Als je vraag retorisch was wist je wél het antwoordquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:19 schreef Daklem het volgende:
[..]
het was een retorische vraag. ik weet het zelf ook niet.
maargoed, en als dat zou zijn, zal mij een EO worst wezen.![]()
![]()
sorry, de PUB spammers..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet (meer) als spammert word gezien![]()
Proberenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:19 schreef Gabry het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen gewoon niet zo snel
Ik ben druk bezig met Paintenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:19 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over jezelf hebt, aangezien jij degene bent die het minst postquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:19 schreef Gabry het volgende:
[..]
Er is meer dat je snel en langzaam kunt doenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:21 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over jezelf hebt, aangezien jij degene bent die het minst post![]()
Mijn posts zijn meestal diepzinningquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:21 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over jezelf hebt, aangezien jij degene bent die het minst post![]()
nee dat ben ik.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:21 schreef Daklem het volgende:
[..]
gadver, waarom heb ik nu een dikke bassieworst in mijn gedachtequote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er is meer dat je snel en langzaam kunt doen![]()
Ik wil het niet weten. Dat kan ik niet aanquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:22 schreef Daklem het volgende:
[..]
gadver, waarom heb ik nu een dikke bassieworst in mijn gedachte![]()
![]()
Je ex vriendin ?!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:22 schreef Daklem het volgende:
[..]
![]()
ok, bedankt voor de infoquote:
Ook gij bassie?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:22 schreef Daklem het volgende:
[..]
![]()
blikkiequote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:24 schreef Stuart het volgende:
Alweer mijn flesje leeg. Ik moet nieuw pakken![]()
kan van levensbelang zijn. Ligt eraan hoe goed je kapper om kan gaan met scharen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:23 schreef Stuart het volgende:
Misschien ga ik morgen maar naar de kapper. Als ik zin heb. Misschien ook wel nietDilemma's
![]()
Daar haal ik mijn smoel aan open zo laat op de avondquote:
"Bij het drinken van Yogi, ga je Gordon leuk vinden"quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:24 schreef Stuart het volgende:
Rietjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar haal ik mijn smoel aan open zo laat op de avond![]()
Stel dat de kapper net met een klotehumeur opstaat. Krijg ik zo die fokking schaar in me oogquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:25 schreef Daklem het volgende:
[..]
kan van levensbelang zijn. Ligt eraan hoe goed je kapper om kan gaan met scharen.![]()
Krat naast je pc zettenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:24 schreef Stuart het volgende:
stél je voor!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stel dat de kapper net met een klotehumeur opstaat. Krijg ik zo die fokking schaar in me oog![]()
Koelkast naast je PC, of een 5 liter vat met tapkraantje, die blijven heel lang koelquote:
Misschien is die kapper wel onervaren en eindig ik met coupe fuckquote:
Ik ben maar een arme jongenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Koelkast naast je PC, of een 5 liter vat met tapkraantje, die blijven heel lang koel
Ik vertrouw kappers ook nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien is die kapper wel onervaren en eindig ik met coupe fuck![]()
duuuhuuuurquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Koelkast naast je PC, of een 5 liter vat met tapkraantje, die blijven heel lang koel
Niet als je ze met je verjaardag krijgtquote:
Daar moet je voor wegrennen. Héél snel. Ik meen het.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:29 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik vertrouw kappers ook niet
Vooral niet als ze enthousiast en homo zijn![]()
tofquote:
ik quotte hem!quote:
Ik had me verstopt voor de foto met mij en de zonnebloem koning eropquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:44 schreef VASND het volgende:
Waar was je al die tijd?
hihi, late quote.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:36 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik had me verstopt voor de foto met mij en de zonnebloem koning erop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |