Nou moet je niet dom gaan lullen, jij komt met een ongelovelijk vage openingspost, en dan kan je wat reacties verwachten van personen die het niet snappen. Maar dan reageer je als volgt:quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:02 schreef 6000068 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, en als je er niks van snapt, wees dan geduldig en wacht todat het gesprek op gang komt. Eerste keer op een forum zeker.
Dan moet je niet gaan huilen dat je topic gekaapt wordt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:49 schreef 6000068 het volgende:
Okay... nu mensen die niet zo aso zijn dat ze een thread gelijk kapen met een quote en smiley.
Kijk we hoeven niet te weten dat je niet intelligent bent... dit zijn serieuze paranormale zaken.
Maar natuurlijk, vraag plus antwoord is enzovoort. Ben je gehackt?quote:
Deze zware flame is tegen de forum regels maar goed, dus ik zit dan in een inrichting... laat me raden... om jouw te komen bezoeken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:04 schreef MrSASO het volgende:
Ga vooral door met die rare tripjes van je, dan zit je binnenkort op de gesloten inrichting in het gekkenhuis, FREAK.
Flame flame en meer flame... als ik flame op fok krijg ik gelijk een ban (omdat ze bang zijn dat je jezelf van kant gaat maken morgen).quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
[afbeelding]
Hou je hoofd eens stil, zenuwenlijer....
ik vind mezelf zo grappigquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:05 schreef outcast_within het volgende:
Ik BEN NIET een SOcialE Kleun DIE TOTAAl de weg Kwijt IS EN TYPT als EEN MANisch DEpresieveling Die dE weg is kwijtgeraakT
Ik wil JULLIE VERLICHTEN met mijn KENNIS SNAP Dat dan!
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:07 schreef Martijn_fijn het volgende:
Paranormaal is gewoon een sjieke benaming voor mensen die schrizofeen zijn.
Het spijt mij zeer, meneer, de Drion is op. Mag het ook cyaankali zijn?quote:
Dat zou ik zou graag willen doen voor die meiden, maar dan moet ik wel even de wet overtreden. Kan ik wel doen... maaru... eerst ff wat hulp bieden aub.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:00 schreef Byte_Me het volgende:
ik zou die meisjes een goede firewall aanraden, of een router met NAT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |