De au is veel rauwer. De ou is zacht en rond.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben het niét met je eens. Wat is nou precies het verschil met de au? En waarom wordt het zovaak als oe gebruikt, maar moet er wel ou geschreven worden? Wat een kuttaal.
De au is mannelijk en de ou vrouwelijk?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:03 schreef Litso het volgende:
[..]
De au is veel rauwer. De ou is zacht en rond.
Probeer saus maar eens als sous uit te spreken, dan merk je wel wat het verschil is.
En het wordt alleen als oe uitgesproken als het woord uit een andere taal komt.
Ik zie hem niet?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:04 schreef mcDavid het volgende:
kwartet, overigens!
Saus, rauw, grauw, snauw.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De au is mannelijk en de ou vrouwelijk?
ach, heb ik toch nog íéts te neuken!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Obviously
Dude! Je verneukt het HE-LE-MAAL!!!
En nu is het weer anders.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij had eerst "fipo" als OP, toen de echte OP en toen z'n derde bericht
ja en welke kutmod denk je dat dat weer in de soep moest gooien?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij had eerst "fipo" als OP, toen de echte OP en toen z'n derde bericht
Je bent nog lerende.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Saus, rauw, grauw, snauw.
Duidelijk mannelijk.
Stout, vrouw, hou ik van.
Overduidelijk vrouwelijk.
Ik denk dat je gelijk hebt.
ja, moar die van gisteren wist nog steeds niet helemaal zeker of ze nou liever een man of een vrouw wouquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehe, jij bent nog erger dan ik, man! Jij hebt de kans maar je doet het niet!
Zo'n leuke jongen als jij heeft vast ook wel kans op zo'n schip hoor.. Je moet er alleen even de kast voor in!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehe, jij bent nog erger dan ik, man! Jij hebt de kans maar je doet het niet!
"boots...jungen..."quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zo'n leuke jongen als jij heeft vast ook wel kans op zo'n schip hoor.. Je moet er alleen even de kast voor in!
*note to self: niét dingen zo snel visualiseren.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zo'n leuke jongen als jij heeft vast ook wel kans op zo'n schip hoor.. Je moet er alleen even de kast voor in!
Vandaar dat ze bij jou uitkwamquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja, moar die van gisteren wist nog steeds niet helemaal zeker of ze nou liever een man of een vrouw wou
Ik pas niet! De kast wil me niet hebben!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En de uitdrukking van pijn als 'au'. Mannen doen pijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wel opvallend, dat "fout" met de vrouwelijke ou- geschreven wordt.
"kleinahhhhhh.... Matrose.... "quote:
...kunnen meer pijn verdragen, that is!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En de uitdrukking van pijn als 'au'. Mannen doen pijn.
En terecht...quote:
Al eens vaseline geprobeerd? Of is dit de gouden tip waar je op zat te wachten?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik pas niet! De kast wil me niet hebben!
Eh. Nee. Mannen hebben een lagere pijngrens. Hihi, dat lieg je Mer. Nee.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
...kunnen meer pijn verdragen, that is!
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Al eens vaseline geprobeerd? Of is dit de gouden tip waar je op zat te wachten?
wil je niet zulke lastige zinnen typen als ik moe ende kalend ben?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eh. Nee. Mannen hebben een lagere pijngrens. Hihi, dat lieg je Mer. Nee.
Ben je je ondertussen aan het scheren dan?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wil je niet zulke lastige zinnen typen als ik moe ende kalend ben?
oh wacht... Delftste studentenuitdrukking... kaal = bezopenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ben je je ondertussen aan het scheren dan?
Ja, dan krijg je een heel ander verhaal!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh wacht... Delftste studentenuitdrukking... kaal = bezopen
Niet bij me. Ik gebruik dat namelijk alleen om het leder van mijn voetbalschoenen soepel te houden, zodat deze langer dan één seizoen meegaan.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Al eens vaseline geprobeerd? Of is dit de gouden tip waar je op zat te wachten?
Gewoon na de training in een dichte plastic tas laten zitten wil ook wel eens helpen, heb ik gehoord!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet bij me. Ik gebruik dat namelijk alleen om het leder van mijn voetbalschoenen soepel te houden, zodat deze langer dan één seizoen meegaan.
kun je daar niet beter ledervet voor gebruiken?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet bij me. Ik gebruik dat namelijk alleen om het leder van mijn voetbalschoenen soepel te houden, zodat deze langer dan één seizoen meegaan.
Mal volk.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh wacht... Delftste studentenuitdrukking... kaal = bezopen
Ja, om het mos er op te laten groeienquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gewoon na de training in een dichte plastic tas laten zitten wil ook wel eens helpen, heb ik gehoord!
Vaseline werkt prima. En is een stuk goedkoper.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
kun je daar niet beter ledervet voor gebruiken?
Ik was even vergeten dat jij amper kan voetballen met die baan van je!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, om het mos er op te laten groeien
Jaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat jij amper kan voetballen met die baan van je!
Lits en c_c proberen de zwaartekracht die op de oogleden inwerkt tegen te gaanquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja ik ga ook..
Lits en c_c oefenen nog in auau-klank??
Toch nog een reactie! Toch nog iemand die me lief heeft!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lits en c_c proberen de zwaartekracht die op de oogleden inwerkt tegen te gaan.
Slaap lekker.
c_c: "Au Litso... Auuuu"quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja ik ga ook..
Lits en c_c oefenen nog in auau-klank??
Geeft niet cquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:44 schreef cerror het volgende:
pc probleempjes, snorry J.
Ik weet niet eens wat z'n echte naam isquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Urgh, ik noem hem irl ook Lits, kwam ik achter.
Ernstigquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Urgh, ik noem hem irl ook Lits, kwam ik achter.
Hendrik-Jan.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat z'n echte naam is![]()
Wel.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat z'n echte naam is![]()
Net in je profiel gekeken.quote:
Ik zei raden, niet mijn profiel aanklikken.quote:
Een vogeltje heeft me de naam al ingefluisterd. Sorry.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zei raden, niet mijn profiel aanklikken.
Dat is niet mijn naam.
Talietje zei ook dat ze het niet wist maar ze raadde wel in 1 keer goed. Nu jij.
Vlieg op!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Een vogeltje heeft me de naam al ingefluisterd. Sorry.
*fladder.quote:
*roerloos zit (na dit getypt te hebben)quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:54 schreef cerror het volgende:
Oh wacht...
Uhuh.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:55 schreef Litso het volgende:
Fluisterde de vogel het wel met ph?
Kom op, Roelof Johan Heerspink.... dat klinkt gewoon niet.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
*roerloos zit (na dit getypt te hebben)
Roel is tof.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Kom op, Roelof Johan Heerspink.... dat klinkt gewoon niet.
Ondanks dat dat een phutiliteit is: uiteraard is het antwoord ja. En waarom ik dat weet? Check m'n achternaamquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:55 schreef Litso het volgende:
Fluisterde de vogel het wel met ph?
Jij weet mijn echte naamquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach ja, maar wie gebruikt die volledige naam nou? Alleen je ouders als ze boos zijn denk?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Duitsch.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:01 schreef Litso het volgende:
Heerspink vind ik anders best een puike naam.
Lelijk is het nu hè?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Goddomme. Hans. Klootzak. Nu zit ik je weblog te lezen. Terwijl ik een recensie moet schrijven.
Aber Herr Heerschpink, deine Name ist doch gut? Oder nicht?quote:
De layout kan wat werk gebruiken. Maar ach, tis maar een weblog. Ik heb hem overigens preventief weggeklikt. Nu nog ophouden met obsessief F5en, en het komt helemaal goed.quote:
Ik heb je achternaam een keer ergens zien staan... vraag me niet waar dat wasquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De layout kan wat werk gebruiken. Maar ach, tis maar een weblog. Ik heb hem overigens preventief weggeklikt. Nu nog ophouden met obsessief F5en, en het komt helemaal goed.
Oh en op het gebied van achternamen overtreffen jullie mij écht niet op hoe buitenlands het klinkt.
Ach, zoveel boeiends staat er ook niet op hoor.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De layout kan wat werk gebruiken. Maar ach, tis maar een weblog. Ik heb hem overigens preventief weggeklikt. Nu nog ophouden met obsessief F5en, en het komt helemaal goed.
Behalve dat win je ook de Bleekste Allochtoon-prijs.quote:Oh en op het gebied van achternamen overtreffen jullie mij écht niet op hoe buitenlands het klinkt.
Naast héél véél andere dingen, kun je er mee Flippoën.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:16 schreef Janetje het volgende:
Flippo's.
Jup.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Naast héél véél andere dingen, kun je er mee Flippoën.
Je stalkt mequote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb je achternaam een keer ergens zien staan... vraag me niet waar dat was
Het zag er inderdaad tongbrekend uit.
Ik weet nou niet of ik moet bedanken of huilen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:12 schreef rompompom het volgende:
Behalve dat win je ook de Bleekste Allochtoon-prijs.
Ga je een topic openen?!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jup.
En inderdaad nog héél véél andere dingen.
Nee, ik moet nog een keer een.. "dingen die je niet in... moet...." openen...quote:
Ik geloof dat je me ooit eens wat op msn stuurde waar je achternaam in stond. Maar wat ook alweer?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je stalkt me.
[..]
Ik weet nou niet of ik moet bedanken of huilen.
Veel van die zogenaamde "acteurs" doen beide.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of ik moet bedanken of huilen.
Ik heb daadwerkelijk geen idee. Ik vond het stalk-idee toch spannender, om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik geloof dat je me ooit eens wat op msn stuurde waar je achternaam in stond. Maar wat ook alweer?
Als ik tijd en fut had gehad had ik een bedankspeech geschreven, huilend.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Veel van die zogenaamde "acteurs" doen beide.
Tof!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, ik moet nog een keer een.. "dingen die je niet kastwoord... moet...." openen...
quote:
Dat merkte ik.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tof!
O, en ik heb me zojuist uit verveling en nieuwsgierigheid ingeschreven bij last.fm
Gaan wij vriendjes worden?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
MWOEHAHAHAHA!!!!
Ofzo. Geloof ik. Toch?
Eensch. Hoewel mijn naam anders doet vermoeden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:54 schreef Litso het volgende:
Slaap.
Even testen of we hier wel (eindelijk) goed zitten:quote:
je bent het tenminste kwijtquote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme! Geef ik m'n fucking slaap op voor dat kolerejong, wáágt hij het mij de schuld te geven van het feit dat híj zo dom is om te vergeten dat hier geen netwerk ligt en zijn brander het niet doet en ik geen diskettes heb, zodat we het niet op mijn pc kunnen krijgen en kunnen uitprinten. En dan mag IK morgen aan z'n leraar uitleggen waarom het niet op tijd ingeleverd wordt he. Broertjes![]()
![]()
.
En ik weet best dat niemand weet waar ik het over heb, ik wou gewoon klagen.
[SC] Sexquote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:11 schreef doka het volgende:
[..]
Even testen of we hier wel (eindelijk) goed zitten:
* doka kruipt op Steeltje![]()
Daar hebben ze msn voor uitgevondenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:11 schreef doka het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:11 schreef doka het volgende:
[..]
Dat hebben ze nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar hebben ze msn voor uitgevonden
c_c... duidelijk als altijd.quote:
Damn...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet![]()
Eh, PS, jij nog een briljant idee![]()
Doka, installeer die zooi nou eens, voeg ik jou ook toe okquote:
Dat duurt te lang, ze ploffen bijnaquote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doka, installeer die zooi nou eens, voeg ik jou ook toe ok![]()
Voeg mij ook eens toe danquote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doka, installeer die zooi nou eens, voeg ik jou ook toe ok![]()
Eh, jij bent mijn nummero uno bitch man, joquote:
In je korte rokje?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:22 schreef repelsteeltje18 het volgende:
[..]
heb msn net schoon gemaakt hoor
* doka spuugt op MSNquote:
poets veeg bezemquote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:26 schreef doka het volgende:
[..]
* doka spuugt op MSN
Is weer viesNog even schoonmaken
Woeiquote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:32 schreef repelsteeltje18 het volgende:
[..]
tuurlijk eindelijk weer eens knus
zie je snel weer dokaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:37 schreef doka het volgende:
[..]
Woei
Weltrusten mensen, ik ga sexen met mijn liev
Voooooooooooooogeltje wat zing je vroeg!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 06:58 schreef Chowi het volgende:
Bierbierbier.
Ook goedemorgen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Voooooooooooooogeltje wat zing je vroeg!!
Iiiiiiiiiiiiiiiis de dag niet lang genoeg??!
Dat kan ik me voorstellen jaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Argh.
Ik weet het niet. De kliek wegjagen, dat in ieder geval!quote:
Net wakker of moet je nog slapen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Argh.
Waarom moeten muggen áltijd pas om je oor komen zoeven als je echt bíjna slaapt? En dan verdwijnen als je het licht aandoet? En kan ik het maken om ziek te blijven, omdat ik gewoon letterlijk bijna omval? Lastig.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen ja
Sie bist frühe, Mädchen!
Ah, ik kreeg gisternacht toen ik bijna sliep bezoek van de steward die het uiterst belangrijke werk van het vervangen van de lege vuilniszak in de prullenbak kwam doen op dat moment. Vervolgens merkte ik op hoe warm het wel niet was en heb ik uiteindelijk tweeeneenhalf uur geslapen. Ik heb hem vriendelijk verzocht in het vervolg dat niet meer te doen als ik op bed lig.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom moeten muggen áltijd pas om je oor komen zoeven als je echt bíjna slaapt? En dan verdwijnen als je het licht aandoet? En kan ik het maken om ziek te blijven, omdat ik gewoon letterlijk bijna omval? Lastig.
Klinkt ook kut. Ik blijf vandaag maar thuis. Als ik ontslagen word is het de schuld van m'n broertje.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, ik kreeg gisternacht toen ik bijna sliep bezoek van de steward die het uiterst belangrijke werk van het vervangen van de lege vuilniszak in de prullenbak kwam doen op dat moment. Vervolgens merkte ik op hoe warm het wel niet was en heb ik uiteindelijk tweeeneenhalf uur geslapen. Ik heb hem vriendelijk verzocht in het vervolg dat niet meer te doen als ik op bed lig.
Neuh, moest even ontbijt maken en zo.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:37 schreef rompompom het volgende:
Ok, duidelijk, vier regels is teveel tekst.
Nee, ik ben mezelf even moed aan het inpratenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:37 schreef rompompom het volgende:
Ok, duidelijk, vier regels is teveel tekst.
Moet ook gebeuren!quote:
Hee! Je wordt niet ontslagen! Of zijn ze in staat om de arboarts langs te sturen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, ik ben mezelf even moed aan het inpraten. 'Ik word niet ontslagen'.
Als ze dat zouden doen zou ik nog best gelijk krijgen denk ik, gezien mijn slaapproblemen. Maar het is een fucking callcenter, die doen niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:09 schreef rompompom het volgende:
Hee! Je wordt niet ontslagen! Of zijn ze in staat om de arboarts langs te sturen?
Wat een kutleven heb je toch!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, ik kreeg gisternacht toen ik bijna sliep bezoek van de steward die het uiterst belangrijke werk van het vervangen van de lege vuilniszak in de prullenbak kwam doen op dat moment. Vervolgens merkte ik op hoe warm het wel niet was en heb ik uiteindelijk tweeeneenhalf uur geslapen. Ik heb hem vriendelijk verzocht in het vervolg dat niet meer te doen als ik op bed lig.
Mijn callcenter deed destijds wel zo moeilijk. Niet bij mij (nooit ziek geweest), maar als je je ziek meldde, moest je wel langs de artsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als ze dat zouden doen zou ik nog best gelijk krijgen denk ik, gezien mijn slaapproblemen. Maar het is een fucking callcenter, die doen niet zo moeilijk. Beetje jammer dat het m'n enige bron van inkomsten is.
Beterschap!quote:
Het is naadje nuquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dank je
Wat hebben ze met jouw log gedaan? Ik kan ook niet eens reageren!![]()
Hee, hier ook! I'm out!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:30 schreef mcDavid het volgende:
tof strandweer!
zolang er geen bomen op het spoor terecht komen vind ik het best!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:32 schreef Mokster het volgende:
Vuig fileweer!
kijk uit mallooooot een kokosnoooooottquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:29 schreef mcDavid het volgende:slaan de bootjes bijna om, en staan alle bomen krom, dan lachen zij daar met Ovide Oooooooommmmm!
![]()
![]()
Finallyquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is naadje nu
Als ik thuis ben, ga ik wat anders zoeken, godverdomme
Nouja ik zie het maar zo... ziek zijn is goed... dan val ik weer 10 kilo afquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wil je me weg hebben??
Ik heb net even mijn werk even gebeld dat ik niet kom, en drink nu even wat om een nare smaak uit mijn mond te krijgen, vandaar dus...
Het is leuk geweest.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:32 schreef mcDavid het volgende:als het regent en de wind, schudt het eiland heen en weer, dan nog zijn ze daar niet bang, ze genieten des te meer!
Ik spreek elke dag Nederlands.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:35 schreef Janetje het volgende:
Weer eens Nederlands gepraat, tof.
Ik lul zelfs in mezelf in het Engels..quote:
Tegen een stamelende Brit, of wat?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:35 schreef Janetje het volgende:
Weer eens Nederlands gepraat, tof.
Neuh, ik moest de Nederlandse sectie bellen omdat 'die zo goed georganiseerd zijn'quote:
* Bizznitch wegkruipt in hoekjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:46 schreef Stofje het volgende:
Ik ben vandaag zo godvergeten vrolijk. Je wordt er haast bang van.![]()
kutwijfquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik maak gewoon voor de 2e keer examenstress mee en ik ben vorig jaar al geslaagd. Blegh. En *nu* ga ik in bed liggen.
Examenstress. Prachtig. Ik herinner het me nog goed. Ik woonde vlakbij school en fietste altijd samen naar school met een jongen die van wat verder kwam. Hij was dan altijd heeeeel vroeg, ver voordat het examen begon en dan gingen we tafeltennissen, om de stress weg te smashen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik maak gewoon voor de 2e keer examenstress mee en ik ben vorig jaar al geslaagd. Blegh. En *nu* ga ik in bed liggen.
Ieuw, vrolijke mensen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:46 schreef Stofje het volgende:
Ik ben vandaag zo godvergeten vrolijk. Je wordt er haast bang van.![]()
Vorig jaar veroorzaakte het een mental breakdown bekant, zover wou ik het dit jaar niet laten komen, zeker gezien het feit het niet míjn examens zijnquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Examenstress. Prachtig. Ik herinner het me nog goed. Ik woonde vlakbij school en fietste altijd samen naar school met een jongen die van wat verder kwam. Hij was dan altijd heeeeel vroeg, ver voordat het examen begon en dan gingen we tafeltennissen, om de stress weg te smashen.
Ik mis die tijd.![]()
examenstress, wasda?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Mooi.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Godver. Jullie maken me nog verdrietig en chagrijnig!
laat je toch niet zo opfokken op deze mooie strand-dag!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vies vuil goor dramatisch triest $%#@&$#%$#@$#!#@
IK BEN VROLIJK, JA! IK VOEL ME INTENS GELUKKIG EN BEN BLIJ. BLIJ JA, HOOR JEquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
laat je toch niet zo opfokken op deze mooie strand-dag!
P-sies! Weekend over anderhalf uur en dan ga ik mezelf eens even flink laten uitwaaien!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:01 schreef mcDavid het volgende:
laat je toch niet zo opfokken op deze mooie strand-dag!
scheveningen, hoe laat?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
P-sies! Weekend over anderhalf uur en dan ga ik mezelf eens even flink laten uitwaaien!
Ik heb Kasta al heel lang niet gezien in ONZ.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
P-sies! Weekend over anderhalf uur en dan ga ik mezelf eens even flink laten uitwonen!
Helaasch kan ik niet naar Scheveningen komen...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:06 schreef mcDavid het volgende:
scheveningen, hoe laat?
Hoi Litso. Wist je niet goed wat je moest zeggen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:10 schreef Litso het volgende:
èhè èhè èhè
geeft niet, heb al iemand anders gevonden!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Helaasch kan ik niet naar Scheveningen komen...
Ik wist heel goed wat ik moest zeggen. Ik heb die post een ruim kwartier overdacht.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoi Litso. Wist je niet goed wat je moest zeggen?![]()
Dat zag ik. Het was een kwaliteitspost die je zelden aantreft op FOK. Mijn complimenten.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik wist heel goed wat ik moest zeggen. Ik heb die post een ruim kwartier overdacht.
Vrolijcke menschen zijn gewoon té engquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:50 schreef Stofje het volgende:
[..]. Waarom? Wat voor angst heb je voor me
.
Hier ook. Hoer.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:23 schreef Bizznitch het volgende:
WAT HEBBEN JULLIE TOCH MET STRAND HET REGENT HIER GODVERKANKERKUTTYFUS!
Ik vind jou ook lief hoor.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vies vuil goor dramatisch triest $%#@&$#%$#@$#!#@
Wat doe je hier dan nog?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:50 schreef Chowi het volgende:
Ik kon al een kwartieeeeer weg zijn.
Ben nog niet klaar met mijn werk.quote:
Aardrijkskunde. Dat vond ik altijd interessant.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:01 schreef Litso het volgende:
Ik wil weer leuke vakken.
Dat is toch het mooiste strandweer, storm en regen??quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:23 schreef Bizznitch het volgende:
WAT HEBBEN JULLIE TOCH MET STRAND HET REGENT HIER!
"Een flinke meid.. Is op haar toekomst voorbereid! Dus kies exact!!"quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:01 schreef Litso het volgende:
Ik wil weer leuke vakken.
Ja.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
"Een flinke meid.. Is op haar toekomst voorbereid! Dus kies exact!!"
Jaja, zodat die kerels dus weer alleen maar leuke dingen kunnen doen!
Dat was een acht op mijn eindlijst. Puik vak.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:04 schreef Stofje het volgende:
Aardrijkskunde. Dat vond ik altijd interessant.
Wilde eigenlijk een gigantische kutopmerking maken, maar zag toen dat het om jou ging!quote:
Vertelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk een gigantische kutopmerking maken, maar zag toen dat het om jou ging!
Neen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat is toch het mooiste strandweer, storm en regen??
Ach, is best te doen. Je moet er wat voor over hebben.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:36 schreef JDude het volgende:
Storm ende regen is kut.
Ik kan mijn plannen van vanavond waarschijnlijk cancellen omdat 20 km. door dit kutweer terugfietsen niet te doen is.
Een Da-te.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:42 schreef Misstique het volgende:
Wat voor plannen JD?
Ik zou naar Roosendaal waar iemand die ik via Fok/MSN ken optreedt met d'r band, waarin ze drumt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:42 schreef Misstique het volgende:
Wat voor plannen JD?
Kun je niet ergens blijven pitten?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik zou naar Roosendaal waar iemand die ik via Fok/MSN ken optreedt met d'r band, waarin ze drumt.
Ze spelen alleen pas vrij laat, dus ik kan de laatste trein terug nooit halen.
Idee was nu om op de heenweg de fiets mee de trein in te nemen en terug te fietsen. Maar als het zo'n ellende blijft dan verzinnen we een nieuw plan denk ik.
Morgenochtend werken, en ken niemand in Roosendaalquote:
Taxi?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Morgenochtend werken, en ken niemand in Roosendaal.
Had ik ook over gedacht... maar die kosten vanuit de binnenstad van Breda naar hier al bijna een tientje dus ik wil niet weten wat ik dan vanuit Roosendaal kwijt ben.quote:
Dan weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Had ik ook over gedacht... maar die kosten vanuit de binnenstad van Breda naar hier al bijna een tientje dus ik wil niet weten wat ik dan vanuit Roosendaal kwijt ben.
M'n trein/fietsplan was eigenlijk de enige optie.
Toch bedankt voor het meedenken!quote:
Graag gedaan.quote:
Lijkt Bizz d'r verjaardag welquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:00 schreef Misstique het volgende:
Ik heb een smsje met 'knuffel' gekregen, maar ik weet niet van wie.
Mysterieuuss.....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:00 schreef Misstique het volgende:
Ik heb een smsje met 'knuffel' gekregen, maar ik weet niet van wie.
Dat was echt serieus zo lolquote:
Ik mis weer van alles.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:05 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dat was echt serieus zo lolik had een uur later nog buikpijn van het lachen
!
Je wilde een punt maken?quote:
Ik weet nog wel een mooie brug waar je vanaf kan springen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik wil er een punt achter zetten. M'n leven heeft geen enkele zin meer.
Ah. Welke?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een mooie brug waar je vanaf kan springen.
De IJsselbrug.quote:
Immer.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd opbeurende woordjes om me op te beuren, hmm?
Neen doe het nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik wil er een punt achter zetten. M'n leven heeft geen enkele zin meer.
Emo-momentquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:41 schreef Janetje het volgende:![]()
![]()
M'n supervisor ging weg met de mededeling: Goodbye children...
Ik: Bye daddy...
*Stilquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:14 schreef Bizznitch het volgende:
Neen doe het niet! wie moet anders die vervelende baggerusers in bedwang houden... Alle andere mods stellen niks voor in vergelijking met jou! en het leven kan zo mooi wezen!
Je meent er niets van, maar het betekent toch zoveel voor mequote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:14 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Neen doe het niet! wie moet anders die vervelende baggerusers in bedwang houden... Alle andere mods stellen niks voor in vergelijking met jou! en het leven kan zo mooi wezen!
Collega. Vrienden worden? Biertje?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:17 schreef jogy het volgende:
Ohja, hoi.
R&P is een paar deuren verder.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je meent er niets van, maar het betekent toch zoveel voor me. Even een traantje wegpinken.
![]()
![]()
Tuurlijk meen ik het welquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je meent er niets van, maar het betekent toch zoveel voor me. Even een traantje wegpinken.
![]()
![]()
OMGLOLLERCOPERHIHIHIHIHII@!@!!!221!!!!11onequote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:19 schreef jogy het volgende:
Oh, trouwens. Stofje als je zelfmoord pleegt dan zal ik je eigenhandig weer tot leven voodooën om je daarna helemaal tot gort te trappen.
I'd like that. Ik wist wel dat je gevoelens voor me had.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:19 schreef jogy het volgende:
Oh, trouwens. Stofje als je zelfmoord pleegt dan zal ik je eigenhandig weer tot leven voodooën om je daarna helemaal tot gort te trappen.
Eerst het bier, dan volgt de rest vanzelf, niets is zo verbroederend dan naast elkaar in de bosjes kotsen.quote:
Wat een kut opmerking tiekquote:
Goh, dat die dan niet van jou kwam.quote:
Had ik tegen jou? Bemoei je er niet mee muts!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:21 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Wat een kut opmerking tiek.
Ga fietsen stelen op het damrak ofzo.
Die arme stofje!
Ik hanteer zelden tot nooit cliché-opmerkingen. Deze opmerkingen heb ik verzonnen. Ik word regelmatig gekopieerd.quote:
Tussen je benen!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Had ik tegen jou? Bemoei je er niet mee muts!
Rot mokkelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Had ik tegen jou? Bemoei je er niet mee muts!
Ik merk het. Je geeft het door aan mijquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:23 schreef Misstique het volgende:
Ik heb een goeie bui vandaag.
Doel je nou op jogy?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:21 schreef Stofje het volgende:
Ik vind jou bij vlagen gemeen, maar meestal erg aardig. Ik geil wel op dat onvoorspelbare. Neuken?
Nah, omdat ik dan natuurlijk met onverwerkte emoties zit met betrekking tot het zelfmoorden van mijn waarde collega. Dat moet ik afreageren op iemand en wie beter dan de aanstichter van mijn verdriet?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:19 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
OMGLOLLERCOPERHIHIHIHIHII@!@!!!221!!!!11one
Waarom?
Duidelijk.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Nah, omdat ik dan natuurlijk met onverwerkte emoties zit met betrekking tot het zelfmoorden van mijn waarde collega. Dat moet ik afreageren op iemand en wie beter dan de aanstichter van mijn verdriet?
Oeh. Vertel eens hoe ik dat verdriet veroorzaakt heb? Ik heb m'n notitieboekje al voor mequote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Nah, omdat ik dan natuurlijk met onverwerkte emoties zit met betrekking tot het zelfmoorden van mijn waarde collega. Dat moet ik afreageren op iemand en wie beter dan de aanstichter van mijn verdriet?
Ik ben nooit gemeen, toch? Maar neuken kan altijd, ben ik wel het mannetje trouwens, want ik ben natuurlijk geen mietjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |