examenstress, wasda?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik maak gewoon voor de 2e keer examenstress mee en ik ben vorig jaar al geslaagd. Blegh. En *nu* ga ik in bed liggen.
Mooi.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Godver. Jullie maken me nog verdrietig en chagrijnig!
laat je toch niet zo opfokken op deze mooie strand-dag!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vies vuil goor dramatisch triest $%#@&$#%$#@$#!#@
IK BEN VROLIJK, JA! IK VOEL ME INTENS GELUKKIG EN BEN BLIJ. BLIJ JA, HOOR JEquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
laat je toch niet zo opfokken op deze mooie strand-dag!
P-sies! Weekend over anderhalf uur en dan ga ik mezelf eens even flink laten uitwaaien!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:01 schreef mcDavid het volgende:
laat je toch niet zo opfokken op deze mooie strand-dag!
scheveningen, hoe laat?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
P-sies! Weekend over anderhalf uur en dan ga ik mezelf eens even flink laten uitwaaien!
Ik heb Kasta al heel lang niet gezien in ONZ.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
P-sies! Weekend over anderhalf uur en dan ga ik mezelf eens even flink laten uitwonen!
Helaasch kan ik niet naar Scheveningen komen...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:06 schreef mcDavid het volgende:
scheveningen, hoe laat?
Hoi Litso. Wist je niet goed wat je moest zeggen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:10 schreef Litso het volgende:
èhè èhè èhè
geeft niet, heb al iemand anders gevonden!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Helaasch kan ik niet naar Scheveningen komen...
Ik wist heel goed wat ik moest zeggen. Ik heb die post een ruim kwartier overdacht.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoi Litso. Wist je niet goed wat je moest zeggen?![]()
Dat zag ik. Het was een kwaliteitspost die je zelden aantreft op FOK. Mijn complimenten.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik wist heel goed wat ik moest zeggen. Ik heb die post een ruim kwartier overdacht.
Vrolijcke menschen zijn gewoon té engquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:50 schreef Stofje het volgende:
[..]. Waarom? Wat voor angst heb je voor me
.
Hier ook. Hoer.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:23 schreef Bizznitch het volgende:
WAT HEBBEN JULLIE TOCH MET STRAND HET REGENT HIER GODVERKANKERKUTTYFUS!
Ik vind jou ook lief hoor.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vies vuil goor dramatisch triest $%#@&$#%$#@$#!#@
Wat doe je hier dan nog?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:50 schreef Chowi het volgende:
Ik kon al een kwartieeeeer weg zijn.
Ben nog niet klaar met mijn werk.quote:
Aardrijkskunde. Dat vond ik altijd interessant.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:01 schreef Litso het volgende:
Ik wil weer leuke vakken.
Dat is toch het mooiste strandweer, storm en regen??quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:23 schreef Bizznitch het volgende:
WAT HEBBEN JULLIE TOCH MET STRAND HET REGENT HIER!
"Een flinke meid.. Is op haar toekomst voorbereid! Dus kies exact!!"quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:01 schreef Litso het volgende:
Ik wil weer leuke vakken.
Ja.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
"Een flinke meid.. Is op haar toekomst voorbereid! Dus kies exact!!"
Jaja, zodat die kerels dus weer alleen maar leuke dingen kunnen doen!
Dat was een acht op mijn eindlijst. Puik vak.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:04 schreef Stofje het volgende:
Aardrijkskunde. Dat vond ik altijd interessant.
Wilde eigenlijk een gigantische kutopmerking maken, maar zag toen dat het om jou ging!quote:
Vertelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk een gigantische kutopmerking maken, maar zag toen dat het om jou ging!
Neen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat is toch het mooiste strandweer, storm en regen??
Ach, is best te doen. Je moet er wat voor over hebben.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:36 schreef JDude het volgende:
Storm ende regen is kut.
Ik kan mijn plannen van vanavond waarschijnlijk cancellen omdat 20 km. door dit kutweer terugfietsen niet te doen is.
Een Da-te.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:42 schreef Misstique het volgende:
Wat voor plannen JD?
Ik zou naar Roosendaal waar iemand die ik via Fok/MSN ken optreedt met d'r band, waarin ze drumt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:42 schreef Misstique het volgende:
Wat voor plannen JD?
Kun je niet ergens blijven pitten?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik zou naar Roosendaal waar iemand die ik via Fok/MSN ken optreedt met d'r band, waarin ze drumt.
Ze spelen alleen pas vrij laat, dus ik kan de laatste trein terug nooit halen.
Idee was nu om op de heenweg de fiets mee de trein in te nemen en terug te fietsen. Maar als het zo'n ellende blijft dan verzinnen we een nieuw plan denk ik.
Taxi?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Morgenochtend werken, en ken niemand in Roosendaal.
Had ik ook over gedacht... maar die kosten vanuit de binnenstad van Breda naar hier al bijna een tientje dus ik wil niet weten wat ik dan vanuit Roosendaal kwijt ben.quote:
Dan weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Had ik ook over gedacht... maar die kosten vanuit de binnenstad van Breda naar hier al bijna een tientje dus ik wil niet weten wat ik dan vanuit Roosendaal kwijt ben.
M'n trein/fietsplan was eigenlijk de enige optie.
Graag gedaan.quote:
Lijkt Bizz d'r verjaardag welquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:00 schreef Misstique het volgende:
Ik heb een smsje met 'knuffel' gekregen, maar ik weet niet van wie.
Mysterieuuss.....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:00 schreef Misstique het volgende:
Ik heb een smsje met 'knuffel' gekregen, maar ik weet niet van wie.
Dat was echt serieus zo lolquote:
Ik mis weer van alles.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:05 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dat was echt serieus zo lolik had een uur later nog buikpijn van het lachen
!
Je wilde een punt maken?quote:
Ik weet nog wel een mooie brug waar je vanaf kan springen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik wil er een punt achter zetten. M'n leven heeft geen enkele zin meer.
Ah. Welke?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een mooie brug waar je vanaf kan springen.
De IJsselbrug.quote:
Immer.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd opbeurende woordjes om me op te beuren, hmm?
Neen doe het nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik wil er een punt achter zetten. M'n leven heeft geen enkele zin meer.
Emo-momentquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:41 schreef Janetje het volgende:![]()
![]()
M'n supervisor ging weg met de mededeling: Goodbye children...
Ik: Bye daddy...
*Stilquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:14 schreef Bizznitch het volgende:
Neen doe het niet! wie moet anders die vervelende baggerusers in bedwang houden... Alle andere mods stellen niks voor in vergelijking met jou! en het leven kan zo mooi wezen!
Je meent er niets van, maar het betekent toch zoveel voor mequote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:14 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Neen doe het niet! wie moet anders die vervelende baggerusers in bedwang houden... Alle andere mods stellen niks voor in vergelijking met jou! en het leven kan zo mooi wezen!
Collega. Vrienden worden? Biertje?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:17 schreef jogy het volgende:
Ohja, hoi.
R&P is een paar deuren verder.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je meent er niets van, maar het betekent toch zoveel voor me. Even een traantje wegpinken.
![]()
![]()
Tuurlijk meen ik het welquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je meent er niets van, maar het betekent toch zoveel voor me. Even een traantje wegpinken.
![]()
![]()
OMGLOLLERCOPERHIHIHIHIHII@!@!!!221!!!!11onequote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:19 schreef jogy het volgende:
Oh, trouwens. Stofje als je zelfmoord pleegt dan zal ik je eigenhandig weer tot leven voodooën om je daarna helemaal tot gort te trappen.
I'd like that. Ik wist wel dat je gevoelens voor me had.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:19 schreef jogy het volgende:
Oh, trouwens. Stofje als je zelfmoord pleegt dan zal ik je eigenhandig weer tot leven voodooën om je daarna helemaal tot gort te trappen.
Eerst het bier, dan volgt de rest vanzelf, niets is zo verbroederend dan naast elkaar in de bosjes kotsen.quote:
Wat een kut opmerking tiekquote:
Goh, dat die dan niet van jou kwam.quote:
Had ik tegen jou? Bemoei je er niet mee muts!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:21 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Wat een kut opmerking tiek.
Ga fietsen stelen op het damrak ofzo.
Die arme stofje!
Ik hanteer zelden tot nooit cliché-opmerkingen. Deze opmerkingen heb ik verzonnen. Ik word regelmatig gekopieerd.quote:
Tussen je benen!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Had ik tegen jou? Bemoei je er niet mee muts!
Rot mokkelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Had ik tegen jou? Bemoei je er niet mee muts!
Ik merk het. Je geeft het door aan mijquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:23 schreef Misstique het volgende:
Ik heb een goeie bui vandaag.
Doel je nou op jogy?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:21 schreef Stofje het volgende:
Ik vind jou bij vlagen gemeen, maar meestal erg aardig. Ik geil wel op dat onvoorspelbare. Neuken?
Nah, omdat ik dan natuurlijk met onverwerkte emoties zit met betrekking tot het zelfmoorden van mijn waarde collega. Dat moet ik afreageren op iemand en wie beter dan de aanstichter van mijn verdriet?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:19 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
OMGLOLLERCOPERHIHIHIHIHII@!@!!!221!!!!11one
Waarom?
Duidelijk.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Nah, omdat ik dan natuurlijk met onverwerkte emoties zit met betrekking tot het zelfmoorden van mijn waarde collega. Dat moet ik afreageren op iemand en wie beter dan de aanstichter van mijn verdriet?
Oeh. Vertel eens hoe ik dat verdriet veroorzaakt heb? Ik heb m'n notitieboekje al voor mequote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Nah, omdat ik dan natuurlijk met onverwerkte emoties zit met betrekking tot het zelfmoorden van mijn waarde collega. Dat moet ik afreageren op iemand en wie beter dan de aanstichter van mijn verdriet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |