abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 23 juni 2006 @ 18:03:00 #276
35189 Troel
scherp en bot
pi_39155839
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 17:21 schreef Faat het volgende:
Grrrr, ik zit hier met kromme tenen....
Ja, en ik zit met kromme tenen door wat Funnie zegt. De ene keer is het zus, maar de volgende keer is het zo. En dat vind ik irritant. Ik heb mijn zegje gedaan, ik heb ook duidelijk aangegeven dat ik daarmee zou stoppen en heb ook Funnie geprobeerd duidelijk te maken dat ze hier meer dan welkom is. Tja, als zij dan weg wil, ik kan haar moeilijk dwingen om hier te blijven.

En ja, misschien ben ik wel hard door een keer te zeggen wat ik denk, maar op een gegeven moment moet je zulke dingen zeggen, anders word je er ook gek van. Dat heb ik gedaan. So sue me

Oja, en alsof ik de enige ben, get real.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 23 juni 2006 @ 21:29:52 #277
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_39161290
quote:
De ene keer is het zus de andere keer is het zo.
Ik geef de hele tijd aan dat er verschillende redenen en oorzaken zijn waardoor dingen gelopen zijn zoals ze gelopen zijn. De 1 heeft het gevolg op het ander. Oorzaak >> Gevolg. En dat wil je niet aannemen van mij. En er zijn echt VEEL dingen aan de hand. Maar dat interesseert je toch niet. Want dan heb ik weer zelfmedelijden.
Dus foget it!

Je valt me continu op mijn psyche aan en dat ik niet goed eet. Alleen maar zakken chips zit leeg te vreten, of weet ik hoeveel warm eten weg zit te werken. Wat ik ook zeg, het is allemaal fout in jou ogen. Dus wat heb ik hier nog te zoeken?

Dat ik hulp heb, reageer je niet op. Dat ik dus mijn eet buien op een gecontroleerde manier onder controle heb, reageer je niet. Dat ik zelfs zeg dat als ik geen hulp had gehad, dat ik dan idd echt niet geschikt was geweest voor de operatie, reageer je niet op.. Je wilt alleen je eigen ding kwijt. En dat is dat ik fout ben en zelfmedelijden heb en me vol vreet. Dan zijn we toch uit gekletst?

Je geeft zelf toe dat je soms zin heb in een pak koekjes maar dat je na 1 al genoeg heb. Dus? Je heb dus nog wel de lekkere trek! En daar ging het allemaal om. Dat gaat niet weg. En wat ik al zei, het is aan jezelf wat je ermee doet! Maar jij reageerde alsof ik dat helemaal niet meer mocht hebben.
En ik er continu maar aan toe geef

Faat, bedankt. Maar het heeft geen nut.

En als ik nu dan dit lees: (wat ik trouwens een trap nageven vindt, en daardoor het niet kan laten om te reageren)
quote:
O ja, en alsof ik de enige ben, get real.
Dan wordt er dus ook achter de schermen ergens gekletst.. Nou laat dan helemaal maar. Dan moeten die personen het ook hier openbaar melden en niet achter mijn rug om.

Bah, ik vind het wel jetje. Je kan om ook ff recht voor de raap te zeggen, een hele dikke middelvinger van me krijgen.

Sorry ik kom echt niet meer terug. Ik ben terug gekomen omdat er toen gevraagd werd of ik wilde laten weten als het zover van operatie enzo was. Ik wilde dat ik dat nooit had gedaan. Had gewoon weg moeten blijven.
pi_39220090
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 16:53 schreef Faat het volgende:

[..]

Euh ja, daarom had ik ook de voedingswaarde per STUK gepost en niet per 100 gram
Jawel, maar je vroeg wat er mis mee is. Dat het zoveel suiker bevat, dat is wat er mis mee is. Voor een koekje tussendoor is de hoeveelheid per stuk wel okee denk ik, maar verantwoord of gezond zou ik het niet willen noemen en bij mij valt liga dus onder niet-noodzakelijke versnapering en niet onder mogelijke maaltijdvervangende optie.
quote:
Maar goed, het gaat allang niet meer over die Liga geloof ik
Nee. Jammer, stom, en zonde.
pi_39220939
Troel: denk je niet dat het weinig nut heeft om mensen aan te vallen op wat ze vroeger hebben gedaan? Wat toen is gebeurd, daar verandert niemand meer wat aan. Het gaat erom dat Funnie nu probeert de boel op de rails te krijgen. Bovendien ging je in eerste instantie tegen haar 'tekeer' omdat ze zei dat nog wel trek had in bijv. chips. Trek had, niet 'regelmatig opat'.

Wat jij verder van Funnie weet of waar je het met haar over gehad hebt weet ik niet natuurlijk, maar zo voor een buitenstaander komt dit toch echt zeer onredelijk over van jouw kant.

Het lijkt mij toch beter om het gewoon over wat anders te hebben, want hier komen jullie toch niet uit, en je kan ook niet in elkaars hoofd kijken. Nu zijn het alleen maar verwijten en jullie zijn allebei geirriteerd, dat schiet niet op. Ga gewoon even een uurtje wat anders doen of zo, voor je hier weer reageert, laat het even zakken. Zo is het niet leuk, voor jullie allebei niet en ook niet voor wie hier meeleest.
Sanity is (not) statistical
  zondag 25 juni 2006 @ 22:16:44 #280
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_39223632
Troel je kan best aankomen ook al eet je niet teveel, maar dan eet je juist verkeerd of te weinig.
moest ik even kwijt

En verder zal ik proebren wat ik denk dat troel bedoelt te nuanceren,
Funnie heeft hele vervelende dingen meegemaakt, waardoor pyschisch een klap komt en die zijn zwaar. Je kan vaker beter wat lichamelijk mankeren bijwijze van dan.
Funnie post hier alleen wanneer iets niet goed gaat, wanneer het wel goed gaat hoor je haar niet.. en bij alles heb je ook in dit gevecht je goede pieken/momenten. Maar darvan is niets te lezen.
Dat de wondbreuke en zijn evrvelend klote en wat nog meer, maar zoals ik lees over niet eten, in mijn ogen overantwoord eten. etc. Vind ik het niet vreemd dat ze zoveel klachten heeft en dat daarom er iets strenger egdaan moet worden met het eten.
Want zo wordt er sojamelk aangeraden, ja lust ik niet mens leer het drinken. Als je alleen dingen eet die je lust en je bent een snoeper/snacker dan eet je vaak zulk soort dingen.
Zo krijgt een mens snel het gevoel dat funnie er geen moeite voor wil doen, en dat wta er mis gaat altijd aan een ander ligt en door de verhalen van niets eten wegvallen etc. die aandacht te vragen want ze is o zo zielig ..
Een beetje zelfmedelijden mag af en toe best wel, we zijn tenslotte mensen he maar ik proef teveel medelijden en gezwelg daarin.
En zolang funnie dat knopje niet helemaal om kan/wil ziten schiet het gewoon niet op en blijf je dezelfde problematiek houden.
Ik vraag me ook afw aar een andere wls voor nodig is sommigen dromen bij een gewicht van +/- 80 kilo.
En dat knopje omzetten heeft niets te maken met een aanval op je psychische problematiek, want dat heetf gewoon zijn tijd nodig.. maar je moet het wel echt willen en misschien dat funnie onbewust er eigenlijk toch nog niet klaar voor is..

Aldus mijn mening en zo begrijp ik ook uit troel haar posts dat ze dit een beetje wilt zeggen ( mocht dta niet zo zijn 1000000 maal excuus )

verders zijn jullie allemaal wel heel lief hoor
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_39227445
Evenstar: Ik neem aan dat die WLS alweer even geleden is en dat ze toen nog geen 80 kilo woog (?).

Tja, ik vind wel dat jullie je erg proberen te bemoeien met wat een volwassen vrouw onder begeleiding van artsen en een diėtiste moet eten. Wat maakt het uit als ze geen (soya)melk wil 'leren' drinken als haar calciumwaardes goed zijn? Als ik iets niet wegkrijg ga ik het ook niet opeten omdat iemand anders -die geen arts of dietist is- vindt dat dat moet, jij wel? Verder concludeer je dus dat ze alleen dingen eet die ze lust, terwijl ze alleen maar zegt dat ze geen melk of soyamelk lust, en bovendien blijven er dan nog talloze dingen over die ze misschien wel lust die ook gewoon gezond zijn. Dat iemand veel snoept of snackt (of tenminste de neiging daartoe heeft) betekent niet dat ie tussendoor niet gezond eet. Ik ben zelf aangekomen door een eetstoornis, maar at tussen mijn vreetbuien door heel gezond (klinkt heel tegenstrijdig, maar van te weinig brood, groente, fruit etc. is bijv. nooit sprake geweest en ik at bijv. nooit fastfood).

Verder heb jij het ook over snacken, terwijl ik Funnie in de topics helemaal niet over vind komen als iemand die heel veel snoept of zo, of goed probeert te praten dat ze dingen verkeerd doet. Ze zegt alleen dat ze een liga heeft geprobeerd te eten (waar haar dietist het mee eens is) en heeft gezegd dat ze weleens 'trek had' in chips. Vervolgens breekt er dus een rel uit over welgeteld 94 kcal als ontbijt en de gedachte aan chips, dat vind ik nogal onredelijk.

Funnie post hier inderdaad over alles wat fout gaat -- trouwens ook deels omdat sommigen van ons haar gevraagd hebben om ons op de hoogte te houden --, maar om eerlijk te zijn kan ik me voorstellen dat er met zoveel dingen die mis gaan en zoveel aan je hoofd even niet zo veel positiefs is om over te schrijven. Als je niet goed in je vel zit en zoveel over je heen krijgt is het zeer moeilijk om positief te blijven.

Verder is het toeschrijven van klachten veroorzaakt door EDS3 aan het al dan niet gezond eten van Funnie wel zeer naļef. Dan moet je je echt even wat meer verdiepen in wat EDS is en hoe verschrikkelijk het je lichaam overhoop haalt, want dat slaat echt nergens op. Als je EDS hebt en je krijgt een wondbreuk, dan komt dat echt niet omdat je weleens een Liga eet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Maeghan op 25-06-2006 23:13:16 ]
Sanity is (not) statistical
  zondag 25 juni 2006 @ 23:35:19 #282
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_39230091
Ik heb juist omdat het heel slecht ging, en veel tegen slagen gehad had. En ik dat rot vond omdat elke keer te melden gezegt hier. Jongens ik kap er een tijd mee. Ik heb alleen maar slecht nieuws.

Juist omdat ik het niet wilde, toen het goed met mij ging was in het dieet topic, en daar was ik veel te vinden. Ook met tegenslagen maar ook met veel goede berichten. En dingen dat het goed ging. Toen het slecht met mij ging en bleef gaan, heb ik het topic dus ook verlaten! Juist omdat ik niet altijd negatief wilde zijn. Dat moeten anderen kunnen beamen. (en met slecht bedoel ik niet alleen dat ik knop kwijt was, maar ook lichamelijk niet goed ging)
Jammer dat dat niet meegeteld wordt.

Als je iets niet lust en over je nek ervan gaat heeft het geen nut om het te gaan leren. Dit zijn allemaal dingen die door besproken zijn tijdens mijn keuring. Wat ik wel en niet lust, wat ik als vervangers wel kan gebruiken wat ik wel lust. De +/- 80 waar een ander dan van droomt, was ook mijn droom. Dromen/grenzen kunnen verlegt worden. Toen ik de GBP kreeg is die grens verlegt. Ook weer in overleg. Omdat ik toch mijn BMI graag naar de 25 wil krijgen. Gezond gewicht. Kijk dat een ander nog niet zover is, dan vind ik niet dat ik daarop aangesproken mag worden dat ik dan wel zover ben. Ik ben echt wel zover. Jullie weten absoluut niet wat ik op een dag eet. Jullie kunnen mij daar dan ook absoluut niet op (ver)oordelen.

En idd meaghan ik gaf aan dat ik de TREK wel eens heb, niet dat ik het eet. Maar wat ik al zei: alles wordt fout opgevat. Dat Troel wel trek mag hebben in een pak koekjes maar na 1 geen zin meer verder heeft, staat dan wel erg krom daartegen.

Ik heb geen zin in zwelgen, je hoort mij juist dus niet in de slechte periodes, wel in de operatie periodes omdat men dan vaak op de hoogte gebracht wil worden. Dat gebeurt. Dat het elk keer fout gaat na een operatie. Ja, dat is dan wel het gevolg ervan dat dat dan ook wordt verteld. Maar wat ik al zei, ik had niet meer terug moeten komen toen.

En evenstar ik ben er echt al 4 jaar klaar voor, neem dat van mijn aan. Maar dat er periodes tussen zitten dat het gewoon niet wilde is wat anders, en daar heb ik hulp voor. Het niet eten is omdat ik het niet kon verdragen. Ik weet nu de oorzaak waardoor ik niet kon eten. Alles wat mis is gegaan was toch ook niet aan mij te wijten? Ik heb de wondbreuken niet veroorzaakt, ik heb mijn milt niet expres laten bloeden en eruit moeten laten halen. Ik heb het niet kunnen helpen dat ik de maagband dus blijkbaar niet kon verdragen. En maag zweertjes erbij kreeg. Waardoor ik helemaal niets meer kon binnen houden.
En hoezo wil ik een andere WLS? Ik heb de GBP toch al? Dat mijn maag uitgerekt is, is trouwens ook niet aan mij te verwijten. Dat is mij gegarandeerd en kan ook niet in die paar weken dat het gebeurd is.
Het kan extra uitrekken als je teveel et. Ik at toen nog amper, en toen ik weer kon eten, was het gelijk veel en dat was vreemd. Gaat normaal 9 maand overheen voordat ie weer goed is "gezet". Maar ik denk dat je doelt erop dat ik mijn maag nog wil laten verkleinen. Dat is geen andere WLS, eerder een correctie. (maar het is maar afwachten of dat idd nog wel mag. Nu is het mij verboden tot ik meer weet over wat er aan de hand is. En daar heb ik mij bij neergelegd) Je hoeft trouwens na 2 jaar bijna niet kunnen eten niet aan te komen van alleen of te weinig eten of slechte voeding tot je te nemen. Nee ook van gewoon normaal eten kun je dan aankomen.

Toen ik mijn maagband niet meer had, heb ik genoten van het eten, het wordt waarschijnlijk opgevat alsof ik alles los en vast at wat ik maar kon. Dat is dus absoluut niet waar. Ik bedoelde echt letterlijk. Ik genoot ervan. Van een gewoon normaal bordje eten (minder dan voor mijn eerste operatie) van gewoon mijn brood (minder dan voor mijn eerste operatie) Maar ik genoot gewoon ervan dat ik niet spuugde. Dat mocht blijkbaar ook niet. Wordt opgevat dat ik continu alles maar at en vrat.
pi_39236859
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:35 schreef Funnie het volgende:

Toen ik mijn maagband niet meer had, heb ik genoten van het eten, het wordt waarschijnlijk opgevat alsof ik alles los en vast at wat ik maar kon. Dat is dus absoluut niet waar. Ik bedoelde echt letterlijk. Ik genoot ervan. Van een gewoon normaal bordje eten (minder dan voor mijn eerste operatie) van gewoon mijn brood (minder dan voor mijn eerste operatie) Maar ik genoot gewoon ervan dat ik niet spuugde. Dat mocht blijkbaar ook niet. Wordt opgevat dat ik continu alles maar at en vrat.
Ik heb je post ook zo begrepen, dacht dat je je ineens flink tegoed deed (juist omdat je het KON eten). Wat ik overigens wel een beetje een begrijpelijke reactie vind, maar ja het is zo slecht voor de lijn Misschien is hier ook het een en ander aan verwarring ontstaan.

maar even een vraagje: als je van te voren (dus voor het hele WLS traject) had geweten dat je waarschijnlijk dat EDS (sorry, kweenie of ik nu de afk. goed heb) hebt, had je dan nog WLS gedaan? Het lijkt mij de oorzaak van heel veel van je lichamelijke (en dientengevolge psychische) ellende. Wel heel akelig, maar misschien wel beter dat het beestje een naam heeft.

Enne, je zal wel niet zo lekker in je vel zitten (understatement?). Ik hoop dat je over een jaar dit topic eens terugleest en er om kan lachen
  maandag 26 juni 2006 @ 02:42:05 #284
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_39237740
Ik geef niemand de schuld en gun niemand de pijn, meaghan je moet dingen niet te letetrlijk lezen.
Ik gaf mijn idee/gedachte over wat ik in alle wls topics e.d. over/van funnie gelezen heb.

Over troel en haar pak koejes erbij te halen is nonsens want daar had ik het niet over en staat er los van..

Nogmaals ik heb niets tegen funnie, maar geef alleen weer hoe dat het op een anderoverkomt/kan komen..

Dat je van normaal/gezond eten groente en fruit aan kan komen weet ik, ben zelf geen licht gewicht als je goed gelezen hebt dan kun je ook gelezen hebben dat ik dat juist al in het begin zei..

wat betreft nog een operatie ik dcaht weer een wls, maar is dus een verkleining.. sorry daarvoor.

Ook van mijn kant, zeer zeker niet weg blijven.
Maar ik zou het ook zeer leuk vinden om de goede verhalen te horen en denk dat ik daar niet de enige in ben.
Who gives a shit al is het maar dat je een dag geen kramoen hebt gehad oid. het kleinste lichtpuntje.. Denk dat er dan ook voor mensen meer inzicht is te krijgen wat voor persoon je bent.
Want nu zien/lezen ze eigenlijk alleen negatieve dingen.
Als je het beiden doet krijg je die balans wat voor veel mensen veel didelijker wordt ..

Beetje vaag maar hopenlijk snap je me
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 juni 2006 @ 08:28:22 #285
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39239265
Ik heb geen puf om er helemaal op in te gaan (ik heb wel wat anders aan mijn hoofd) maar Funnie, ik hoop dat je niet in een negatieve spiraal terechtkomt, dat er ook positieve dingen en dagen voor je zijn. En dat je er zowel lichamelijk als geestelijk weer snel bovenop krabbelt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 26 juni 2006 @ 08:51:07 #286
35189 Troel
scherp en bot
pi_39239487
quote:
Op zondag 25 juni 2006 22:16 schreef _evenstar_ het volgende:
Aldus mijn mening en zo begrijp ik ook uit troel haar posts dat ze dit een beetje wilt zeggen ( mocht dta niet zo zijn 1000000 maal excuus )
Jij snapt me.
quote:
Op zondag 25 juni 2006 21:19 schreef Maeghan het volgende:
Het lijkt mij toch beter om het gewoon over wat anders te hebben, want hier komen jullie toch niet uit, en je kan ook niet in elkaars hoofd kijken. Nu zijn het alleen maar verwijten en jullie zijn allebei geirriteerd, dat schiet niet op. Ga gewoon even een uurtje wat anders doen of zo, voor je hier weer reageert, laat het even zakken. Zo is het niet leuk, voor jullie allebei niet en ook niet voor wie hier meeleest.
Overigens vind ik het wel grappig dat er nog steeds gereageerd wordt, aangezien ik al aangegeven had dat ik me er verder niet mee zou bemoeien. Dus je kan wel heel m ooi nu mij erop aanspreken, maar om dat dan 2 dagen na mijn laatste post te doen terwijl ik dus al zei dat ik zou stoppen, is een beetje olie op het vuur proberen te gooien imho

[ Bericht 20% gewijzigd door Troel op 26-06-2006 08:56:54 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 26 juni 2006 @ 11:11:13 #287
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_39242426
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:37 schreef octopussy het volgende:

[..]

Ik heb je post ook zo begrepen, dacht dat je je ineens flink tegoed deed (juist omdat je het KON eten). Wat ik overigens wel een beetje een begrijpelijke reactie vind, maar ja het is zo slecht voor de lijn Misschien is hier ook het een en ander aan verwarring ontstaan.

maar even een vraagje: als je van te voren (dus voor het hele WLS traject) had geweten dat je waarschijnlijk dat EDS (sorry, kweenie of ik nu de afk. goed heb) hebt, had je dan nog WLS gedaan? Het lijkt mij de oorzaak van heel veel van je lichamelijke (en dientengevolge psychische) ellende. Wel heel akelig, maar misschien wel beter dat het beestje een naam heeft.

Enne, je zal wel niet zo lekker in je vel zitten (understatement?). Ik hoop dat je over een jaar dit topic eens terugleest en er om kan lachen
Ja, achteraf gezien. Ik denk het haast wel. Omdat ik hele erge gewrichtspijnen heb (wat ik verweet aan mijn overgewicht!) En kon nog maar 15 minuten tot 30 minuten lopen. Dat is nu meer door 50 kilo minder gewicht. Maar de EDS3 heeft mij dus idd geen goed gedaan. Op andere gebieden. Dat ik zoveel op mijn dak zou krijgen , ja , nee dat verwacht niemand. En wat meaghan ook wel zegt, EDS3 en misschien wel een andere vorm zet heel je leven op de kop, dat moet ik verwerken. Vooral omdat het zo hard is gegaan na al die operaties. Jammer dat niemand er eerder aan gedacht heeft , van hey. Waarom gebeuren dit soort dingen nu allemaal. Laten we dat eens onderzoeken.. Het is dat mijn huisarts mij naar de reumatoloog stuurde omdat de pijnen erger werden en op steeds meer plekken voor kwam. Daar is het balletje gaan rollen. Eerst op de verkeerde manier, maar later toch wel de goede weg op. Mar goed , daar heb ik nu een ander forum voor.

Maar nee, ik kan niet zegen achteraf dit of dat..dat kan je nooit. Ik was dan misschien wel beter voorbereidt op alles, en had ik misschien bij vooorbaat al de matjes gekregen gelijk na een operatie.
Ik weet het niet.

En ja niet lekker in vel zitten is idd een understatement. Maar ik denk dat mijn reactie als ik wel lekkerder in mijn vel had gezeten net zo fel was geweest in dit topic. En misschien zelfs nog beter onderbouwd omdat ik dan tenminste iets helderder kan nadenken over de woorden.


En verder, Ik snap op zich wat jullie bedoelen. En daarom zei ik laatst ook al.. Oké 1 lichtpuntje is mijn gewicht die keldert. Om TOCH iets positiefs te kunnen neerzetten. Ik kan het hier over mijn kinderen gaan hebben waar het goed mee gaat maar dat is dan weer erg off topic. Maar op dit gebied is er echt ff niets wat positief is. En dat spijt mij. Mij misschien meer dan jullie!

Evenstar, dat van die koekjes haalde ik erbij, om een statement te maken. Dat lekkere trek dus gewoon blijft. Meer niet. En dat dat bij haar wel mocht en bij mij niet. En dat was en reactie naar meaghen niet naar jou Wat betreft de verkleining, misverstand kan gebeuren.

Maar oké, lichtpuntjes nu na de operatie, is dat ik nog steeds afval, en flink ook. Ben nu 80.3 kilo. Dus nog 3 ons dan en ik 50 kilo kwijt! Ik kan weer iets eten, maar, daar staat wel een maar tegen over. Ik ben bang om te eten. Ik pas mijn kleren weer omdat ik die rare bult niet meer heb. Ik pas mijn broeken van vorig jaar weer. En zitten zelfs los.

Rewimo jou wil ik alleen maar sterkte toewensen, jij hebt idd andere dingen aan je hoofd

Troel, jammer dat je mijn post blijft negeren, terwijl je wel een trap nagaf. Maar ik vind het wel best zo. We blijven toch wel rechtlijnig tegen over elkaar staan waarschijnlijk. Dus heeft het waarschijnlijk geen nut allemaal.

Octopussy, ik hoop idd dat ik hier later om kan lachen. Maar ik weet het niet. Het heeft mij heel erg gekwetst dit topic. Hier ga ik verder niet op in, anders is het weer zwelgen in of medelijden met mijzelf hebben. Dit ga ik woensdag allemaal mijn mijn hulpverlener doornemen.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 11:45:20 #288
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_39279089
Iemand zin in een Liga?

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:53:44 #289
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_39281208
funnie ik bedoel het echt niet kwaad, als extukker moet je je medetukkers toch steunen he

faat
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 27 juni 2006 @ 16:10:08 #290
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_39287647
Tis al goed...
  dinsdag 27 juni 2006 @ 16:56:00 #291
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_39289268
ja doe mij maar een Liga mag van mij ook best in mijn dieet ik zie een liga nou niet echt als zondigen...

maaruh ik heb de hele discussie gevolgd en mijn inziens gaat het allemaal veel te ver... laten we gewoon normaal tegen elkaar doen en respect hebben voor andere meningen en gedachten? je kan een ander niet jou mening opdringen omdat jij denkt dat het juist is? laat het liever over aan professionals... die hebben er niet voor niets voor geleerd.

dus nu weer LIEF doen!
*knuffel voor iedereen*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 27 juni 2006 @ 19:56:44 #292
16715 Mylene
*schatje*
pi_39295737
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:45 schreef Faat het volgende:
Iemand zin in een Liga?

[afbeelding]
Liga kreeg ik altijd mee naar school. In combinatie met een pakje Tjolk.



Herinneringen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 juni 2006 @ 19:48:26 #293
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39330819
Een goed bericht dat gisteren op Teletekst stond:
quote:
Buikwandcorrecties die medisch strikt
noodzakelijk zijn worden vanaf volgend
jaar weer vergoed.Alleen patiėnten met
ernstig lichamelijke stoornissen komen
voor vergoeding in aanmerking.Dat heeft
minister Hoogervorst vandaag besloten.
Gunstig voor ons allemaal
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 28 juni 2006 @ 19:57:43 #294
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_39331065
dat is een heel fijn bericht voor jullie
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 28 juni 2006 @ 20:09:51 #295
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_39331403
idd erg fijn
pi_39345358
ik heb het ook gelezen, dat is echt fijn dat het voor jullie straks weer vergoed wordt!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 29 juni 2006 @ 09:05:12 #297
35189 Troel
scherp en bot
pi_39345985
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:48 schreef Rewimo het volgende:
Een goed bericht dat gisteren op Teletekst stond:
[..]

Gunstig voor ons allemaal
Dat is inderdaad erg gunstig!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39347132
Ik heb geen zin om echt alles te lezen maar probeer de lieve vrede erin te houden.

Ik had net wel een stukje gelezen van funnie van die maagband en toen hij eruit is gegaan dat ze is aangekomen van normaal eten. Dat lijkt me btw vrij normaal dat je dan aankomt Je lichaam is toch al heel lang niet meer gewend om normaal te eten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 juni 2006 @ 11:05:01 #299
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39348584
Riann, dat lijkt me inderdaad hetzelfde effect als weer normaal gaan eten na een dieet ja. Jojo-en dus
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 29 juni 2006 @ 11:16:52 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_39348958
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:07 schreef Riann het volgende:
Ik heb geen zin om echt alles te lezen maar probeer de lieve vrede erin te houden.
Niet persoonlijk, maar is het nu nog nodig om te zeggen? Het is nu bijna een week geleden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')