen
Dat was het zo ongeveer wel toch?
Steven Seagal is kicking some ass @ Veronica
ik heb bij mijn motor pas de dempingsrubbers vervangenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De meenemer op het achterwiel moet vervangen worden, dat lijkt mij een prijzig CNC gefreest dingetje.
Het motorzaakje zal ze per stuk inkopen, en een redelijke prijs voor hunzelf in de montage calculeren.
[afbeelding]
krijg je dat tegenwoordig ook bij de snackbar:?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij kan je de mayo beter schrappen en de curry vervangen door mayo of appelmoes
je vergeet nog iets.....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
* Rib-i denkt aan de reclame:
-
Jij ook altijd met je appelmoes!
-
Bij een beetje fatsoenlijke snackbar kan je alles krijgenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
krijg je dat tegenwoordig ook bij de snackbar:?
[..]
je vergeet nog iets.....
-
KLEUTER!!!
-
en om ook maar mee te doen met het tv gebeuren, ik zit Tears of the sun te kijken![]()
Oh shit ja.. nouja dat is toch één grote gay-achtige klerezooiquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mischien kijken ze wel naar het eurovisiesongfestival of naar een zojuist opgehaalde FJR
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:33 schreef Roderick2085 het volgende:tijd om te pitten, morgen lekker uitslapen
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:33 schreef Roderick2085 het volgende:tijd om te pitten, morgen lekker uitslapen
Zit de auto SC weer eens dicht?quote:Op zondag 21 mei 2006 02:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Prachtig verslag PNG!Maar waarom in de MC? Komt dat niet veel beter tot zn recht in een eigen topic?
Heb alleen brb gelezen, wat stond er eerder dan?quote:Op zondag 21 mei 2006 02:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat PNG iets te passievol was
klik maar op zn posthistoriequote:Op zondag 21 mei 2006 02:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb alleen brb gelezen, wat stond er eerder dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |