Zou het?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:33 schreef SocialDisorder het volgende:
volgend jaar wint Henk ten Cate z'n tweede Champions League titel
Is toch maar een assistent..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:28 schreef Vom het volgende:
Nou, ik heb zo m'n twijfels bij het aanstellen van die Spijkerman. Misschien komt dat omdat ik hem niet heel goed ken, maar wat ik van hem gezien heb is niet werelds.
Hopen dat ik positief verrast ga worden komend seizoen.
Kijk eens hoe belangrijk Ten Cate zelf geweest is bij Barca als assistent...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:44 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
inderdaad ja, al die ophef. wat boeit een assisten nou
En wat als ajax 2de wordt komend seizoen? Dan mag Ten Cate natuurlijk weer oprotten zekerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:37 schreef SocialDisorder het volgende:
ik noem de Steek, Stam, Heitinga, Vermaelen, Urby, Sneijder, Davids, Boukhari, Rosales, Perez...
Zet daar nog een Hunter bij en je hebt kampioenenmateriaal. De gebroeders Koeman strijden komend seizoen om de 2e plek.
Nee, dat niet.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:50 schreef Kaap het volgende:
[..]
En wat als ajax 2de wordt komend seizoen? Dan mag Ten Cate natuurlijk weer oprotten zeker
Kan blind weer terug komenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:50 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Of het voetbal moet echt dramatisch zijn!
boukhari is al vertrokken richting nantes hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:37 schreef SocialDisorder het volgende:
ik noem de Steek, Stam, Heitinga, Vermaelen, Urby, Sneijder, Davids, Boukhari, Rosales, Perez...
Zet daar nog een Hunter bij en je hebt kampioenenmateriaal. De gebroeders Koeman strijden komend seizoen om de 2e plek.
dan loop ik van zwolle naar Amsterdamquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:33 schreef SocialDisorder het volgende:
volgend jaar wint Henk ten Cate z'n tweede Champions League titel
JC schaal, beker, CL afgedwongen, en toch ontslagen...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:50 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Of het voetbal moet echt dramatisch zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |