hihi, hoe zou dat nou komen :quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:41 schreef VASND het volgende:
[..]
hihi, late quote.
Je hondje heeft een natte neus.
Rollatorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:45 schreef Gabry het volgende:
Nou mensen, ik ga slapen
Misschien betast ik nog een paar topics tijdens mijn uittocht
maar ik ga echt slapen
Ik kom zo welquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:45 schreef Gabry het volgende:
Nou mensen, ik ga slapen
Misschien betast ik nog een paar topics tijdens mijn uittocht
maar ik ga echt slapen
Doe dat maar.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:47 schreef Gabry het volgende:
Owja nog 1 sfeer impressie tekenen voor dat andere topic
Tofquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:47 schreef Gabry het volgende:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:47 schreef Gabry het volgende:
dag lieverdquote:
Dat zou ik nooit doenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:57 schreef Daklem het volgende:
Mogen jullie nog maar vele topics volbaggeren in deze prachtige regenachtige nacht!
Bij de aanvraag van een uitkering heb je geen diploma nodigquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:07 schreef altface het volgende:
Zo vorig jaar de examens gemist omdat ik in de gevangenis zat, en nu weer een brief voor hogerberoep voor paleis van jusitie 2 maanden zitten jezus mis ik weer heb ik voor niets 5 jaar school gedaan fuck it
De bijstand dan maarquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:12 schreef altface het volgende:
nee maar moet wel eerst gewerkt hebben en heb ik nog nooit is kut dus
Dan wordt er in ieder geval voor je gekookt. Doe alsof het je niets kan schelen. Dat vinden ze niet leukquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:15 schreef altface het volgende:
nee officier van jusitie had gezegt van of school of werk maar als je niet doet ga maar zitten dan totdat je wel wil werken en ik kan je verzekering wordt levenslang dan want ik ben alergies voor werk
Van het keldertje!quote:
Goedemorgen B[ad]_Boyquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:23 schreef B_BOY het volgende:
benk weer. goedemorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |