Het staat zelf op de cd die je bij je iPod krijgt, toch?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
MS heeft geen extra afzet voor WMP te winnen zolang ze die in Windows gebundeld mogen blijven verkopen. Ja, er is een versie zonder WMP, maar die is even duur als de versie met WMP.
En het standaard compatible zijn met de iPod zal maar voor weinigen de reden zijn een Mac te kopen. Even gratis iTunes downloaden en het werkt ook in Windows.
Apple heeft ook weinig te winnen met het ondersteunen van WMP, ze willen dat je iTunes gebruikt, niet alleen vanwege de store maar ook omdat je dan in aanraking komt met Apple's software. En veel mensen vinden iTunes toch fijn werken, en dat is alleen maar positieve reclame..quote:MS heeft er dus in mijn ogen niets mee te winnen. En de iPod gebruikers missen ook weinig, goede software genoeg.
Dat is goed mogelijk. Maar ik download die dingen altijd, dan heb je gelijk de nieuwste versie.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het staat zelf op de cd die je bij je iPod krijgt, toch?
Het is een doorontwikkeling van Konqueror.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:49 schreef McCarthy het volgende:
heeft Apple safari zelf geprogrameerd of is het code in licentie?
Ik raak ook altijd in de war met geheugen. Maar dan ook echt elke keer. Ik zou niet eens weten wat ik in mijn pc heb.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:09 schreef Tijn het volgende:
Crap. Ik heb 1 GB extra RAM voor m'n laptop gekocht maar per ongeluk PC5300 en 533 MHz door elkaar gehaald. Dat laatste heb ik nu, maar dat eerste (wat 667 MHz is) moet ik hebben
Inderdaad. Nu maar hopen dat die zaak ook PC5300 geheugen heeft, want het wordt niet zo heel veel verkocht.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar ja, even ruilen dan maar he.
Waar heb je het vandaan? Internet?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu maar hopen dat die zaak ook PC5300 geheugen heeft, want het wordt niet zo heel veel verkocht.
Ja.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waar heb je het vandaan? Internet?
yep...werd al hier gemeld.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:16 schreef De_Hertog het volgende:
Ook mooi: de nieuwste Apple Store in New York
Klopt, maar nu zie je een paar mooie foto's van binnenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:43 schreef editor2 het volgende:
[..]
yep...werd al hier gemeld.
Vandaag heeft de bekende Appleinsider alias de luis in de pels website voor Apple al de eerste foto's kunnen plaatsen zo 8 uur voor de offciele opening.![]()
Het is minder gedoe, want ze hebben hetquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, dat is wel fijner, het is in ieder geval minder gedoe.
Die foto's die Hertogje al eerder poste zijn toch veel beter? Undercoverfoto's zijn voor watjes.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:55 schreef editor2 het volgende:
Er schijnt vanmorgen voor VIP's e.d. al een bezichtiging te zijn geweest getuige deze
undercover foto's.
Ik wil je nog wel eens horen als je een paar maanden met je Mac hebt gewerktquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:59 schreef Slarioux het volgende:
Te denigrerend over XP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |