Die bovenste heb ik ook, hij is echt knal oranje.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:57 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
Die bovenste is mooi, ik zat er ook aan te denken die te bestellen, maar is ie in het echt niet te Hup Holland?
Geen idee wat er nog aan invoerrechten bij gaan komen, maar dit incl verzenden: 238.45quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:59 schreef Diviuss het volgende:
Wat was je totaal prijs voor die drie producten? (inclusief invoerrechten enz)
Ja, in dollars inderdaad. Ik had op rond de 50 euro gegokt, blijkt nog wel redelijk in de buurt te komen ook dan.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:57 schreef Miguel het volgende:
invoerrechten en dan daarna nog BTW over het geheel normaal gesproken. (Kleding heb ik echter nog nooit besteld van buiten Europa)
Invoerrechten zijn afhankelijk van het product. Waarschijnlijk 12% (zelfde als bij voedingssupplementen) en dan nog 19% BTW over dat bedrag:
(238,45 x 1,12) x 1,19 = 317,80
Dus zo'n 63E aan invoerrechten en belastingen waarschijnlijk
Ik ging er hier vanuit dat de prijs die gaf incl. verzenden in dollars is
Abonnementje bij de Mac nemen misschien?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:09 schreef gent het volgende:
hoi,
Blijkbaar zijn Amerikanen toch brede mensen. Ik heb normaal een 32, dus heb ik braafjes een short in maat M besteld (31-33). Blijkt dat dus een ietsje te breed te zijn, het is zeker vergelijkbaar met een 34 schat ik... zit nu te twijfelen of ik het hou of verkoop
. Voor de rest past alles (polo & tshirt) perfect.
grtz
Als ik persé moet bestellen in de states laat ik het niet meer in Europa bezorgen tegenwoordig, maar ik heb vorige zomer nog lang lopen corresponderen met de belastingdienst over een bestelling vanuit de states naar Nederland (lees: pallet, letterlijk...quote:Op zondag 28 mei 2006 16:03 schreef Maravilla het volgende:
Ja, in dollars inderdaad. Ik had op rond de 50 euro gegokt, blijkt nog wel redelijk in de buurt te komen ook dan.
Foto?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:09 schreef gent het volgende:
hoi,
Blijkbaar zijn Amerikanen toch brede mensen. Ik heb normaal een 32, dus heb ik braafjes een short in maat M besteld (31-33). Blijkt dat dus een ietsje te breed te zijn, het is zeker vergelijkbaar met een 34 schat ik... zit nu te twijfelen of ik het hou of verkoop
. Voor de rest past alles (polo & tshirt) perfect.
grtz
Stuur dan even een mailtje. Ik(en meerdere hier) heb ik hier prima ervaringen mee.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:59 schreef Ace1 het volgende:
Heeft iemand hier al een x iets besteld?
http://www.brandsforu.nl/
Ik heb hier vorige week iets besteld en heb een mailtje gehad dat mijn tshirt vorige week dinsdag is verzonden.. maar ik hem hem nog steeds niet
Stuur gewoon even een email met je naam naar mij. Er is wat vertraging opgelopen met wat pakketen ivm hemelvaart. Alle pakketen zijn gister verstuurd!quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:59 schreef Ace1 het volgende:
Heeft iemand hier al een x iets besteld?
http://www.brandsforu.nl/
Ik heb hier vorige week iets besteld en heb een mailtje gehad dat mijn tshirt vorige week dinsdag is verzonden.. maar ik hem hem nog steeds niet
Ok geen probleem.. dan wacht ik gewoon nog even af.. Zal ie net morgen binnenkomen,, ben ik er de hele dag nietquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:41 schreef je_vader het volgende:
[..]
Stuur gewoon even een email met je naam naar mij. Er is wat vertraging opgelopen met wat pakketen ivm hemelvaart. Alle pakketen zijn gister verstuurd!
Heb je die broek al binnen? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de maat enzo, en hoe die er "in het echt" uitziet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:42 schreef Joncho het volgende:
Ben net even bij de makro langs gegaan en heb die blauwe polo gekocht... was nog niet zo bekend met abercrombie polo's maar hij zit als gegoten... nu pas merk je het verschil tussen v&d polo's en a&f
heb btw ook nog deze twee besteld op brandsforu.nl:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |