Ja dat kloptquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:12 schreef Mark het volgende:
Volgens mij moet het dan nog altijd rockt zijn
Nu nog bij zijn optreden, uitvoering was niet slecht, maar het rockte voor geen meter.quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:54 schreef Dandelion het volgende:
[..]
tja zoals de TT al zegt... Alx Rocked weer!
Ikquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:50 schreef Zon het volgende:
Wie gaan er zondag allemaal?
Wrom nie?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:27 schreef Merel1808 het volgende:
Ik niet meer, moet iemand nog een kaartje?
Omdat ik niet overga dit jaar, door eigen luiheid, en mn ouders vonden dat ik dan dit maar over moest slaan..quote:
Concerten in het Goffertpark zijn meestal rond 23:00u afgelopen, no way dat ze zo laat beginnenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:19 schreef JimBob het volgende:
denk dat guns niet echt voor uur of 12 op het podium staat eigenlijk..
Van de 40.000 beschikbare kaarten.....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:58 schreef JosD. het volgende:
GNR gaat waarschijnlijk om ongeveer 20:00 uur spelen en er zullen ongeveer 15.000 man aanwezig zijn.
Lekker rustig toch?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:55 schreef Radagast2005 het volgende:
[..]
Van de 40.000 beschikbare kaarten.....
De kans is zeer groot dat ze zo laat beginnen. Axl Rose komt altijd te laat en betaald vervolgens de gemeente een koopsom om langer te mogen spelen. Kijk o.a. maar naar het concert van GNR in Rotterdam.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:34 schreef Mark het volgende:
[..]
Concerten in het Goffertpark zijn meestal rond 23:00u afgelopen, no way dat ze zo laat beginnen
Lul niet.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:16 schreef Anton het volgende:
Sterkte voor degenen die er naar toe zijn... Vorige week op Graspop was het best om te huilen. Een dikke en sjachrijnige Axl (nog erger dan vroeger), die vals zong en een band die wel goed kon spelen, maar toch het gevoel niet echt over kon brengen.
Haal alle cliche's maar weer tevoorschijn. Axl is zeker niet dik. En chagerijnig? Man, hij stond de hele tijd te lachen! Wat het zingen betreft, tja dat is nooit z'n sterkste kant geweest.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:16 schreef Anton het volgende:
Sterkte voor degenen die er naar toe zijn... Vorige week op Graspop was het best om te huilen. Een dikke en sjachrijnige Axl (nog erger dan vroeger), die vals zong en een band die wel goed kon spelen, maar toch het gevoel niet echt over kon brengen.
^ Yeah that.quote:Op maandag 3 juli 2006 02:36 schreef zjosken het volgende:
Ik kom d'r net vandaan, het was gewoon geweldig. Niet zeuren dat 't niet meer in de originele bezetting is, de nummers kwamen stuk voor stuk goed over en Axl krijste als vanouds...![]()
![]()
![]()
Dat vond ik zelf nog wel meevallen, ben erger gewendquote:Op maandag 3 juli 2006 03:45 schreef Sm0keZ het volgende:
Jammer dat het zo lang moest duren voordat Guns n Roses eindelijk begon, maar het was het wachten wel waard. Blood Simple speelde trouwens ook erg lekker!
Bloodsimple, Stonesour (ook heel vet trouwens) Alice in Chains en GnR. Niet verkeerdquote:Op maandag 3 juli 2006 10:24 schreef Viking84 het volgende:nu heb ik spijt dat ik niet gegaan ben
Maar er speelden dus meer bands?
Wat was de setlist voor GnR eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |