quote:
Op woensdag 24 mei 2006 19:55 schreef 400PK het volgende:Ik ben nog steeds in afwachting van mijn A&F pakketje. Deze staat al een dag of 4-5 bij de Douane en zij hebben abercrombie verzocht om een certificate of origin.
Iemand ervaring hiermee, hoe lang dit nog gaat duren?. Anders wordt het pakketje weer teruggezonden.
Iig nog even afwachten dus.
Hahah ik heb het zelfde gehad. Alleen mijn zending was $1000 waard.
Wat je moet doen is even bellen met de douane. Ze uit leggen dat A&F niet met zo een certificaat werkt. Laat ze met spoed contact opnemen met fedex in de US. Bel zelf even met A&F leg ze het probleem uit en laat hun direct contact opnemen met hun eigen Fedex contactpersoon. Die zal dan weer contact opnmenen met fedex nederland.
Zeg op de bluf tegen fedex nederland dat je contact al gehad hebt met A&F en dat op hun rissico het pakettje mag blijven liggen.
Wat je dan doen is jouw eigen bestelling helemaal uit specificeren. Zet achter elk artikel wat het is. Polo, broek of wat dan ook.
Laat fedex nederland dan jouw zending open maken en het controleren aan de hand van JOUW eigen gemaakte lijst. ONTHOUD goed dat je de namen van A&F artikelen aan houd. Anders snappen ze het hier in NL niet.
Zeg ook gewoon dat WAT er ook gebeurd die zending NIET retour gaat naar A&F.
heb helaas geen naam meer van de persoon bij fedex die ik gesproken heb. ALS het goed is weten ze overgens dat^A&F niet werkt met zo een certificaat.
Als je hulp nodig hebt moet je maar even mailen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group