vorm de neus van de trainerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:43 schreef egoTRON het volgende:
"...om de kampioen Barça van Europa af te kondigen dat van toevallige vorm de neus van de trainer sloeg, die van losbandige vorm begon af te tappen" en toen ben ik maar gestopt...
quote:- Defour en Pocognoli komen vrijwel zeker in ruil voor een aanzienlijk bedrag (tussen de 7 en 8,3 miljoen euro) + De Mul + een percentage van een evt. toekomstige verkoop
- Ogararu is nog in gesprek met Ajax
- Mendes da Silva komt vrijwel zeker, om met Maduro te concurreren
- Davids wacht op de officiele bevestiging van de komst van HTC
- Vandenborre komt, in tegenstelling tot eerdere berichten, absoluut niet. (zouden dan ook bijna een Belgisch elftal hebben )
- Ook Braafheid zou gevolgd worden
- Landzaat en Mathijsen zouden alleen bij gebrek aan betere aanbiedingen Ajax in overweging nemen, hoewel veel AZ'ers er van zijn overtuigd dat ze naar Ajax gaan.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:03 schreef stefmans het volgende:
wie is die ogararu eigenlijk?
Ja, rechtsbackquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:07 schreef stefmans het volgende:
Is dat een speler voor op de backpositie?
Dit zijn toch wel zeer positieve berichten hoor!quote:
Lijkt mij wel een aanwinst.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voornaam: George
Achternaam: Ogararu
Geboortedatum: 03-02-1980
Geboorteplaats: Boekarest, Roemenië
Nationaliteit: Roemenië
Speler van: Steaua Boekarest
PASPOORT
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
2002/03 Steaua Boekarest 23 0 Roemenie
2003/04 Steaua Boekarest 16 0 Roemenie
2004/05 Steaua Boekarest 28 2 Roemenie
Totaal 67 2
Ja klopt, dat was niet het geval met Charisteas volgens Van der Gijpquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:59 schreef Radegast het volgende:
Hoe zegt Van der Gijp dat altijd? Er zit een goede kop op ofzo?
De enige prijs die jullie komend seizoen pakken is de vraagprijs van Kuijtquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:23 schreef daaaaan het volgende:
Om een prijsok de JC-schaal is voor jullie, dan is Henks seizoen meteen geslaagd
![]()
Dat is geen prijsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:23 schreef daaaaan het volgende:
Om een prijsok de JC-schaal is voor jullie, dan is Henks seizoen meteen geslaagd
![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:25 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Dat is geen prijsHij bedoelt de CL natuurlijk
![]()
![]()
oh god is het dromen alweer begonnen in rotterdam....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:23 schreef daaaaan het volgende:
![]()
Dan mogen wij de titel en de beker ok?
![]()
Ik verwacht er nog niet al te veel van na dit seizoen.. Maar hopelijk kan ten Cate er een beetje een goed (voetballend) team van makenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:26 schreef thewishmaster het volgende:
Ik ben bang dat de verwachtingen iets te hooggespannen zullen zijn komend seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |