De au is veel rauwer. De ou is zacht en rond.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben het niét met je eens. Wat is nou precies het verschil met de au? En waarom wordt het zovaak als oe gebruikt, maar moet er wel ou geschreven worden? Wat een kuttaal.
De au is mannelijk en de ou vrouwelijk?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:03 schreef Litso het volgende:
[..]
De au is veel rauwer. De ou is zacht en rond.
Probeer saus maar eens als sous uit te spreken, dan merk je wel wat het verschil is.
En het wordt alleen als oe uitgesproken als het woord uit een andere taal komt.
Ik zie hem niet?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:04 schreef mcDavid het volgende:
kwartet, overigens!
Saus, rauw, grauw, snauw.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De au is mannelijk en de ou vrouwelijk?
ach, heb ik toch nog íéts te neuken!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Obviously
Dude! Je verneukt het HE-LE-MAAL!!!
En nu is het weer anders.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij had eerst "fipo" als OP, toen de echte OP en toen z'n derde bericht
ja en welke kutmod denk je dat dat weer in de soep moest gooien?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij had eerst "fipo" als OP, toen de echte OP en toen z'n derde bericht
Je bent nog lerende.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Saus, rauw, grauw, snauw.
Duidelijk mannelijk.
Stout, vrouw, hou ik van.
Overduidelijk vrouwelijk.
Ik denk dat je gelijk hebt.
ja, moar die van gisteren wist nog steeds niet helemaal zeker of ze nou liever een man of een vrouw wouquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehe, jij bent nog erger dan ik, man! Jij hebt de kans maar je doet het niet!
Zo'n leuke jongen als jij heeft vast ook wel kans op zo'n schip hoor.. Je moet er alleen even de kast voor in!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehe, jij bent nog erger dan ik, man! Jij hebt de kans maar je doet het niet!
"boots...jungen..."quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zo'n leuke jongen als jij heeft vast ook wel kans op zo'n schip hoor.. Je moet er alleen even de kast voor in!
*note to self: niét dingen zo snel visualiseren.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zo'n leuke jongen als jij heeft vast ook wel kans op zo'n schip hoor.. Je moet er alleen even de kast voor in!
Vandaar dat ze bij jou uitkwamquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja, moar die van gisteren wist nog steeds niet helemaal zeker of ze nou liever een man of een vrouw wou
Ik pas niet! De kast wil me niet hebben!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En de uitdrukking van pijn als 'au'. Mannen doen pijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wel opvallend, dat "fout" met de vrouwelijke ou- geschreven wordt.
"kleinahhhhhh.... Matrose.... "quote:
...kunnen meer pijn verdragen, that is!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En de uitdrukking van pijn als 'au'. Mannen doen pijn.
En terecht...quote:
Al eens vaseline geprobeerd? Of is dit de gouden tip waar je op zat te wachten?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik pas niet! De kast wil me niet hebben!
Eh. Nee. Mannen hebben een lagere pijngrens. Hihi, dat lieg je Mer. Nee.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
...kunnen meer pijn verdragen, that is!
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Al eens vaseline geprobeerd? Of is dit de gouden tip waar je op zat te wachten?
wil je niet zulke lastige zinnen typen als ik moe ende kalend ben?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eh. Nee. Mannen hebben een lagere pijngrens. Hihi, dat lieg je Mer. Nee.
Ben je je ondertussen aan het scheren dan?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wil je niet zulke lastige zinnen typen als ik moe ende kalend ben?
oh wacht... Delftste studentenuitdrukking... kaal = bezopenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ben je je ondertussen aan het scheren dan?
Ja, dan krijg je een heel ander verhaal!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh wacht... Delftste studentenuitdrukking... kaal = bezopen
Niet bij me. Ik gebruik dat namelijk alleen om het leder van mijn voetbalschoenen soepel te houden, zodat deze langer dan één seizoen meegaan.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Al eens vaseline geprobeerd? Of is dit de gouden tip waar je op zat te wachten?
Gewoon na de training in een dichte plastic tas laten zitten wil ook wel eens helpen, heb ik gehoord!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet bij me. Ik gebruik dat namelijk alleen om het leder van mijn voetbalschoenen soepel te houden, zodat deze langer dan één seizoen meegaan.
kun je daar niet beter ledervet voor gebruiken?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet bij me. Ik gebruik dat namelijk alleen om het leder van mijn voetbalschoenen soepel te houden, zodat deze langer dan één seizoen meegaan.
Mal volk.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh wacht... Delftste studentenuitdrukking... kaal = bezopen
Ja, om het mos er op te laten groeienquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gewoon na de training in een dichte plastic tas laten zitten wil ook wel eens helpen, heb ik gehoord!
Vaseline werkt prima. En is een stuk goedkoper.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
kun je daar niet beter ledervet voor gebruiken?
Ik was even vergeten dat jij amper kan voetballen met die baan van je!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, om het mos er op te laten groeien
Jaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat jij amper kan voetballen met die baan van je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |